hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 20:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: f betűs animáció
HozzászólásElküldve: 2016.05.01. 22:31 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Itt a Global mód! (Ebbe kéne bele írni)

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <engine>
  9. #include <dhudmessage>
  10.  
  11. #define MAX 107
  12. #define MAXRANG 17
  13.  
  14. new const PLUGIN[] = "Global Offensive"
  15. new const VERSION[] = "1.1"
  16. new const AUTHOR[] = "Pista"
  17.  
  18. new Skinek[MAX][33], Skin[MAX][33]
  19. new Float:Dollar[33]
  20. new bool: Skins[33]
  21.  
  22. new const ALAPMODELEK[][] = {
  23.     "rsTGO/ALAP/M4A1",
  24.     "rsTGO/ALAP/AK47",
  25.     "rsTGO/ALAP/AWP",
  26.     "rsTGO/ALAP/DEAGLE",
  27.     "rsTGO/ALAP/USP",
  28.     "rsTGO/ALAP/GLOCK",
  29.     "rsTGO/ALAP/FAMAS",
  30.     "rsTGO/ALAP/MP5",
  31.     "rsTGO/ALAP/C4",
  32.     "rsTGO/ALAP/HE",
  33.     "rsTGO/ALAP/FLASH",
  34.     "rsTGO/ALAP/KNIFE"
  35. }
  36. new const FOMENUSZOVEG[][] = {
  37.     { "\yrsT\r*\w Global Offensive" },
  38.     { "\wFelszerelĂ©s" },
  39.     { "\wLáda" },
  40.     { "\wPiac" },
  41.     { "\wBállĂ­tások" }
  42. }
  43. new const Szamok[MAXRANG] =
  44. {
  45.     50,
  46.     100,
  47.     200,
  48.     300,
  49.     500,
  50.     750,
  51.     1000,
  52.     1300,
  53.     1500,
  54.     2000,
  55.     2500,
  56.     3000,
  57.     4000,
  58.     5000,
  59.     6500,
  60.     8000,
  61.     10000
  62. }
  63. new const Rangok[MAXRANG+1][] = {
  64.     "Silver I",
  65.     "Silver II",
  66.     "Silver III",
  67.     "Silver IV",
  68.     "Silver Elite",
  69.     "Silver Elite Master",
  70.     "Gold Nova I",
  71.     "Gold Nova II",
  72.     "Gold Nova III",
  73.     "Gold Nova Master",
  74.     "Master Guardian I",
  75.     "Master Guardian II",
  76.     "Master Guardian Elite",
  77.     "Distinguished Master Guardian",
  78.     "Legendary Eagle",
  79.     "Legendary Eagle Master",
  80.     "Supreme Master First Class",
  81.     "The Global Elite"
  82. }
  83. new Szint[33], Pont[33]
  84.  
  85. public plugin_precache() {
  86.     new szText[512]
  87.    
  88.     for(new i;i < 11; i++) {
  89.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[i])
  90.         precache_model(szText)
  91.     }
  92.     precache_model("models/rsTGO/ALAP/KNIFE.mdl")
  93. }
  94. public plugin_init() {
  95.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  96.     register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1")
  97.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a")
  98.     register_impulse(201, "FoMenu")
  99. }
  100. public Halal() {
  101.     new Gyilkos = read_data(1)
  102.     new Aldozat = read_data(2)
  103.    
  104.     if(Gyilkos != Aldozat) {
  105.         while(Pont[Gyilkos] >= Szamok[Szint[Gyilkos]]) {
  106.             Szint[Gyilkos]++
  107.         }
  108.     }
  109.     DollarKap(Gyilkos)
  110.     return PLUGIN_HANDLED
  111. }
  112. public DollarKap(id) {
  113.     new Float:DollartKap = random_float(0.05, 0.10) + ((get_playersnum() + 0.0) * 1.5) / 100
  114.     Dollar[id] += DollartKap
  115.     set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0)
  116.     show_dhudmessage(id, "+ %3.2f$", DollartKap)
  117. }
  118. public Fegyverek(id) {
  119.     new szText[512]
  120.     new Fegyver = get_user_weapon(id)
  121.    
  122.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_M4A1 && Skins[id] == true && Skin[0][id] >= 0) {
  123.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[0])
  124.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  125.     }
  126.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AK47 && Skins[id] == true && Skin[1][id] >= 0) {
  127.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[1])
  128.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  129.     }
  130.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AWP && Skins[id] == true && Skin[2][id] >= 0) {
  131.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[2])
  132.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  133.     }
  134.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_DEAGLE && Skins[id] == true && Skin[3][id] >= 0) {
  135.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[3])
  136.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  137.     }
  138.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_USP && Skins[id] == true && Skin[4][id] >= 0) {
  139.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[4])
  140.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  141.     }
  142.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_GLOCK18 && Skins[id] == true && Skin[5][id] >= 0) {
  143.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[5])
  144.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  145.     }
  146.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FAMAS && Skins[id] == true && Skin[6][id] >= 0) {
  147.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[6])
  148.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  149.     }
  150.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_MP5NAVY && Skins[id] == true && Skin[7][id] >= 0) {
  151.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[7])
  152.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  153.     }
  154.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_C4 && Skins[id] == true && Skin[8][id] >= 0) {
  155.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[8])
  156.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  157.     }
  158.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_HEGRENADE && Skins[id] == true && Skin[9][id] >= 0) {
  159.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[9])
  160.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  161.     }
  162.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FLASHBANG && Skins[id] == true && Skin[10][id] >= 0) {
  163.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[10])
  164.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  165.     }
  166.     if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_KNIFE && Skins[id] == true && Skin[11][id] == 0) {
  167.         format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[11])
  168.         set_pev(id, pev_viewmodel2, szText)
  169.     }
  170. }
  171. public FoMenu(id) {
  172.     new szText[512]
  173.     format(szText, charsmax(szText), "%s^n\y%3.2f\d$", FOMENUSZOVEG[0], Dollar[id])
  174.     new menu = menu_create(szText, "FoMenuh")
  175.    
