hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyvermenü [Idő beleirása]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=25326
Oldal: 1 / 1

Szerző:  luxi [ 2016.06.26. 11:37 ]
Hozzászólás témája:  Fegyvermenü [Idő beleirása]

Sziasztok!
Valaki segitene abba h az advance fegyvermenübe a felső prefix alá a pontos időt berakni?
Előre is köszönöm aki segit annak megy a G O M B!
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14279

Szerző:  The Peace [ 2016.06.26. 23:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü [Idő beleirása]

luxi írta:
Sziasztok!
Valaki segitene abba h az advance fegyvermenübe a felső prefix alá a pontos időt berakni?
Előre is köszönöm aki segit annak megy a G O M B!
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14279


holnap elkuldom ha szükséges lesz még, de amúgy meg próbálkozz, tégy úgy amit a leírásodba irtál. (+googlen keress rá, pl:cs 1.6 time plugin)

Szerző:  regener [ 2016.06.27. 01:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü [Idő beleirása]

The Peace írta:
luxi írta:
Sziasztok!
Valaki segitene abba h az advance fegyvermenübe a felső prefix alá a pontos időt berakni?
Előre is köszönöm aki segit annak megy a G O M B!
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14279


holnap elkuldom ha szükséges lesz még, de amúgy meg próbálkozz, tégy úgy amit a leírásodba irtál. (+googlen keress rá, pl:cs 1.6 time plugin)


Ez lett a megoldás, privátban linkeltem neki: Mutasd az időt és dátumot

Szerző:  luxi [ 2016.06.27. 08:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü [Idő beleirása]

The Peace akkor feltöltőd:D

Szerző:  The Peace [ 2016.06.27. 10:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü [Idő beleirása]

luxi írta:
The Peace akkor feltöltőd:D

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon       1
  9.  
  10. #define VERSION         "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players     32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name    "Fegyver Csomagok"
  18.  
  19. #define Next_Button     "Következő"
  20. #define Back_Button     "Vissza"
  21. #define Exit_Button     "Kilépés"
  22.  
  23. #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
  50. "A vásárlás letíltva!",
  51. "Te már választottál fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  55.  
  56. "M4A1 Csomag",
  57. "AK47 Csomag",
  58. "AWP Csomag",
  59. "M249 Csomag",
  60. "AUG Csomag",
  61. "Famas Csomag",
  62. "Galil Csomag",
  63. "MP5 Csomag",
  64. "XM1014 Csomag",
  65. "M3 Csomag",
  66. "Scout Csomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  132. {
  133. "fegyo",
  134. "say fegyo",
  135. "say_team fegyo",
  136.  
  137. "fegyver",
  138. "say fegyver",
  139. "say_team fegyver",
  140.  
  141. "say /fegyo",
  142. "say_team /fegyo",
  143.  
  144. "say /fegyver",
  145. "say_team /fegyver"
  146.  
  147. };
  148.  
  149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  150. new g_msgHideWeapon;
  151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  152.  
  153. public plugin_init ( ) {
  154.  
  155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  156.  
  157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  158.  
  159. pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  160. pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  161.  
  162. pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  163.  
  164. pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  165. pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  166. pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  167.  
  168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  169. pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  170.  
  171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  172.  
  173. pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  174. pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  175. pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      "SzerverPrefix" ); // Itt tudod be?ll?tani, hogy mi legyen a Fegyvermen? prefix-je.
  176.  
  177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  178.  
  179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  181.  
  182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  184.  
  185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  187.  
  188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  189.  
  190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  191. }
  192.  
  193. public client_connect( iClient ) {
  194.  
  195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect( iClient ) {
  199.  
  200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  201. }
  202.  
  203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  204.  
  205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  206.    
  207.     case true:
  208.     {
  209.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  210.         ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  211.        
  212.         return PLUGIN_HANDLED;
  213.     }
  214.     case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  215.     }
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218.  
  219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  220.    
  221.     if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  222.         return PLUGIN_CONTINUE;
  223.    
  224.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  225.     ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  226.     return PLUGIN_HANDLED;
  227. }
  228.  
  229. public eCurWeapon( iClient ) {
  230.    
  231.     if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  232.        
  233.         if( is_user_alive( iClient ) ) {
  234.            
  235.             new weapon = read_data( 2 );
  236.             if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  237.                
  238.                 cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  239.             }
  240.         }
  241.     }
  242. }
  243.  
  244. public onResetHUD( iClient ) {
  245.    
  246.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  247.        
  248.         message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  249.         write_byte( Money_Hud );
  250.         message_end( );
  251.     }
  252. }
  253.  
  254. public msgHideWeapon( ) {
  255.    
  256.     if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  257.        
  258.         set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  259.     }
  260. }
  261.  
  262. public eRoundEnd ( ) {
  263.    
  264.     g_iWPCT = 0;
  265.     g_iWPTE = 0;
  266. }
  267.  
  268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  269.    
  270.     if( !is_user_alive( iClient ) )
  271.         return;
  272.    
  273.     cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  274.    
  275.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  276.    
  277.     g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  278.    
  279.     new szMenuTitle[ 121 ];
  280.     new szMenuItem[ 121 ];
  281.     new ctime[64];
  282.     get_time("%H:%M:%S", ctime, 63);
  283.    
  284.     format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s ^nIdo: %s ", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name,ctime);
  285.    
  286.     StripUserWeapons( iClient );
  287.     new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  288.    
  289.     for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  290.        
  291.         if( i != 2 ) {
  292.            
  293.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  294.         }
  295.         else {
  296.             switch( get_user_team( iClient ) )
  297.             {
  298.                 case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  299.                     case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  300.                     default: continue;
  301.             }
  302.         }
  303.        
  304.         menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  305.     }
  306.    
  307.     menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  308.     menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  309.     menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  310.     menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  311.     menu_display( iClient, menu );
  312. }
  313.  
  314. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  315.    
  316.     if( iItem == MENU_EXIT ) {
  317.        
  318.         menu_destroy( iMenu );
  319.         return PLUGIN_HANDLED;
  320.     }
  321.    
  322.     new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  323.     new access, callback;
  324.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  325.    
  326.     get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  327.    
  328.     if( iItem != 2 ) {
  329.        
  330.         give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  331.         give_item( iClient, g_szPistolName );
  332.        
  333.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  334.     }
  335.     else {
  336.        
  337.         new iTeams[ CsTeams ];
  338.         GetPlayerCount( iTeams );
  339.        
  340.         if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  341.         || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  342.            
  343.             ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  344.             func_OpenWeaponMenu( iClient );
  345.            
  346.             return PLUGIN_HANDLED;
  347.         }
  348.        
  349.         new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  350.         if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  351.            
  352.             if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  353.                
  354.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  356.                
  357.                 ColorChat( iClient, "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  358.                 g_iWPCT++;
  359.             }
  360.             else {
  361.                
  362.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  363.                 func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  364.                
  365.                 return PLUGIN_HANDLED;
  366.             }
  367.         }
  368.        
  369.         if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  370.            
  371.             if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  372.                
  373.                
  374.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  375.                 give_item( iClient, g_szPistolName );
  376.                
  377.                 ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  378.                 g_iWPTE++;
  379.             }
  380.             else {
  381.                
  382.                 client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  383.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  384.                
  385.                 return PLUGIN_HANDLED;
  386.             }
  387.         }
  388.     }
  389.    
  390.     give_item( iClient, "weapon_knife" );
  391.     give_player_stuff( iClient );
  392.    
  393.     menu_destroy( iMenu );
  394.     return PLUGIN_HANDLED;
  395. }
  396.  
  397. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  398.    
  399.     new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  400.    
  401.     get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  402.    
  403.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  404.         iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  405. }  
  406.  
  407. stock give_player_stuff( iClient ) {
  408.    
  409.     if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  410.        
  411.         give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  412.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  413.     }
  414.    
  415.     if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  416.        
  417.         give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  418.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  419.     }
  420.    
  421.     if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  422.        
  423.         give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  424.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  425.     }
  426.    
  427.     if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  428.        
  429.         switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  430.            
  431.             case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  432.                 case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  433.                 default: return PLUGIN_CONTINUE;
  434.         }
  435.     }
  436.    
  437.     if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  438.        
  439.         give_item( iClient, "item_thighpack" );
  440.     }
  441.    
  442.     if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  443.        
  444.         new weapons[ 32 ];
  445.         new weaponsnum;
  446.         get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  447.         for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  448.             if( is_user_alive( iClient ) )
  449.             if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  450.             cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  451.     }
  452.    
  453.     g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  454.     return PLUGIN_CONTINUE;
  455. }
  456.  
  457.  
  458. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  459. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  460.    
  461.     new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  462.    
  463.     if( iC4Ent > 0 ) {
  464.        
  465.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  466.     }
  467.    
  468.     strip_user_weapons( iClient );
  469.     set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  470.    
  471.     if( iC4Ent > 0 )  {
  472.        
  473.         set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  474.         set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  475.        
  476.         cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  477.         cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  478.     }
  479.    
  480.     return PLUGIN_HANDLED;
  481. }
  482.  
  483. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  484. {
  485.     new count = 1, players[ 32 ];
  486.     static msg[ 191 ];
  487.     vformat( msg, 190, input, 3 );
  488.    
  489.     replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  490.     replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  491.     replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  492.    
  493.     if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  494.     {
  495.     for ( new i = 0; i < count; i++ )
  496.     {
  497.         if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  498.         {
  499.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  500.             write_byte( players[ i ] );
  501.             write_string( msg );
  502.             message_end(  );
  503.         }
  504.     }
  505. }
  506. }


Tessék beleírtam. [Próbáld ki]

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/