hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Láda drop
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=24815
Oldal: 1 / 1

Szerző:  SZILARD [ 2016.05.04. 20:24 ]
Hozzászólás témája:  Láda drop

Üdv!

itt azt hogy tudom meg csinálni, vagy milyen számot kell oda írni, hogy nehezen jöjjön egy fegyver? Előre is köszönöm!

  1. stock LadaDrop(id, key) {
  2.     new nev[32]
  3.     get_user_name(id, nev, 31)
  4.    
  5.     if(key == 0) {
  6.         switch(random_num(1, 146)) {
  7.             case 100..101: {
  8.                 Skin[0][id]++
  9.                 OsszesFegyver[0][id]++
  10.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[0])
  11.             }
  12.             case 102..103: {
  13.                 Skin[1][id]++
  14.                 OsszesFegyver[1][id]++
  15.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[1])
  16.             }  
  17.             case 104..105: {
  18.                 Skin[2][id]++
  19.                 OsszesFegyver[2][id]++
  20.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[2])
  21.             }
  22.             case 112..113: {
  23.                 Skin[3][id]++
  24.                 OsszesFegyver[3][id]++
  25.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[3])
  26.             }
  27.             case 114..115: {
  28.                 Skin[4][id]++
  29.                 OsszesFegyver[4][id]++
  30.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[4])
  31.             }
  32.             case 10..20: {
  33.                 Skin[5][id]++
  34.                 OsszesFegyver[5][id]++
  35.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[5])
  36.             }
  37.             case 21..22: {
  38.                 Skin[6][id]++
  39.                 OsszesFegyver[6][id]++
  40.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[6])
  41.             }
  42.             case 23..24: {
  43.                 Skin[7][id]++
  44.                 OsszesFegyver[7][id]++
  45.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[7])
  46.             }
  47.             case 25..26: {
  48.                 Skin[8][id]++
  49.                 OsszesFegyver[8][id]++
  50.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[8])
  51.             }
  52.             case 27..28: {
  53.                 Skin[9][id]++
  54.                 OsszesFegyver[9][id]++
  55.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[9])
  56.             }
  57.             case 146: {
  58.                 Skin[10][id]++
  59.                 OsszesFegyver[10][id]++
  60.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[10])
  61.             }
  62.         }
  63.     }
  64. }

Szerző:  exodus [ 2016.05.10. 20:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láda drop

Én így szoktam csinálni:

  1. case 1..20: {
  2.                 Skin[0][id]++
  3.                 OsszesFegyver[0][id]++
  4.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[0])
  5.             }
  6.             case 21..30: {
  7.                 Skin[1][id]++
  8.                 OsszesFegyver[1][id]++
  9.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[1])
  10.             }  
  11.             case 31: {
  12.                 Skin[2][id]++
  13.                 OsszesFegyver[2][id]++
  14.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[2])
  15.             }
  16.             case 32..40: {
  17.                 Skin[3][id]++
  18.                 OsszesFegyver[3][id]++
  19.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[3])
  20.             }


És akkor a case 31-et nehezebben fogja neked droppolni mivel a többi skinre kb 10% esélyed van.
Vagy valahogy így :D

Szerző:  Akosch:. [ 2016.05.10. 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Láda drop

5-6. osztály: valószínűség számítás.

Kedvező esetek száma / összes eset száma.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/