Offline |
|
Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11 Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal Megköszönték neki: 11 alkalommal
|
Itt a Global mód! (Ebbe kéne bele írni) /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #include <dhudmessage> #define MAX 107 #define MAXRANG 17 new const PLUGIN[] = "Global Offensive" new const VERSION[] = "1.1" new const AUTHOR[] = "Pista" new Skinek[MAX][33], Skin[MAX][33] new Float:Dollar[33] new bool: Skins[33] new const ALAPMODELEK[][] = { "rsTGO/ALAP/M4A1", "rsTGO/ALAP/AK47", "rsTGO/ALAP/AWP", "rsTGO/ALAP/DEAGLE", "rsTGO/ALAP/USP", "rsTGO/ALAP/GLOCK", "rsTGO/ALAP/FAMAS", "rsTGO/ALAP/MP5", "rsTGO/ALAP/C4", "rsTGO/ALAP/HE", "rsTGO/ALAP/FLASH", "rsTGO/ALAP/KNIFE" } new const FOMENUSZOVEG[][] = { { "\yrsT\r*\w Global Offensive" }, { "\wFelszerelĂ©s" }, { "\wLáda" }, { "\wPiac" }, { "\wBállĂtások" } } new const Szamok[MAXRANG] = { 50, 100, 200, 300, 500, 750, 1000, 1300, 1500, 2000, 2500, 3000, 4000, 5000, 6500, 8000, 10000 } new const Rangok[MAXRANG+1][] = { "Silver I", "Silver II", "Silver III", "Silver IV", "Silver Elite", "Silver Elite Master", "Gold Nova I", "Gold Nova II", "Gold Nova III", "Gold Nova Master", "Master Guardian I", "Master Guardian II", "Master Guardian Elite", "Distinguished Master Guardian", "Legendary Eagle", "Legendary Eagle Master", "Supreme Master First Class", "The Global Elite" } new Szint[33], Pont[33] public plugin_precache() { new szText[512] for(new i;i < 11; i++) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[i]) precache_model(szText) } precache_model("models/rsTGO/ALAP/KNIFE.mdl") } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon", "Fegyverek", "be", "1=1") register_event("DeathMsg", "Halal", "a") register_impulse(201, "FoMenu") } public Halal() { new Gyilkos = read_data(1) new Aldozat = read_data(2) if(Gyilkos != Aldozat) { while(Pont[Gyilkos] >= Szamok[Szint[Gyilkos]]) { Szint[Gyilkos]++ } } DollarKap(Gyilkos) return PLUGIN_HANDLED } public DollarKap(id) { new Float:DollartKap = random_float(0.05, 0.10) + ((get_playersnum() + 0.0) * 1.5) / 100 Dollar[id] += DollartKap set_dhudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0) show_dhudmessage(id, "+ %3.2f$", DollartKap) } public Fegyverek(id) { new szText[512] new Fegyver = get_user_weapon(id) if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_M4A1 && Skins[id] == true && Skin[0][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[0]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AK47 && Skins[id] == true && Skin[1][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[1]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_AWP && Skins[id] == true && Skin[2][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[2]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_DEAGLE && Skins[id] == true && Skin[3][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[3]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_USP && Skins[id] == true && Skin[4][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[4]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_GLOCK18 && Skins[id] == true && Skin[5][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[5]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FAMAS && Skins[id] == true && Skin[6][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[6]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_MP5NAVY && Skins[id] == true && Skin[7][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[7]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_C4 && Skins[id] == true && Skin[8][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[8]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_HEGRENADE && Skins[id] == true && Skin[9][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[9]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_FLASHBANG && Skins[id] == true && Skin[10][id] >= 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[10]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } if(Skinek[0][id] == 0 && Fegyver == CSW_KNIFE && Skins[id] == true && Skin[11][id] == 0) { format(szText, charsmax(szText), "models/%s.mdl", ALAPMODELEK[11]) set_pev(id, pev_viewmodel2, szText) } } public FoMenu(id) { new szText[512] format(szText, charsmax(szText), "%s^n\y%3.2f\d$", FOMENUSZOVEG[0], Dollar[id]) new menu = menu_create(szText, "FoMenuh") format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[1]) menu_additem(menu, szText, "1") format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[2]) menu_additem(menu, szText, "2") format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[3]) menu_additem(menu, szText, "3") format(szText, charsmax(szText), "%s", FOMENUSZOVEG[4]) menu_additem(menu, szText, "4") menu_display(id, menu) } public FoMenuh(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], szName[64], access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: FoMenu(id) case 2: FoMenu(id) case 3: FoMenu(id) case 4: Beallitasok(id) } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public Beallitasok(id) { new szText[512] format(szText, charsmax(szText), "%s^n\y%3.2f\d$", FOMENUSZOVEG[0], Dollar[id]) new menu = menu_create(szText, "Beallitasokh") if(Skins[id] == true) menu_additem(menu, "\wSkinek \rBekapcsolva\y |\d Kikapcsolva", "1") else menu_additem(menu, "\wSkinek \dBekapcsolva\y |\r Kikapcsolva", "1") menu_display(id, menu) } public Beallitasokh(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], szName[64], access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(Skins[id] == true) { Skins[id] = false Beallitasok(id) } else { Skins[id] = true Beallitasok(id) } } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3) replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3") replace_all(msg, 190, "á", "á") replace_all(msg, 190, "é", "Ă©") replace_all(msg, 190, "í", "Ă") replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł") replace_all(msg, 190, "ö", "ö") replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘") replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş") replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ") replace_all(msg, 190, "ű", "ű") replace_all(msg, 255, "Á", "Ă-") replace_all(msg, 190, "É", "É") replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ") replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“") replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–") replace_all(msg, 190, "Ő", "Ĺ") replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš") replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś") replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°") if(id)players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } } } return PLUGIN_HANDLED } public client_putinserver(id) { Skins[id] = true }
f betűs animáció // gyengébbek kedvéért 1-1 kommenttel... #include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const PLUGIN[] = "Weap inspect" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "mforce & Vaqtincha" new const WEAPONENTNAMES[][] = {"weapon_ak47", "weapon_m4a1"}; new const weapnames[] = {CSW_AK47, CSW_M4A1} public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_impulse(100, "ClCmd_Impulse") for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) { RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1); } } new const fegyverek[][] = { "models/weap_skins/v_ak47.mdl", // 0. elem "models/weap_skins/v_m4a1.mdl" // 1 }; public OnItemDeployPost(ent) { new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if(id) { new Weapon = cs_get_weapon_id(ent); for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) { // érdemes a fegyver változójához kötni // mert ez csak tesztnek volt így. if(Weapon == weapnames[i]) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i]) // v_modell } } } return HAM_IGNORED; } public plugin_precache() { for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]); } public ClCmd_Impulse(id) { const m_iId = 43 const m_pActiveItem = 373 new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4); for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) { // érdemes a fegyver változójához kötni, csak tesztnek van így. if(Weapon == weapnames[i]) { SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem, // de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; } // fakemeta stock SendWeaponAnim(id, iAnim) { set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim) message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id) write_byte(iAnim) write_byte(pev(id, pev_body)) message_end() } // engine stock SendWeaponAnim2(id, iAnim) { entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim) message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id) write_byte(iAnim) write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body)) message_end() }
_________________ Global Offensive: (50%)
|
|