  176.     format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[1])
  177.     menu_additem(menu, szText, "1")
  178.    
  179.     format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[2])
  180.     menu_additem(menu, szText, "2")
  181.    
  182.     format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[3])
  183.     menu_additem(menu, szText, "3")
  184.    
  185.     format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[4])
  186.     menu_additem(menu, szText, "4")
  187.    
  188.     menu_display(id, menu)
  189. }
  190. public FoMenuh(id, menu, item) {
  191.     if( item == MENU_EXIT ) {
  192.         menu_destroy(menu)
  193.         return PLUGIN_HANDLED
  194.     }
  195.     new data[6], szName[64], access, callback
  196.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  197.    
  198.     new key = str_to_num(data)
  199.    
  200.     switch(key) {
  201.         case 1: FoMenu(id)
  202.        
  203.         case 2: FoMenu(id)
  204.        
  205.         case 3: FoMenu(id)
  206.        
  207.         case 4: Beallitasok(id)
  208.     }
  209.     menu_destroy(menu)
  210.     return PLUGIN_HANDLED
  211. }  
  212. public Beallitasok(id) {
  213.     new szText[512]
  214.     format(szText, charsmax(szText), "%s^n\y%3.2f\d$", FOMENUSZOVEG[0], Dollar[id])
  215.     new menu = menu_create(szText, "Beallitasokh")
  216.    
  217.     if(Skins[id] == true)
  218.     menu_additem(menu, "\wSkinek \rBekapcsolva\y |\d Kikapcsolva", "1")
  219.     else
  220.     menu_additem(menu, "\wSkinek \dBekapcsolva\y |\r Kikapcsolva", "1")
  221.    
  222.     menu_display(id, menu)
  223. }
  224. public Beallitasokh(id, menu, item) {
  225.     if( item == MENU_EXIT ) {
  226.         menu_destroy(menu)
  227.         return PLUGIN_HANDLED
  228.     }
  229.     new data[6], szName[64], access, callback
  230.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  231.    
  232.     new key = str_to_num(data)
  233.    
  234.     switch(key) {
  235.         case 1: {
  236.             if(Skins[id] == true) {
  237.                 Skins[id] = false
  238.                 Beallitasok(id)
  239.             }
  240.             else {
  241.                 Skins[id] = true
  242.                 Beallitasok(id)
  243.             }
  244.         }
  245.     }
  246.     menu_destroy(menu)
  247.     return PLUGIN_HANDLED
  248. }
  249. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  250.     new count = 1, players[32]
  251.     static msg[191]
  252.     vformat(msg, 190, input, 3)
  253.    
  254.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  255.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  256.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  257.    
  258.     replace_all(msg, 190, "á", "á")
  259.     replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  260.     replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  261.     replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  262.     replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  263.     replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  264.     replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  265.     replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  266.     replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  267.     replace_all(msg, 255, "Á", "Á-")
  268.     replace_all(msg, 190, "É", "É")
  269.     replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  270.     replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  271.     replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  272.     replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  273.     replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  274.     replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  275.     replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  276.    
  277.     if(id)players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  278.     {
  279.         for (new i = 0; i < count; i++) {
  280.             if (is_user_connected(players[i])) {
  281.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  282.                
  283.                 write_byte(players[i])
  284.                 write_string(msg)
  285.                 message_end()
  286.             }
  287.         }
  288.     }
  289.     return PLUGIN_HANDLED
  290. }  
  291. public client_putinserver(id) {
  292.     Skins[id] = true
  293. }


f betűs animáció
  1. // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel...
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. new const PLUGIN[] = "Weap inspect"
  10. new const VERSION[] = "1.0"
  11. new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha"
  12.  
  13.  
  14. new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"};
  15. new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1}
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  20.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  21.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. new const fegyverek[][] = {
  26.     "models/weap_skins/v_ak47.mdl",     // 0. elem
  27.     "models/weap_skins/v_m4a1.mdl"      // 1
  28. };
  29.  
  30. public OnItemDeployPost(ent) {
  31.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  32.  
  33.     if(id) {
  34.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  35.    
  36.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni
  37.         // mert ez csak tesztnek volt így.
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.  
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46.  
  47. public plugin_precache() {
  48.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  49. }
  50.  
  51. public ClCmd_Impulse(id) {
  52.     const m_iId = 43
  53.     const m_pActiveItem = 373
  54.  
  55.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  56.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  57.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így.
  58.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  59.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
  60.             // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  61.             return PLUGIN_HANDLED;
  62.         }
  63.     }
  64.     return PLUGIN_CONTINUE;
  65. }
  66.  
  67. // fakemeta
  68. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  69. {
  70.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(pev(id, pev_body))
  75.     message_end()
  76. }
  77.  
  78. // engine
  79. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  80. {
  81.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  82.  
  83.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  84.     write_byte(iAnim)
  85.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  86.     message_end()
  87. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole