hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Paintball menü
HozzászólásElküldve: 2016.11.02. 18:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok valaki tud küldeni egy paintball menüt?
legyen benne
- Kések ölesert
-Fps kés
- Vip vásárlás
Nagyon szépen köszönöm :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball menü
HozzászólásElküldve: 2016.11.02. 19:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
DaffikiD írta:
Sziasztok valaki tud küldeni egy paintball menüt?
legyen benne
- Kések ölesert
-Fps kés
- Vip vásárlás
Nagyon szépen köszönöm :)

Mentés nincs benne, meg VIP sincs, de ott az alapja mindennek a pluginban.. [nem tudom hogy megy-e, mert nem compileztam le..]

  1. /*
  2. ---------------------------------------
  3. ||  ||||||||   ||        ||  ||  ||
  4. ||
  5. ||  |||||||      ||    ||    ||  ||
  6. ||  ||        ||  ||     ||  ||
  7. |||||   ||||||||    ||       ||  ||
  8. ---------------------------------------
  9. */
  10.  
  11. #include <amxmodx>
  12. #include <fakemeta>
  13. #include <nvault>
  14.  
  15. #define PLUGIN "New Plug-In"
  16. #define AUTHOR "Levi"
  17.  
  18. new oles[33],knife[33]
  19.  
  20. public plugin_init() {
  21.     register_plugin(PLUGIN, "-(*_*)-", AUTHOR)
  22.     register_clcmd("say /menu","mainmenu")
  23.     register_clcmd("say_team /menu","mainmenu")
  24.    
  25.     register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  26.     register_event("DeathMsg","death","a")
  27.     // Add your code here...
  28. }
  29. public plugin_precache()
  30. {  
  31.     precache_model("models/knife/hlmod.mdl") // One
  32.     precache_model("models/knife/dildo.mdl") // Two
  33.     precache_model("models/knife/fps.mdl")   // Three
  34. }
  35. //.
  36. //.
  37. /////
  38. public mainmenu(id)
  39. {
  40.     new cim[121]
  41.     format(cim, charsmax(cim), "\dOleseid: \r%d",oles[id])
  42.     new menu = menu_create(cim, "mainmenu_h")
  43.    
  44.     menu_additem(menu, "Kések Ölésért", "1", 0);
  45.     menu_additem(menu, "Fps Kés", "2", 0);
  46.  
  47.    
  48.     menu_display(id, menu, 0);
  49. }
  50. public mainmenu_h(id, menu, item)
  51. {
  52.     if(item == MENU_EXIT)
  53.     {
  54.         menu_destroy(menu);
  55.         return;
  56.     }
  57.    
  58.     new data[9], szName[64];
  59.     new access, callback;
  60.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  61.     new key = str_to_num(data);
  62.    
  63.     switch(key)
  64.     {
  65.         case 1: killknife(id);
  66.             case 2: fps_knife(id);
  67.         }
  68. }
  69. public killknife(id)
  70. {
  71.     new cim[121]
  72.     format(cim, charsmax(cim), "\dOlesek: \r%d",oles[id])
  73.     new menu = menu_create(cim, "killknife_h" )
  74.    
  75.     if(oles[id] >= 333)
  76.         menu_additem(menu,"\yHlmod Knife \r[Elerve]","2",0)
  77.     else
  78.         menu_additem(menu,"\dHlmod Knife [333 Oles]","0",0)
  79.     if(oles[id] >= 666)
  80.         menu_additem(menu,"\yDildo Knife \r[Elerve] ","3",0)
  81.     else
  82.         menu_additem(menu,"\dDildo Knife [666 Oles] ","0",0)
  83.    
  84.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  85.     menu_display(id, menu, 0);
  86.    
  87. }
  88. public killknife_h(id, menu, item)
  89. {
  90.     if( item == MENU_EXIT )
  91.     {
  92.         menu_destroy(menu);
  93.         return PLUGIN_HANDLED;
  94.     }
  95.     new data[9], szName[64];
  96.     new access, callback;
  97.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  98.     new key = str_to_num(data);
  99.    
  100.     switch(key)
  101.     {
  102.         case 0: client_print(id,print_chat,"Nincs elég ölésed aranyapám!")
  103.             case 1:{
  104.             knife[id] = 0
  105.             client_print(id,print_chat,"Kivalasztottad kicsim!")
  106.         }
  107.         case 2:{
  108.             knife[id] = 1
  109.             client_print(id,print_chat,"Kivalasztottad kicsim !")
  110.         }
  111.     }
  112.     menu_destroy(menu)
  113.     return PLUGIN_HANDLED
  114.    
  115. }
  116. public fps_knife(id)
  117. {
  118.     new cim[121]
  119.     format(cim, charsmax(cim), "\dFPS Knife [Free]")
  120.     new menu = menu_create(cim, "fps_h" )
  121.    
  122.     menu_additem(menu,"\yHlmod Knife \r[Elerve]","0",0)
  123.    
  124.     menu_display(id, menu, 0);
  125.    
  126. }
  127. public fps_h(id, menu, item)
  128. {
  129.     if( item == MENU_EXIT )
  130.     {
  131.         menu_destroy(menu);
  132.         return PLUGIN_HANDLED;
  133.     }
  134.     new data[9], szName[64];
  135.     new access, callback;
  136.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  137.     new key = str_to_num(data);
  138.    
  139.     switch(key)
  140.     {
  141.         case 0:{
  142.             knife[id] = 2
  143.            
  144.         }
  145.     }
  146.     menu_destroy(menu)
  147.     return PLUGIN_HANDLED
  148.    
  149. }
  150. //
  151. //
  152. ////
  153. public Halal() {
  154.     new iKiller = read_data(1);
  155.     new iVictim = read_data(2);
  156.     new iHeadshot = read_data(3);
  157.    
  158.     if(iKiller == iVictim)
  159.         return PLUGIN_HANDLED;
  160.    
  161.     if(iKiller != iVictim) {
  162.         new szVictimName[32]; get_user_name(iVictim, szVictimName, charsmax(szVictimName));
  163.         oles[iVictim]++  // alap ölés [1]
  164.     }
  165.    
  166.     if(iKiller != iVictim && iHeadshot) {
  167.         new szVictimName[32]; get_user_name(iVictim, szVictimName, charsmax(szVictimName));
  168.         oles[iVictim]+= 5 // Hs-ért 5-t
  169.     }
  170.    
  171.     return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173. //
  174. //
  175. ////
  176. public Event_Change_Weapon(id)
  177. {
  178.     new fgy = get_user_weapon(id)
  179.     if(knife[id] == 0 && fgy == CSW_KNIFE)
  180.     {
  181.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/hlmod.mdl")
  182.     }
  183.     if(knife[id] == 1 && fgy == CSW_KNIFE)
  184.     {
  185.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/dildo.mdl")
  186.     }
  187.     if(knife[id] == 2 && fgy == CSW_KNIFE)
  188.     {
  189.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/fps.mdl")
  190.     }
  191. }
  192. //
  193. //
  194. ///

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball menü
HozzászólásElküldve: 2016.11.02. 19:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.03. 15:51
Hozzászólások: 453
Megköszönt másnak: 106 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Igy mentés nélkül nem jó :/
Még valaki nagyon szépen köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball menü
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 21:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
DaffikiD írta:
Igy mentés nélkül nem jó :/
Még valaki nagyon szépen köszönöm


http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=22815
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=22736

Van választék.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára norbee.16 2016.11.08. 00:48-kor.
Moderálva


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole