hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 10:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 520 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: No Team Flash
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 12:46 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
Sziasztok, láttom már nincs fent [profil]mforce[/profil] No Team Flash pluginja, valaki megmondaná holtanálomeg?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Team Flash
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 13:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.11.10. 14:34
Hozzászólások: 81
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ez nem mforce no team flash pluginja, de gondolom ez is megfelel.

  1. /*************************************************************************************************************
  2.                                      AMX No Team Flash
  3.  
  4.   Version: 0.2
  5.   Author: KRoT@L
  6.  
  7.   0.1    Release
  8.   0.2    Bug fix
  9.  
  10.  
  11.   You won't be flashed by your teammates.
  12.  
  13.  
  14.   Cvar:
  15.  
  16.     no_team_flash "1"       -   0: Disables the plugin
  17.                         1: Enables the plugin
  18.                        
  19.  
  20.   Setup (AMX 0.9.9):
  21.  
  22.     Install the amx file.
  23.   Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)
  24.  
  25.  
  26.   Credits:
  27.  
  28.   Requested by baldbobby
  29.   Cluster Grenade by doomy
  30.  
  31. *************************************************************************************************************/
  32.  
  33. #include <amxmodx>
  34.  
  35. new g_msgScreenFade, grenade[32], last
  36. new Float:g_gametime, g_owner
  37.  
  38. public plugin_init()
  39. {
  40.     register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
  41.     register_cvar("no_team_flash", "1")
  42.     register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
  43.     register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
  44.     register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
  45.     register_event("99", "grenade_throw", "b")
  46.     g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  47. }
  48.  
  49. public eventFlash(id)
  50. {
  51.   new Float:gametime = get_gametime()
  52.   if(gametime != g_gametime)
  53.   {
  54.     g_owner = get_grenade_owner()
  55.     g_gametime = gametime
  56.   }
  57.   if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
  58.   {
  59.     message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  60.     write_short(1)
  61.     write_short(1)
  62.     write_short(1)
  63.     write_byte(0)
  64.     write_byte(0)
  65.     write_byte(0)
  66.     write_byte(255)
  67.     message_end()
  68.     }
  69. }
  70.  
  71. public grenade_throw()
  72. {
  73.     if(read_datanum() < 2)
  74.     return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  75.  
  76.     if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
  77.     {
  78.         add_grenade_owner(last)
  79.     }
  80.  
  81.     return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83.  
  84. public fire_in_the_hole()
  85. {
  86.     new name[32]
  87.     read_data(3, name, 31)
  88.     last = get_user_index(name)
  89.  
  90.     return PLUGIN_CONTINUE
  91. }
  92.  
  93. public fire_in_the_hole2()
  94. {
  95.     new name[32]
  96.     read_data(4, name, 31)
  97.     last = get_user_index(name)
  98.  
  99.     return PLUGIN_CONTINUE
  100. }
  101.  
  102. add_grenade_owner(owner)
  103. {
  104.     for(new i = 0; i < 32; i++)
  105.   {
  106.         if(grenade[i] == 0)
  107.     {
  108.             grenade[i] = owner
  109.             return
  110.         }
  111.     }
  112. }
  113.  
  114. get_grenade_owner()
  115. {
  116.     new which = grenade[0]
  117.     for(new i = 1; i < 32; i++)
  118.   {
  119.         grenade[i-1] = grenade[i]
  120.     }
  121.     grenade[31] = 0
  122.     return which
  123. }


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ReDSTAR 2016.07.10. 15:22-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Team Flash
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 14:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 20:55
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 28 alkalommal
köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole