hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 07:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 368 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: rövidítés
HozzászólásElküldve:2017.01.03. 14:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2015.07.05. 12:18
Hozzászólások:172
Megköszönt másnak: 41 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
sziasztok ezt hogy lehet lerövidíteni
ez csak az ak de van még m4 dezi awp famas stb

  1. public ak47(id) {
  2.     new String[96]
  3.     format(String, charsmax(String),"Bolt^nDollar: %3.1f", Dollar[id])
  4.     new menu = menu_create(String, "ak47h" )
  5.    
  6.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  7.     menu_additem(menu, String, "1")
  8.    
  9.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[1][Nyelv[id]])
  10.     menu_additem(menu, String, "2")
  11.        
  12.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[2][Nyelv[id]])
  13.     menu_additem(menu, String, "3")
  14.    
  15.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[3][Nyelv[id]])
  16.     menu_additem(menu, String, "4")
  17.    
  18.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[4][Nyelv[id]])
  19.     menu_additem(menu, String, "5")
  20.    
  21.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[5][Nyelv[id]])
  22.     menu_additem(menu, String, "6")
  23.    
  24.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[6][Nyelv[id]])
  25.     menu_additem(menu, String, "7")
  26.    
  27.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[7][Nyelv[id]])
  28.     menu_additem(menu, String, "8")
  29.    
  30.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[8][Nyelv[id]])
  31.     menu_additem(menu, String, "9")
  32.    
  33.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[9][Nyelv[id]])
  34.     menu_additem(menu, String, "10")
  35.    
  36.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[10][Nyelv[id]])
  37.     menu_additem(menu, String, "11")
  38.    
  39.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[11][Nyelv[id]])
  40.     menu_additem(menu, String, "12")
  41.    
  42.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[12][Nyelv[id]])
  43.     menu_additem(menu, String, "13")
  44.    
  45.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[13][Nyelv[id]])
  46.     menu_additem(menu, String, "14")
  47.    
  48.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[14][Nyelv[id]])
  49.     menu_additem(menu, String, "15")
  50.    
  51.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[15][Nyelv[id]])
  52.     menu_additem(menu, String, "16")
  53.    
  54.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[16][Nyelv[id]])
  55.     menu_additem(menu, String, "17")
  56.    
  57.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[17][Nyelv[id]])
  58.     menu_additem(menu, String, "18")
  59.    
  60.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[18][Nyelv[id]])
  61.     menu_additem(menu, String, "19")
  62.    
  63.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[19][Nyelv[id]])
  64.     menu_additem(menu, String, "20")
  65.    
  66.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y3000$", FegyverNevek[20][Nyelv[id]])
  67.     menu_additem(menu, String, "21")
  68.    
  69.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[21][Nyelv[id]])
  70.     menu_additem(menu, String, "22")
  71.    
  72.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[22][Nyelv[id]])
  73.     menu_additem(menu, String, "23")
  74.    
  75.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[23][Nyelv[id]])
  76.     menu_additem(menu, String, "24")
  77.    
  78.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[24][Nyelv[id]])
  79.     menu_additem(menu, String, "25")
  80.    
  81.    
  82.     menu_display(id, menu)
  83. }
  84. public ak47h(id, menu, item){
  85.    
  86.     new Nev[32]
  87.     get_user_name(id, Nev, 31)
  88.     if(item == MENU_EXIT)
  89.     {
  90.         menu_destroy(menu)
  91.         return
  92.     }
  93.    
  94.     new data[9], szName[64]
  95.     new access, callback
  96.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  97.     new key = str_to_num(data)
  98.    
  99.     switch(key)
  100.     {
  101.         case 1 : {
  102.             if(Dollar[id] > 24.9)
  103.             {
  104.                 Fegyverek[id][0]++
  105.                 Dollar[id] -= 25.00
  106.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  107.             }
  108.         }
  109.         case 2 : {
  110.             if(Dollar[id] > 24.9)
  111.             {
  112.                 Fegyverek[id][0]++
  113.                 Dollar[id] -= 25.00
  114.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  115.             }
  116.         }
  117.         case 3 : {
  118.             if(Dollar[id] > 24.9)
  119.             {
  120.                 Fegyverek[id][0]++
  121.                 Dollar[id] -= 25.00
  122.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  123.             }
  124.         }
  125.         case 4 : {
  126.             if(Dollar[id] > 24.9)
  127.             {
  128.                 Fegyverek[id][0]++
  129.                 Dollar[id] -= 25.00
  130.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  131.             }
  132.         }
  133.         case 5 : {
  134.             if(Dollar[id] > 24.9)
  135.             {
  136.                 Fegyverek[id][0]++
  137.                 Dollar[id] -= 25.00
  138.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  139.             }
  140.         }
  141.         case 6 : {
  142.             if(Dollar[id] > 24.9)
  143.             {
  144.                 Fegyverek[id][0]++
  145.                 Dollar[id] -= 25.00
  146.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  147.             }
  148.         }
  149.         case 7 : {
  150.             if(Dollar[id] > 24.9)
  151.             {
  152.                 Fegyverek[id][0]++
  153.                 Dollar[id] -= 25.00
  154.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  155.             }
  156.         }
  157.         case 8 : {
  158.             if(Dollar[id] > 24.9)
  159.             {
  160.                 Fegyverek[id][0]++
  161.                 Dollar[id] -= 25.00
  162.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  163.             }
  164.         }
  165.         case 9 : {
  166.             if(Dollar[id] > 24.9)
  167.             {
  168.                 Fegyverek[id][0]++
  169.                 Dollar[id] -= 25.00
  170.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  171.             }
  172.         }
  173.         case 10 : {
  174.             if(Dollar[id] > 24.9)
  175.             {
  176.                 Fegyverek[id][0]++
  177.                 Dollar[id] -= 25.00
  178.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  179.             }
  180.         }
  181.         case 11 : {
  182.             if(Dollar[id] > 24.9)
  183.             {
  184.                 Fegyverek[id][0]++
  185.                 Dollar[id] -= 25.00
  186.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  187.             }
  188.         }
  189.         case 12 : {
  190.             if(Dollar[id] > 24.9)
  191.             {
  192.                 Fegyverek[id][0]++
  193.                 Dollar[id] -= 25.00
  194.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  195.             }
  196.         }
  197.         case 13 : {
  198.             if(Dollar[id] > 24.9)
  199.             {
  200.                 Fegyverek[id][0]++
  201.                 Dollar[id] -= 25.00
  202.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  203.             }
  204.         }
  205.         case 14 : {
  206.             if(Dollar[id] > 24.9)
  207.             {
  208.                 Fegyverek[id][0]++
  209.                 Dollar[id] -= 25.00
  210.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  211.             }
  212.         }
  213.         case 15 : {
  214.             if(Dollar[id] > 24.9)
  215.             {
  216.                 Fegyverek[id][0]++
  217.                 Dollar[id] -= 25.00
  218.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  219.             }
  220.         }
  221.         case 16 : {
  222.             if(Dollar[id] > 24.9)
  223.             {
  224.                 Fegyverek[id][0]++
  225.                 Dollar[id] -= 25.00
  226.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  227.             }
  228.         }
  229.         case 17 : {
  230.             if(Dollar[id] > 24.9)
  231.             {
  232.                 Fegyverek[id][0]++
  233.                 Dollar[id] -= 25.00
  234.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  235.             }
  236.         }
  237.         case 18 : {
  238.             if(Dollar[id] > 24.9)
  239.             {
  240.                 Fegyverek[id][0]++
  241.                 Dollar[id] -= 25.00
  242.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  243.             }
  244.         }
  245.         case 19 : {
  246.             if(Dollar[id] > 24.9)
  247.             {
  248.                 Fegyverek[id][0]++
  249.                 Dollar[id] -= 25.00
  250.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  251.             }
  252.         }
  253.         case 20 : {
  254.             if(Dollar[id] > 24.9)
  255.             {
  256.                 Fegyverek[id][0]++
  257.                 Dollar[id] -= 25.00
  258.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  259.             }
  260.         }
  261.         case 21 : {
  262.             if(Dollar[id] > 24.9)
  263.             {
  264.                 Fegyverek[id][0]++
  265.                 Dollar[id] -= 25.00
  266.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  267.             }
  268.         }
  269.         case 22: {
  270.             if(Dollar[id] > 24.9)
  271.             {
  272.                 Fegyverek[id][0]++
  273.                 Dollar[id] -= 25.00
  274.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  275.             }
  276.         }
  277.         case 23 : {
  278.             if(Dollar[id] > 24.9)
  279.             {
  280.                 Fegyverek[id][0]++
  281.                 Dollar[id] -= 25.00
  282.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  283.             }
  284.         }
  285.         case 24 : {
  286.             if(Dollar[id] > 24.9)
  287.             {
  288.                 Fegyverek[id][0]++
  289.                 Dollar[id] -= 25.00
  290.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  291.             }
  292.         }
  293.         case 25: {
  294.             if(Dollar[id] > 24.9)
  295.             {
  296.                 Fegyverek[id][0]++
  297.                 Dollar[id] -= 25.00
  298.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  299.             }
  300.        
  301.         }
  302.     }
  303. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rövidítés
HozzászólásElküldve:2017.01.03. 22:25 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
$weeT írta:
sziasztok ezt hogy lehet lerövidíteni
ez csak az ak de van még m4 dezi awp famas stb

  1. public ak47(id) {
  2.     new String[96]
  3.     format(String, charsmax(String),"Bolt^nDollar: %3.1f", Dollar[id])
  4.     new menu = menu_create(String, "ak47h" )
  5.    
  6.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  7.     menu_additem(menu, String, "1")
  8.    
  9.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[1][Nyelv[id]])
  10.     menu_additem(menu, String, "2")
  11.        
  12.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[2][Nyelv[id]])
  13.     menu_additem(menu, String, "3")
  14.    
  15.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[3][Nyelv[id]])
  16.     menu_additem(menu, String, "4")
  17.    
  18.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[4][Nyelv[id]])
  19.     menu_additem(menu, String, "5")
  20.    
  21.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[5][Nyelv[id]])
  22.     menu_additem(menu, String, "6")
  23.    
  24.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[6][Nyelv[id]])
  25.     menu_additem(menu, String, "7")
  26.    
  27.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[7][Nyelv[id]])
  28.     menu_additem(menu, String, "8")
  29.    
  30.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[8][Nyelv[id]])
  31.     menu_additem(menu, String, "9")
  32.    
  33.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[9][Nyelv[id]])
  34.     menu_additem(menu, String, "10")
  35.    
  36.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[10][Nyelv[id]])
  37.     menu_additem(menu, String, "11")
  38.    
  39.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[11][Nyelv[id]])
  40.     menu_additem(menu, String, "12")
  41.    
  42.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[12][Nyelv[id]])
  43.     menu_additem(menu, String, "13")
  44.    
  45.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[13][Nyelv[id]])
  46.     menu_additem(menu, String, "14")
  47.    
  48.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[14][Nyelv[id]])
  49.     menu_additem(menu, String, "15")
  50.    
  51.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[15][Nyelv[id]])
  52.     menu_additem(menu, String, "16")
  53.    
  54.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[16][Nyelv[id]])
  55.     menu_additem(menu, String, "17")
  56.    
  57.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[17][Nyelv[id]])
  58.     menu_additem(menu, String, "18")
  59.    
  60.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[18][Nyelv[id]])
  61.     menu_additem(menu, String, "19")
  62.    
  63.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[19][Nyelv[id]])
  64.     menu_additem(menu, String, "20")
  65.    
  66.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y3000$", FegyverNevek[20][Nyelv[id]])
  67.     menu_additem(menu, String, "21")
  68.    
  69.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[21][Nyelv[id]])
  70.     menu_additem(menu, String, "22")
  71.    
  72.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[22][Nyelv[id]])
  73.     menu_additem(menu, String, "23")
  74.    
  75.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[23][Nyelv[id]])
  76.     menu_additem(menu, String, "24")
  77.    
  78.     formatex(String, charsmax(String), "%s \r| \y25$", FegyverNevek[24][Nyelv[id]])
  79.     menu_additem(menu, String, "25")
  80.    
  81.    
  82.     menu_display(id, menu)
  83. }
  84. public ak47h(id, menu, item){
  85.    
  86.     new Nev[32]
  87.     get_user_name(id, Nev, 31)
  88.     if(item == MENU_EXIT)
  89.     {
  90.         menu_destroy(menu)
  91.         return
  92.     }
  93.    
  94.     new data[9], szName[64]
  95.     new access, callback
  96.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  97.     new key = str_to_num(data)
  98.    
  99.     switch(key)
  100.     {
  101.         case 1 : {
  102.             if(Dollar[id] > 24.9)
  103.             {
  104.                 Fegyverek[id][0]++
  105.                 Dollar[id] -= 25.00
  106.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  107.             }
  108.         }
  109.         case 2 : {
  110.             if(Dollar[id] > 24.9)
  111.             {
  112.                 Fegyverek[id][0]++
  113.                 Dollar[id] -= 25.00
  114.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  115.             }
  116.         }
  117.         case 3 : {
  118.             if(Dollar[id] > 24.9)
  119.             {
  120.                 Fegyverek[id][0]++
  121.                 Dollar[id] -= 25.00
  122.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  123.             }
  124.         }
  125.         case 4 : {
  126.             if(Dollar[id] > 24.9)
  127.             {
  128.                 Fegyverek[id][0]++
  129.                 Dollar[id] -= 25.00
  130.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  131.             }
  132.         }
  133.         case 5 : {
  134.             if(Dollar[id] > 24.9)
  135.             {
  136.                 Fegyverek[id][0]++
  137.                 Dollar[id] -= 25.00
  138.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  139.             }
  140.         }
  141.         case 6 : {
  142.             if(Dollar[id] > 24.9)
  143.             {
  144.                 Fegyverek[id][0]++
  145.                 Dollar[id] -= 25.00
  146.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  147.             }
  148.         }
  149.         case 7 : {
  150.             if(Dollar[id] > 24.9)
  151.             {
  152.                 Fegyverek[id][0]++
  153.                 Dollar[id] -= 25.00
  154.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  155.             }
  156.         }
  157.         case 8 : {
  158.             if(Dollar[id] > 24.9)
  159.             {
  160.                 Fegyverek[id][0]++
  161.                 Dollar[id] -= 25.00
  162.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  163.             }
  164.         }
  165.         case 9 : {
  166.             if(Dollar[id] > 24.9)
  167.             {
  168.                 Fegyverek[id][0]++
  169.                 Dollar[id] -= 25.00
  170.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  171.             }
  172.         }
  173.         case 10 : {
  174.             if(Dollar[id] > 24.9)
  175.             {
  176.                 Fegyverek[id][0]++
  177.                 Dollar[id] -= 25.00
  178.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  179.             }
  180.         }
  181.         case 11 : {
  182.             if(Dollar[id] > 24.9)
  183.             {
  184.                 Fegyverek[id][0]++
  185.                 Dollar[id] -= 25.00
  186.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  187.             }
  188.         }
  189.         case 12 : {
  190.             if(Dollar[id] > 24.9)
  191.             {
  192.                 Fegyverek[id][0]++
  193.                 Dollar[id] -= 25.00
  194.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  195.             }
  196.         }
  197.         case 13 : {
  198.             if(Dollar[id] > 24.9)
  199.             {
  200.                 Fegyverek[id][0]++
  201.                 Dollar[id] -= 25.00
  202.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  203.             }
  204.         }
  205.         case 14 : {
  206.             if(Dollar[id] > 24.9)
  207.             {
  208.                 Fegyverek[id][0]++
  209.                 Dollar[id] -= 25.00
  210.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  211.             }
  212.         }
  213.         case 15 : {
  214.             if(Dollar[id] > 24.9)
  215.             {
  216.                 Fegyverek[id][0]++
  217.                 Dollar[id] -= 25.00
  218.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  219.             }
  220.         }
  221.         case 16 : {
  222.             if(Dollar[id] > 24.9)
  223.             {
  224.                 Fegyverek[id][0]++
  225.                 Dollar[id] -= 25.00
  226.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  227.             }
  228.         }
  229.         case 17 : {
  230.             if(Dollar[id] > 24.9)
  231.             {
  232.                 Fegyverek[id][0]++
  233.                 Dollar[id] -= 25.00
  234.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  235.             }
  236.         }
  237.         case 18 : {
  238.             if(Dollar[id] > 24.9)
  239.             {
  240.                 Fegyverek[id][0]++
  241.                 Dollar[id] -= 25.00
  242.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  243.             }
  244.         }
  245.         case 19 : {
  246.             if(Dollar[id] > 24.9)
  247.             {
  248.                 Fegyverek[id][0]++
  249.                 Dollar[id] -= 25.00
  250.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  251.             }
  252.         }
  253.         case 20 : {
  254.             if(Dollar[id] > 24.9)
  255.             {
  256.                 Fegyverek[id][0]++
  257.                 Dollar[id] -= 25.00
  258.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  259.             }
  260.         }
  261.         case 21 : {
  262.             if(Dollar[id] > 24.9)
  263.             {
  264.                 Fegyverek[id][0]++
  265.                 Dollar[id] -= 25.00
  266.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  267.             }
  268.         }
  269.         case 22: {
  270.             if(Dollar[id] > 24.9)
  271.             {
  272.                 Fegyverek[id][0]++
  273.                 Dollar[id] -= 25.00
  274.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  275.             }
  276.         }
  277.         case 23 : {
  278.             if(Dollar[id] > 24.9)
  279.             {
  280.                 Fegyverek[id][0]++
  281.                 Dollar[id] -= 25.00
  282.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  283.             }
  284.         }
  285.         case 24 : {
  286.             if(Dollar[id] > 24.9)
  287.             {
  288.                 Fegyverek[id][0]++
  289.                 Dollar[id] -= 25.00
  290.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  291.             }
  292.         }
  293.         case 25: {
  294.             if(Dollar[id] > 24.9)
  295.             {
  296.                 Fegyverek[id][0]++
  297.                 Dollar[id] -= 25.00
  298.                 ColorChat(id, GREEN, "[KILLTRILL] %s Vett egy %s 10 $-Ă©rt!", Nev, FegyverNevek[0][Nyelv[id]])
  299.             }
  300.        
  301.         }
  302.     }
  303. }

Keress utána for ciklus (nem muszaj pawn nyelvre keresni , konnyen megertheto:)!)

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rövidítés
HozzászólásElküldve:2017.01.03. 23:53 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2016.12.25. 12:43
Hozzászólások:129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Példa
  1. public ak47(id) {
  2.     new String[96]
  3.     format(String, charsmax(String),"Bolt^nDollar: %3.1f", Dollar[id])
  4.     new menu = menu_create(String, "ak47h" )
  5.    
  6.     for(new i;i< sizeof(FegyverNevek); i++) {
  7.         new String[6]; num_to_str(i, String, 5);
  8.         format(Text, charsmax(Text), "%s \r| \y25", FegyverNevek[i][Nyelv[id]]);
  9.         menu_additem(Menu, Text, String);
  10.     }
  11.     menu_display(id, Menu, 0);
  12. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole