hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 21:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés rendszer Szint bugg
HozzászólásElküldve: 2016.08.14. 11:26 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok valaki kijavitaná? Mert az a baj hogy megnyitom a menőt és a szitned :49
ezt írja ki kellene javitani hogy nulla legyen alapból ne 49 irjon
A másik meg hogy az Xp 0/0 Ir.
Megköszönném aki segitene. UI:Includokat direkt nem irtam oda
  1. new iLevel[33];
  2. new iXp[33];
  3.  
  4. new knife_on;
  5.  
  6. new MaxLevel;
  7. new StartedLevel;
  8.  
  9. new cvar_KillXp;
  10. new cvar_HsXp;
  11. new cvar_KnifeXp;
  12.  
  13. new Forward_spawn;
  14. new Forward_levelup;
  15. new ForwardReturn;
  16.  
  17. new const g_KnifeNames[][32] =
  18. {
  19. "Normál Kés",
  20. "Alien KĂ©s",
  21. "Ellium TĹ‘r",
  22. "Fekete Kard",
  23. "Transparent KĂ©s",
  24. "Őszinte Tőr",
  25. "Vadász Kés",
  26. "Árnyék Penge",
  27. "Vágóhidi Balta",
  28. "Arany Katana",
  29. "Gyilkos Penge",
  30. "FĂ©ny Kard",
  31. "VĂ©res Farkaskarom",
  32. "Proton Fejsze"
  33. };
  34.  
  35. new const g_KnifevModels[][256] =
  36. {
  37. "models/v_knife.mdl",
  38. "models/Knifes/v_knife_alien.mdl",
  39. "models/Knifes/v_knife_ellium.mdl",
  40. "models/Knifes/v_knife_dark.mdl",
  41. "models/Knifes/v_knife_transparent.mdl",
  42. "models/Knifes/v_knife_genuine.mdl",
  43. "models/Knifes/v_knife_hunt.mdl",
  44. "models/Knifes/v_knife_shadow.mdl",
  45. "models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl",
  46. "models/Knifes/v_knife_katana.mdl",
  47. "models/Knifes/v_knife_assasins.mdl",
  48. "models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl",
  49. "models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl",
  50. "models/Knifes/v_knife_proton.mdl"
  51. }
  52.  
  53. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  54. native get_user_level( index );
  55. native get_user_xp( index );
  56.  
  57. public plugin_init() {  
  58.    
  59.     register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  60.     register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  61.     set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  62.    
  63.     // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  64.     register_maxlevels( 13, 100 );
  65.    
  66.     //Admin commands
  67.    
  68.     register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"xp adasa")
  69.     register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"xp megvonasa")
  70.    
  71.     //Clcmd's
  72.    
  73.     knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  74.    
  75.     register_clcmd("say","HandleSay");
  76.     register_clcmd("say_team","HandleSay")
  77.     register_clcmd("say /kes", "KnifeSkinsMenu");
  78.     register_clcmd("say /szintek", "PlayerLevelsMenu");
  79.    
  80.     //Event's
  81.    
  82.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  83.     register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  84.    
  85.     //Cvar's
  86.    
  87.     cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "5" );
  88.     cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  89.     cvar_KnifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  90.    
  91.     //Ham's
  92.    
  93.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  94.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  95.    
  96.     //Forward's
  97.    
  98.     Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  99.     Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  100.    
  101.     set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  102.     set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  103. }
  104.  
  105. public plugin_precache() {  
  106.    
  107.     precache_model("models/Knifes/v_knife_alien.mdl")  
  108.     precache_model("models/Knifes/v_knife_ellium.mdl")  
  109.     precache_model("models/Knifes/v_knife_dark.mdl")
  110.     precache_model("models/Knifes/v_knife_transparent.mdl")
  111.     precache_model("models/Knifes/v_knife_genuine.mdl")
  112.     precache_model("models/Knifes/v_knife_hunt.mdl")
  113.     precache_model("models/Knifes/v_knife_shadow.mdl")
  114.     precache_model("models/Knifes/v_knife_slaughterer.mdl")
  115.     precache_model("models/Knifes/v_knife_katana.mdl")
  116.     precache_model("models/Knifes/v_knife_assasins.mdl")
  117.     precache_model("models/Knifes/v_knife_lightsaber.mdl")
  118.     precache_model("models/Knifes/v_knife_wolverine.mdl")
  119.     precache_model("models/Knifes/v_knife_proton.mdl")
  120.    
  121. }
  122.  
  123. public plugin_natives( )
  124. {
  125.     //Native's
  126.    
  127.     register_library( "Knife-Skins" );
  128.    
  129.     register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  130.     register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  131.     register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  132.     register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  133.     register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  134. }
  135.  
  136. public _register_maxlevels( plugin, params )
  137. {
  138.     if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  139.     {
  140.         return;
  141.     }
  142.     else
  143.     {
  144.         MaxLevel = get_param( 1 );
  145.         StartedLevel = get_param( 2 );
  146.     }
  147. }
  148.  
  149. public _get_user_level( plugin, params )
  150. {
  151.     return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  152. }
  153.  
  154. public _set_user_level( plugin, params )
  155. {
  156.     iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  157.    
  158.     FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  159.    
  160.     SaveData( get_param( 1 ) );
  161.    
  162.     LoadData( get_param( 1 ) );
  163. }
  164.  
  165. public _get_user_xp( plugin, params )
  166. {
  167.     return iXp[ get_param( 1 ) ];
  168. }
  169.  
  170. public _set_user_xp( plugin, params )
  171. {
  172.     iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  173.    
  174.     CheckLevel( get_param( 1 ) );
  175.    
  176.     SaveData( get_param( 1 ) );
  177.    
  178.     LoadData( get_param( 1 ) );
  179. }
  180.  
  181. public CheckLevel( id )
  182. {
  183.     if( iLevel[id] == MaxLevel )
  184.     {
  185.         return;
  186.     }
  187.     else
  188.     {
  189.         new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  190.        
  191.         new xp = level * StartedLevel;
  192.        
  193.         if( iLevel[id] > 0 )
  194.         {
  195.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  196.         }
  197.        
  198.         while( iXp[id] >= xp )
  199.         {
  200.             iLevel[id]++;
  201.            
  202.             ColorChat(id,"^4Gratulálunk!^1 Szintet leptĂ©l! Ăšj^4 SZINT^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  203.             ColorChat(0,"^3%s^1 felugrott a^4 LEVEL^3 %i^1 szintre!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  204.            
  205.             FlsahLevelUp(id);
  206.            
  207.             ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  208.            
  209.             SaveData( id );
  210.            
  211.             CheckLevel( id );
  212.            
  213.             break;
  214.         }
  215.     }
  216. }
  217.  
  218. public FlsahLevelUp( id )
  219. {
  220.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  221.     write_short( 1 << 10 );
  222.     write_short( 1 << 10 );
  223.     write_short( 0 );
  224.     write_byte( 0 );
  225.     write_byte( 255 );
  226.     write_byte( 215 );
  227.     write_byte( 100 );
  228.     message_end( );
  229. }
  230.  
  231.  
  232. public HandleSay(id){
  233.    
  234.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  235.     {
  236.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  237.         return PLUGIN_HANDLED;
  238.     }
  239.    
  240.     new iMsg[200], iArgs[4][60];
  241.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  242.    
  243.     new xp = level * StartedLevel;
  244.    
  245.     if( iLevel[id] > 0 )
  246.     {
  247.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  248.     }
  249.    
  250.     read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  251.     parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  252.    
  253.     if (equali(iArgs[0],"/szintek") || equali(iArgs[0],"/szint") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  254.     {    
  255.         new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  256.        
  257.         if (!player)
  258.         {
  259.             ColorChat( id, "A te^4 szinted^1:^3 %i^4 |^1 Az^4 XP^1 -d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  260.         }
  261.     }
  262.    
  263.     return 0;
  264. }
  265.  
  266. public EventDeathMsg(id)
  267. {
  268.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  269.         return PLUGIN_HANDLED;
  270.    
  271.     new killer = read_data( 1 );
  272.     new victim = read_data( 2 );
  273.    
  274.     if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  275.     {
  276.         return PLUGIN_HANDLED;
  277.         //return;
  278.     }
  279.    
  280.     new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  281.    
  282.     if( read_data( 3 ) )
  283.     {
  284.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  285.     }
  286.    
  287.     static sWeapon[ 26 ];
  288.    
  289.     read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  290.    
  291.    
  292.     if( equal( sWeapon, "knife" ) )  
  293.     {
  294.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_KnifeXp );
  295.     }
  296.    
  297.     iXp[ killer ] += XpAmount;
  298.    
  299.     CheckLevel( killer );
  300.    
  301.     SaveData( killer );
  302.    
  303.     ColorChat( killer, "NyertĂ©l^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  304.    
  305.     return PLUGIN_HANDLED;
  306. }
  307.  
  308. public FwdPlayerSpawn( id )
  309. {
  310.     ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  311. }
  312.  
  313. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  314. {
  315.     if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  316.         return HAM_IGNORED;
  317.    
  318.     if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  319.     {
  320.         SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  321.        
  322.         return HAM_HANDLED;
  323.     }
  324.    
  325.     return HAM_IGNORED;
  326. }
  327.  
  328. public KnifeSkinsMenu(id) {
  329.    
  330.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  331.     {
  332.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  333.         return PLUGIN_HANDLED;
  334.     }
  335.    
  336.     new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  337.     szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  338.    
  339.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  340.    
  341.     new xp = level * StartedLevel;
  342.    
  343.     if( iLevel[id] > 0 )
  344.     {
  345.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  346.     }
  347.    
  348.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[\rEvolution\w]\y~\wCSDM \yKĂ©s rendszer \r%s^n\ySzinted: \r%d \w- \yXP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yOldal:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  349.     formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\wAlien KĂ©s [\yFELOLDVA\w]" : "\dAllien KĂ©s [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 1\d]");
  350.     formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\wEllium TĹ‘r [\yFELOLDVA\w]" : "\dEllium TĹ‘r [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 2\d]");
  351.     formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\wFekete Kard [\yFELOLDVA\w]" : "\dFekete Kard [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 3\d]");
  352.     formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\wTransparent Kes [\yFELOLDVA\w]" : "\dTransparent KĂ©s [\rSZUKSEGES SZINT: 4\d]");
  353.     formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\wOszinte Tor [\yFELOLDVA\w]" : "\dŐszinte TĹ‘r [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 5\d]");
  354.     formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\wVadaszkes [\yFELOLDVA\w]" : "\dVadászkĂ©s [\rSSzĂĽksĂ©ges szint: 6\d]");
  355.     formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\wArnyek Penge [\yFELOLDVA\w]" : "\dÁrnyĂ©k Penge [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 7\d]");
  356.     formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\wVagohidi Balta [\yFELOLDVA\w]" : "\dVágĂłhidi Balta [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 8\d]");
  357.     formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\wArany Katana [\yFELOLDVA\w]" : "\dArany Katana [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 9\d]");
  358.     formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\wA Gyilkos Penge [\yFELOLDVA\w]" : "\dA Gyilkos Penge [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 10\d]");
  359.     formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\wFenykard [\yFELOLDVA\w]" : "\dFĂ©nykard [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 11\d]");
  360.     formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\wVeres Farkaskarom [\yFELOLDVA\w]" : "\dVĂ©res Farkaskarom [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 12\d]");
  361.     formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\wProton Fejsze [\yFELOLDVA\w]" : "\dProton Fejsze [\rSzĂĽksĂ©ges szint: 13\d]");
  362.    
  363.     new menu = menu_create( szItem, "KnifeSkinsMenu_Handler" );
  364.     menu_additem(menu, "\wNormal Kes [\yFELOLDVA\w]", "", 0 );
  365.     menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  366.     menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  367.     menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  368.     menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  369.     menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  370.     menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  371.     menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  372.     menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  373.     menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  374.     menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  375.     menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  376.     menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  377.     menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  378.    
  379.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  380.     menu_display(id, menu, 0 );
  381.    
  382.     return PLUGIN_HANDLED;
  383. }
  384.  
  385. public KnifeSkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  386. {
  387.     if(item == MENU_EXIT)
  388.     {
  389.         menu_destroy(menu)
  390.         return PLUGIN_HANDLED
  391.     }
  392.    
  393.     SetKnife(id, item);
  394.     ColorChat(id, "A kiválasztott kĂ©s: ^4%s^1.", g_KnifeNames[item]);
  395.    
  396.     SaveData(id);
  397.     return PLUGIN_HANDLED;
  398. }
  399.  
  400. public SetKnife(id, item) {
  401.    
  402.     knife_model[id] = item
  403.    
  404.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  
  405.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  406.         return PLUGIN_HANDLED
  407.    
  408.     new vModel[56],pModel[56]
  409.    
  410.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  411.     {
  412.         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  413.         return PLUGIN_HANDLED;
  414.     }
  415.    
  416.     format(vModel,55, g_KnifevModels[item])
  417.     format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  418.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  419.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  420.    
  421.     return PLUGIN_HANDLED;  
  422. }
  423.  
  424. public PlayerLevelsMenu(id)
  425. {  
  426.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  427.     {
  428.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  429.         return PLUGIN_HANDLED;
  430.     }
  431.    
  432.     new some[256], menu;
  433.    
  434.     static players[32],szTemp[10],pnum;
  435.     get_players(players,pnum,"ch");
  436.    
  437.     formatex(some,255,"\w[\rEvolution\w] \yA játĂ©kos szintje:\r", g_VAULTNAME);
  438.    
  439.     menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  440.    
  441.     for (new i; i < pnum; i++)
  442.     {
  443.         new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  444.        
  445.         new xp = level * StartedLevel;
  446.        
  447.         if( iLevel[players[i]] > 0 )
  448.         {
  449.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  450.         }
  451.        
  452.         formatex(some,256,"%s \y(Szint: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  453.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  454.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  455.     }
  456.    
  457.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  458.     menu_display(id, menu);
  459.    
  460.     return PLUGIN_HANDLED;
  461. }
  462.  
  463. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  464.     if (item == MENU_EXIT)
  465.     {
  466.         menu_destroy(menu);
  467.         return;
  468.     }
  469.    
  470.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  471.    
  472.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  473.    
  474.     new player = str_to_num(data);
  475.    
  476.     new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  477.    
  478.     new xp = level * StartedLevel;
  479.    
  480.     if( iLevel[player] > 0 )
  481.     {
  482.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  483.     }
  484.    
  485.     ColorChat(id,"^3%s ^4SZINTJE ^1: ^3%i ^1%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  486.     PlayerLevelsMenu(id);
  487. }
  488.  
  489. public CurWeapon(id)
  490. {
  491.     // Set Knife Model
  492.     SetKnife(id, knife_model[id])
  493. }
  494.  
  495. public givexp(id) {
  496.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  497.     {
  498.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  499.         return PLUGIN_HANDLED;
  500.     }
  501.    
  502.     if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  503.        
  504.         new PlayerToGive[32], XP[32]
  505.         read_argv(1,PlayerToGive,31)
  506.         read_argv(2,XP, 31)
  507.         new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  508.        
  509.         if(!Player) {
  510.            
  511.             return PLUGIN_HANDLED
  512.            
  513.         }
  514.        
  515.         new XPtoGive = str_to_num(XP)
  516.         new name[32],owner[32]
  517.         get_user_name(id,owner,31)
  518.         get_user_name(Player,name,31)
  519.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s XP-t^3 %s^1 játĂ©kosnak.", owner,XP,name );
  520.         iXp[Player]+= XPtoGive
  521.         CheckLevel(Player);
  522.         SaveData(id)
  523.        
  524.     }
  525.    
  526.     else {
  527.        
  528.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz")
  529.        
  530.         return PLUGIN_HANDLED
  531.     }
  532.    
  533.     return PLUGIN_HANDLED;
  534. }
  535.  
  536. public takexp(id) {
  537.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  538.     {
  539.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  540.         return PLUGIN_HANDLED;
  541.     }
  542.    
  543.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  544.        
  545.        
  546.         new PlayerToTake[32], XP[32]
  547.         read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  548.         read_argv(2,XP,31 )
  549.         new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  550.        
  551.         if(!Player) {
  552.            
  553.             return PLUGIN_HANDLED
  554.            
  555.         }
  556.        
  557.         new XPtoTake = str_to_num(XP)
  558.         new name[32],owner[32]
  559.         get_user_name(id,owner,31)
  560.         get_user_name(Player,name,31)
  561.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 megvont^4 %s XP-t^3 %s^1 játĂ©kostĂłl.", owner,XP,name );
  562.         iXp[ Player ]-=XPtoTake
  563.         CheckLevel(Player);
  564.         SaveData(id)
  565.        
  566.     }
  567.    
  568.     else {
  569.        
  570.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz.")
  571.        
  572.         return PLUGIN_HANDLED
  573.        
  574.     }
  575.    
  576.     return PLUGIN_HANDLED;
  577. }
  578.  
  579. public client_disconnect(id) {  
  580.    
  581.     if(task_exists(id)){
  582.         remove_task(id)
  583.     }
  584.     SaveData(id);
  585. }  
  586.  
  587.  
  588. public Knifemessage(id) {
  589.    
  590.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  591.         return PLUGIN_HANDLED;
  592.    
  593.     ColorChat(0, "ĂŤrd be ^3/kes ^1hogy megnyisd a ^4KĂ©s rendszer^1-t.");
  594.     ColorChat(0, "Ezen a szerveren ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1 mod fut.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  595.     return PLUGIN_HANDLED;
  596. }  
  597.  
  598. public Levelmessage(id) {
  599.    
  600.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  601.         return PLUGIN_HANDLED;
  602.    
  603.     ColorChat(0,"Megtekintheted a ^4JátĂ©kosok szintjeit. ^1ĂŤrd be ^3/szintek ^1.");
  604.     return PLUGIN_HANDLED;
  605. }
  606.  
  607. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  608.  
  609. public SaveData(id){
  610.    
  611.     new authid[32]
  612.     get_user_authid(id, authid, 31)
  613.    
  614.     new vaultkey[64]
  615.     new vaultdata[64]
  616.    
  617.     format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  618.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  619.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  620.    
  621.     new data[ 16 ];
  622.    
  623.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  624.    
  625.     formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  626.    
  627.     fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  628.    
  629.     return;
  630.    
  631.    
  632. }
  633.  
  634. public LoadData(id){
  635.    
  636.     new authid[32]  
  637.     get_user_authid(id,authid,31)
  638.    
  639.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  640.    
  641.     format(vaultkey, 63, "KNIFEMOD_%s", authid)
  642.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  643.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  644.    
  645.     new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  646.    
  647.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  648.    
  649.     if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  650.     {
  651.         strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  652.        
  653.         iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  654.         iXp[id] = str_to_num( szXp );
  655.        
  656.         return;
  657.     }
  658.     else
  659.     {
  660.         iLevel[id] = 0;
  661.         iXp[id] = 0;
  662.        
  663.         return;
  664.     }
  665. }
  666.  
  667. stock get_player_name(id){
  668.     static szName[32];
  669.     get_user_name(id,szName,31);
  670.     return szName;
  671. }
  672.  
  673. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  674. {
  675. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  676.  
  677. static len;
  678. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01Evolution^4]^x01 " );
  679. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  680.  
  681. if( id )
  682.     players[ 0 ] = id;
  683.     else
  684.         get_players( players,count,"ch" );
  685.    
  686.     for( new i = 0; i < count; i++ )
  687.     {
  688.         if( is_user_connected( players[i] ) )
  689.         {
  690.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  691.             write_byte( players[ i ] );
  692.             write_string( msg );
  693.             message_end( );
  694.         }
  695.     }
  696. }
  697. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  698. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  699. */

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole