hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 20:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: /Free [Megoldva]
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 14:00 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Megoldva!

Megoldás:

Kód:
    #include <amxmodx>
    #include <cstrike>
    #include <fakemeta>
    #include <hamsandwich>
    #include <fun>
    #include <engine>
     
    #define PLUGIN "Deathrun szabad es ruli kor"
    #define VERSION "1.1"
    #define AUTHOR "Demon"
     
    #pragma semicolon 1
     
    new const Prefix[ ] = "[InformáciĂł]";
     
    new bool:g_ParbajKor;
    new bool:g_Nyomott;
    new bool:g_Parancs;
     
    public plugin_init()
    {
       register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
     
       register_clcmd("say /free",      "ParbajKor");
       register_clcmd("team_say /free",    "ParbajKor");
       register_clcmd("say /szabad",      "ParbajKor");
       register_clcmd("team_say /szabad",   "ParbajKor");
       register_clcmd("say /ruli",      "ParbajKor");
       register_clcmd("team_say /ruli",   "ParbajKor");
       register_clcmd("say /parbaj",      "ParbajKor");
       register_clcmd("team_say /parbaj",   "ParbajKor");
     
       register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 1);
     
       if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "func_button"))
          RegisterHam(Ham_Use, "func_button",     "FwdHamUse_Button");
     
       if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname","func_rot_button"))
          RegisterHam(Ham_Use, "func_rot_button", "FwdHamUse_Button");
     
       if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "button_target"))
          RegisterHam(Ham_Use, "button_target",   "FwdHamUse_Button");
     
       if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString,-1 ,"classname", "armoury_entity"))
          RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "arm_ent_touch",  0);
     
       register_event( "CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1", "2!29" );
       register_event( "HLTV",      "EventNewRound",  "a",  "1=0", "2=0" );
       register_event( "TextMsg",   "EventRestart",   "a",  "2&#Game_C", "2&#Game_w" );
       RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
    }
     
    public fwSpawn(id)
       set_task(3.0, "Eled", id);
     
    public Eled(id)
    {
       if(g_ParbajKor && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
       {
          strip_user_weapons(id);
          give_item(id, "weapon_knife");
          new iWpnID = give_item(id, "weapon_usp");
          cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
          cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
       }
    }
     
    public arm_ent_touch(ent,id)
    {
       if((g_ParbajKor) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
          return HAM_SUPERCEDE;
       return HAM_IGNORED;
    }
    public fw_CmdStart(id, handle, seed)
    {
       if(!is_user_alive(id))
          return FMRES_IGNORED;
     
       static iInAttackButton, iInAttackOldButton;
       iInAttackButton = (get_uc(handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK);
       iInAttackOldButton = (get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK);
     
       if(iInAttackButton && !iInAttackOldButton)
       {
          if(get_user_weapon(id) == CSW_USP && g_ParbajKor)
          {
             new clip,ammo ;
             get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
             if(ammo==0)
                cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 1);
     
             return FMRES_HANDLED;
          }
       }
     
       return FMRES_IGNORED;
    }
    public EventNewRound()
    {
       g_ParbajKor=false;
       g_Nyomott=false;
       g_Parancs=false;
       set_task(5.0, "Parancs");
     
       new p[32], n, id;
       get_players(p, n, "ca");
       for(new i=0; i < n; i++)
       {
          id = p[i];
          if(get_user_team(id) == 1)
             print_color(id, "!g%s !yHa !trulizni !yszeretnĂ©l Ă­rd be:!t /free", Prefix);
       }
    }
    public Parancs() g_Parancs=true;
     
    public EventRestart()
    {
       g_ParbajKor=false;
       g_Nyomott=false;
    }
     
    public EventCurWeapon(id)
    {
       if(g_ParbajKor)
       {
          new weapon = get_user_weapon(id);
          if(weapon != CSW_KNIFE,CSW_USP && weapon != CSW_USP)
          client_cmd(id, "weapon_usp");
          new clip,ammo;
          get_user_ammo(id,CSW_USP,clip,ammo);
          if(ammo==0)
          cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
       }
    }
     
    public ParbajKor(id)
    {
       if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
       {
          print_color(id, "!g%s !yEzt a parancsot csak !tterroristák !yhasználhatják.", Prefix);
          return PLUGIN_CONTINUE;
       }
       else if(!g_Parancs)
       {
          print_color(id, "!g%s !yKörkezdĂ©s után !t5 !ymásodpercet kell várnod, hogy használhasd ezt a parancsot.", Prefix);
          return PLUGIN_CONTINUE;
       }
       else if(g_ParbajKor)
       {
          print_color(id, "!g%s !tPárbaj kör !yvan ezĂ©rt nem használhatĂł a parancs.", Prefix);
          return PLUGIN_CONTINUE;
       }
       if(g_Nyomott)
          print_color(id, "!g%s !yMár nyomtál gombot ezĂ©rt nem lehet !tPárbaj kör!y.", Prefix);
       else
       {
          g_ParbajKor=true;
          set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.38, 2, 6.0, 10.0, 0.25, 1.5);
          show_hudmessage(0, "Párbaj kör");
          print_color(0, "!g%s !tTerrorista !yĂşgy döntött, hogy ez a kör !tPárbaj kör !ylesz.", Prefix);
     
          new p[32], n, pid;
          get_players(p, n, "ca");
     
          for(new i=0; i < n; i++)
          {
             pid = p[i];
             strip_user_weapons(pid);
             give_item(pid, "weapon_knife");
             new iWpnID = give_item(pid, "weapon_usp");
             cs_set_weapon_ammo(iWpnID, 1);
             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
          }
       }
     
       return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    public FwdHamUse_Button(iEntity, id, iActivator, iUseType, Float:flValue)
    {
       if((g_ParbajKor) && iUseType == 2 && flValue == 1.0 && is_user_alive( id )
       &&  get_user_team( id ) == 1 && get_pdata_int( iEntity, 41, 4 ) == 1 )
       {
          if(g_ParbajKor)
          {
             set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.25, 0, 2.0, 2.0, 0.2, 0.2, 3);
             show_hudmessage(id, "Nem nyomhatsz gombot, Párbaj kör van!");
          }
     
          return HAM_SUPERCEDE;
       }
       if(!g_ParbajKor && !g_Nyomott && get_user_team(id) == 1)
          g_Nyomott=true;
     
       return HAM_IGNORED;
    }
     
    stock print_color(const id, const input[], any:...)
    {
            new count = 1, players[32];
            static msg[191];
            vformat(msg, 190, input, 3);
     
            replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
            replace_all(msg, 190, "!y", "^1");
            replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
     
            if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
            {
                    for (new i = 0; i < count; i++)
                    {
                            if (is_user_connected(players[i]))
                            {
                                    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                                    write_byte(players[i]);
                                    write_string(msg);
                                    message_end();
                            }
                    }
            }
            return PLUGIN_HANDLED;
    }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole