hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 07:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 255 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 255 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.09. 17:24 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.25. 20:51
Hozzászólások: 57
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!
Valaki linkelne nekem egy /kést plugint ami pont ért meg és nincs benne külön bolt és képpessége a kés nek?
vagy esetleg írna nekem valaki?
Sima egyszerű pont rendszer kéne ahol 5 db kést lehetne meg venni!
előre is köszönöm!

_________________
razer*Csapat| Global Offensive *Statrak**197SIKIN*|Láda eventek| ip: 37.221.209.97:27302


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 14:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
skyland001100 írta:
Üdv!
Valaki linkelne nekem egy /kést plugint ami pont ért meg és nincs benne külön bolt és képpessége a kés nek?
vagy esetleg írna nekem valaki?
Sima egyszerű pont rendszer kéne ahol 5 db kést lehetne meg venni!
előre is köszönöm!


Tessék, mentést nem tartalmaz.
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <ColorChat>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Kések";
  8. new const VERZIO[] = "1.0";
  9. new const KESZITO[] = "Annoy";
  10.  
  11. new Prefix[] = "SzerveredNeve";
  12. new Pont[33], Knife[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO);
  16.     register_event("DeathMsg","death_event","a");
  17.     register_clcmd("say /kes","kesmenu");
  18.     register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be","1=1");
  19. }
  20. public death_event(id)
  21. {
  22.     new Killer = read_data(1);
  23.     new Victim = read_data(2);
  24.     if(Killer != Victim)
  25.     {
  26.         Pont[id]++;
  27.     }
  28. }
  29. public kesmenu(id)
  30. {
  31.     new cim[121]
  32.     new szCim[512]
  33.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r%s\d KésMenü\w Pontjaid:\y %d", Prefix, Pont[id])
  34.     new menu = menu_create(cim, "ujmenu_handler");
  35.     if(Pont[id] < 100)
  36.     {
  37.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [%d/100]", Pont[id])
  38.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  39.     }
  40.     else if(Pont[id] >= 100)
  41.     {
  42.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [Megszerezve]")
  43.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  44.     }
  45.     if(Pont[id] < 200)
  46.     {
  47.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [%d/200]", Pont[id])
  48.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  49.     }
  50.     else if(Pont[id] >= 200)
  51.     {
  52.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [Megszerezve]")
  53.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  54.     }
  55.     if(Pont[id] < 300)
  56.     {
  57.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [%d/300]", Pont[id])
  58.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  59.     }
  60.     else if(Pont[id] >= 300)
  61.     {
  62.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [Megszerezve]")
  63.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  64.     }
  65.     if(Pont[id] < 400)
  66.     {
  67.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [%d/400]", Pont[id])
  68.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  69.     }
  70.     else if(Pont[id] >= 400)
  71.     {
  72.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [Megszerezve]")
  73.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  74.     }
  75.     if(Pont[id] < 500)
  76.     {
  77.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [%d/500]", Pont[id])
  78.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  79.     }
  80.     else if(Pont[id] >= 500)
  81.     {
  82.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [Megszerezve]")
  83.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  84.     }
  85.  
  86.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  87.  
  88.     menu_display(id, menu, 0);
  89.  
  90.     return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92.  
  93. public ujmenu_handler(id, menu, item)
  94. {
  95.     if( item == MENU_EXIT )
  96.     {
  97.         menu_destroy(menu);
  98.         return PLUGIN_HANDLED;
  99.     }
  100.     new data[9], szName[64];
  101.     new access, callback;
  102.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  103.     new key = str_to_num(data);
  104.    
  105.     switch(key)
  106.     {
  107.         case 1:
  108.         {
  109.             if(Pont[id] >= 100)
  110.             {
  111.                 Knife[id] = 1;
  112.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  113.             }
  114.             else if(Pont[id] < 100)
  115.             {
  116.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 100-Pont[id])
  117.             }
  118.         }
  119.         case 2:
  120.         {
  121.             if(Pont[id] >= 200)
  122.             {
  123.                 Knife[id] = 2;
  124.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  125.             }
  126.             else if(Pont[id] < 200)
  127.             {
  128.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 200-Pont[id])
  129.             }
  130.         }
  131.         case 3:
  132.         {
  133.             if(Pont[id] >= 300)
  134.             {
  135.                 Knife[id] = 3;
  136.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  137.             }
  138.             else if(Pont[id] < 300)
  139.             {
  140.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 300-Pont[id])
  141.             }
  142.         }
  143.         case 4:
  144.         {
  145.             if(Pont[id] >= 400)
  146.             {
  147.                 Knife[id] = 4;
  148.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  149.             }
  150.             else if(Pont[id] < 400)
  151.             {
  152.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 400-Pont[id])
  153.             }
  154.         }
  155.         case 5:
  156.         {
  157.             if(Pont[id] >= 500)
  158.             {
  159.                 Knife[id] = 5;
  160.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  161.             }
  162.             else if(Pont[id] < 500)
  163.             {
  164.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 500-Pont[id])
  165.             }
  166.         }
  167.     }
  168.  
  169.     menu_destroy(menu);
  170.  
  171.     return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173. public FegyverValtas(id)
  174. {
  175.     new Kes = get_user_weapon(id);
  176.    
  177.     if(Pont[id] == 100 && Kes == CSW_KNIFE)
  178.     {
  179.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes1.mdl")
  180.     }
  181.     if(Pont[id] == 200 && Kes == CSW_KNIFE)
  182.     {
  183.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes2.mdl")
  184.     }
  185.     if(Pont[id] == 300 && Kes == CSW_KNIFE)
  186.     {
  187.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes3.mdl")
  188.     }
  189.     if(Pont[id] == 400 && Kes == CSW_KNIFE)
  190.     {
  191.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes4.mdl")
  192.     }
  193.     if(Pont[id] == 500 && Kes == CSW_KNIFE)
  194.     {
  195.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes5.mdl")
  196.     }
  197. }
  198. public plugin_precache()
  199. {
  200.     precache_model("models/kesek/v_kes1.mdl");
  201.     precache_model("models/kesek/v_kes2.mdl");
  202.     precache_model("models/kesek/v_kes3.mdl");
  203.     precache_model("models/kesek/v_kes4.mdl");
  204.     precache_model("models/kesek/v_kes5.mdl");
  205. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 19:14 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.25. 20:51
Hozzászólások: 57
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ez nem jo nem számolja a pontokat es meg a chatba is rosszul írja hogy hány pont kell meg.

_________________
razer*Csapat| Global Offensive *Statrak**197SIKIN*|Láda eventek| ip: 37.221.209.97:27302


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 19:32 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
skyland001100 írta:
Ez nem jo nem számolja a pontokat es meg a chatba is rosszul írja hogy hány pont kell meg.

Igaz!
Véletlenül stringként kezeltem a pontokat.
Mostmár jó lesz (elvileg)
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <ColorChat>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Kések";
  8. new const VERZIO[] = "1.0";
  9. new const KESZITO[] = "Annoy";
  10.  
  11. new Prefix[] = "SzerveredNeve";
  12. new Pont[33], Knife[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO);
  16.     register_event("DeathMsg","death_event","a");
  17.     register_clcmd("say /kes","kesmenu");
  18.     register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be","1=1");
  19. }
  20. public death_event(id)
  21. {
  22.     new Killer = read_data(1);
  23.     new Victim = read_data(2);
  24.     if(Killer != Victim)
  25.     {
  26.         Pont[id]++;
  27.     }
  28. }
  29. public kesmenu(id)
  30. {
  31.     new cim[121]
  32.     new szCim[512]
  33.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r%s\d KésMenü\w Pontjaid:\y %d", Prefix, Pont[id])
  34.     new menu = menu_create(cim, "ujmenu_handler");
  35.     if(Pont[id] < 100)
  36.     {
  37.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [%d/100]", Pont[id])
  38.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  39.     }
  40.     else
  41.     {
  42.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [Megszerezve]")
  43.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  44.     }
  45.     if(Pont[id] < 200)
  46.     {
  47.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [%d/200]", Pont[id])
  48.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  49.     }
  50.     else
  51.     {
  52.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [Megszerezve]")
  53.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  54.     }
  55.     if(Pont[id] < 300)
  56.     {
  57.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [%d/300]", Pont[id])
  58.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  59.     }
  60.     else
  61.     {
  62.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [Megszerezve]")
  63.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  64.     }
  65.     if(Pont[id] < 400)
  66.     {
  67.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [%d/400]", Pont[id])
  68.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  69.     }
  70.     else
  71.     {
  72.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [Megszerezve]")
  73.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  74.     }
  75.     if(Pont[id] < 500)
  76.     {
  77.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [%d/500]", Pont[id])
  78.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  79.     }
  80.     else
  81.     {
  82.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [Megszerezve]")
  83.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  84.     }
  85.  
  86.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  87.  
  88.     menu_display(id, menu, 0);
  89.  
  90.     return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92.  
  93. public ujmenu_handler(id, menu, item)
  94. {
  95.     if( item == MENU_EXIT )
  96.     {
  97.         menu_destroy(menu);
  98.         return PLUGIN_HANDLED;
  99.     }
  100.     new data[9], szName[64];
  101.     new access, callback;
  102.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  103.     new key = str_to_num(data);
  104.    
  105.     switch(key)
  106.     {
  107.         case 1:
  108.         {
  109.             if(Pont[id] >= 100)
  110.             {
  111.                 Knife[id] = 1;
  112.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  113.             }
  114.             else
  115.             {
  116.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %d^1 pont!",Prefix, 100-Pont[id])
  117.             }
  118.         }
  119.         case 2:
  120.         {
  121.             if(Pont[id] >= 200)
  122.             {
  123.                 Knife[id] = 2;
  124.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  125.             }
  126.             else
  127.             {
  128.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %d^1 pont!",Prefix, 200-Pont[id])
  129.             }
  130.         }
  131.         case 3:
  132.         {
  133.             if(Pont[id] >= 300)
  134.             {
  135.                 Knife[id] = 3;
  136.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  137.             }
  138.             else
  139.             {
  140.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %d^1 pont!",Prefix, 300-Pont[id])
  141.             }
  142.         }
  143.         case 4:
  144.         {
  145.             if(Pont[id] >= 400)
  146.             {
  147.                 Knife[id] = 4;
  148.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  149.             }
  150.             else
  151.             {
  152.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %d^1 pont!",Prefix, 400-Pont[id])
  153.             }
  154.         }
  155.         case 5:
  156.         {
  157.             if(Pont[id] >= 500)
  158.             {
  159.                 Knife[id] = 5;
  160.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  161.             }
  162.             else
  163.             {
  164.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %d^1 pont!",Prefix, 500-Pont[id])
  165.             }
  166.         }
  167.     }
  168.  
  169.     menu_destroy(menu);
  170.  
  171.     return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173. public FegyverValtas(id)
  174. {
  175.     new Kes = get_user_weapon(id);
  176.    
  177.     if(Pont[id] == 100 && Kes == CSW_KNIFE)
  178.     {
  179.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes1.mdl")
  180.     }
  181.     if(Pont[id] == 200 && Kes == CSW_KNIFE)
  182.     {
  183.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes2.mdl")
  184.     }
  185.     if(Pont[id] == 300 && Kes == CSW_KNIFE)
  186.     {
  187.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes3.mdl")
  188.     }
  189.     if(Pont[id] == 400 && Kes == CSW_KNIFE)
  190.     {
  191.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes4.mdl")
  192.     }
  193.     if(Pont[id] == 500 && Kes == CSW_KNIFE)
  194.     {
  195.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes5.mdl")
  196.     }
  197. }
  198. public plugin_precache()
  199. {
  200.     precache_model("models/kesek/v_kes1.mdl");
  201.     precache_model("models/kesek/v_kes2.mdl");
  202.     precache_model("models/kesek/v_kes3.mdl");
  203.     precache_model("models/kesek/v_kes4.mdl");
  204.     precache_model("models/kesek/v_kes5.mdl");
  205. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.10. 20:23 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.25. 20:51
Hozzászólások: 57
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ezzel már csak annyi hiba ,hogy hogy nem számolja az öléseket :(

_________________
razer*Csapat| Global Offensive *Statrak**197SIKIN*|Láda eventek| ip: 37.221.209.97:27302


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 15:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
skyland001100 írta:
Ezzel már csak annyi hiba ,hogy hogy nem számolja az öléseket :(

na most.. :)
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <ColorChat>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Kések";
  8. new const VERZIO[] = "1.0";
  9. new const KESZITO[] = "Annoy";
  10.  
  11. new Prefix[] = "SzerveredNeve";
  12. new Pont[33], Knife[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO);
  16.     register_event("DeathMsg","death_event","a");
  17.     register_clcmd("say /kes","kesmenu");
  18.     register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be","1=1");
  19. }
  20. public death_event(id)
  21. {
  22.     new Killer = read_data(1);
  23.     new Victim = read_data(2);
  24.     if(Killer != Victim)
  25.     {
  26.         Pont[Killer]++;
  27.     }
  28. }
  29. public kesmenu(id)
  30. {
  31.     new cim[121]
  32.     new szCim[512]
  33.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r%s\d KésMenü\w Pontjaid:\y %d", Prefix, Pont[id])
  34.     new menu = menu_create(cim, "ujmenu_handler");
  35.     if(Pont[id] < 100)
  36.     {
  37.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [%d/100]", Pont[id])
  38.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  39.     }
  40.     else if(Pont[id] >= 100)
  41.     {
  42.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 1 [Megszerezve]")
  43.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  44.     }
  45.     if(Pont[id] < 200)
  46.     {
  47.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [%d/200]", Pont[id])
  48.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  49.     }
  50.     else if(Pont[id] >= 200)
  51.     {
  52.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 2 [Megszerezve]")
  53.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  54.     }
  55.     if(Pont[id] < 300)
  56.     {
  57.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [%d/300]", Pont[id])
  58.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  59.     }
  60.     else if(Pont[id] >= 300)
  61.     {
  62.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 3 [Megszerezve]")
  63.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  64.     }
  65.     if(Pont[id] < 400)
  66.     {
  67.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [%d/400]", Pont[id])
  68.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  69.     }
  70.     else if(Pont[id] >= 400)
  71.     {
  72.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 4 [Megszerezve]")
  73.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  74.     }
  75.     if(Pont[id] < 500)
  76.     {
  77.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [%d/500]", Pont[id])
  78.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  79.     }
  80.     else if(Pont[id] >= 500)
  81.     {
  82.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKés 5 [Megszerezve]")
  83.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  84.     }
  85.  
  86.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  87.  
  88.     menu_display(id, menu, 0);
  89.  
  90.     return PLUGIN_HANDLED;
  91. }
  92.  
  93. public ujmenu_handler(id, menu, item)
  94. {
  95.     if( item == MENU_EXIT )
  96.     {
  97.         menu_destroy(menu);
  98.         return PLUGIN_HANDLED;
  99.     }
  100.     new data[9], szName[64];
  101.     new access, callback;
  102.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  103.     new key = str_to_num(data);
  104.    
  105.     switch(key)
  106.     {
  107.         case 1:
  108.         {
  109.             if(Pont[id] >= 100)
  110.             {
  111.                 Knife[id] = 1;
  112.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  113.             }
  114.             else if(Pont[id] < 100)
  115.             {
  116.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 100-Pont[id])
  117.             }
  118.         }
  119.         case 2:
  120.         {
  121.             if(Pont[id] >= 200)
  122.             {
  123.                 Knife[id] = 2;
  124.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  125.             }
  126.             else if(Pont[id] < 200)
  127.             {
  128.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 200-Pont[id])
  129.             }
  130.         }
  131.         case 3:
  132.         {
  133.             if(Pont[id] >= 300)
  134.             {
  135.                 Knife[id] = 3;
  136.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  137.             }
  138.             else if(Pont[id] < 300)
  139.             {
  140.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 300-Pont[id])
  141.             }
  142.         }
  143.         case 4:
  144.         {
  145.             if(Pont[id] >= 400)
  146.             {
  147.                 Knife[id] = 4;
  148.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  149.             }
  150.             else if(Pont[id] < 400)
  151.             {
  152.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 400-Pont[id])
  153.             }
  154.         }
  155.         case 5:
  156.         {
  157.             if(Pont[id] >= 500)
  158.             {
  159.                 Knife[id] = 5;
  160.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  161.             }
  162.             else if(Pont[id] < 500)
  163.             {
  164.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell még^3 %s^1 pont!",Prefix, 500-Pont[id])
  165.             }
  166.         }
  167.     }
  168.  
  169.     menu_destroy(menu);
  170.  
  171.     return PLUGIN_HANDLED;
  172. }
  173. public FegyverValtas(id)
  174. {
  175.     new Kes = get_user_weapon(id);
  176.    
  177.     if(Pont[id] == 100 && Kes == CSW_KNIFE)
  178.     {
  179.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes1.mdl")
  180.     }
  181.     if(Pont[id] == 200 && Kes == CSW_KNIFE)
  182.     {
  183.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes2.mdl")
  184.     }
  185.     if(Pont[id] == 300 && Kes == CSW_KNIFE)
  186.     {
  187.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes3.mdl")
  188.     }
  189.     if(Pont[id] == 400 && Kes == CSW_KNIFE)
  190.     {
  191.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes4.mdl")
  192.     }
  193.     if(Pont[id] == 500 && Kes == CSW_KNIFE)
  194.     {
  195.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes5.mdl")
  196.     }
  197. }
  198. public plugin_precache()
  199. {
  200.     precache_model("models/kesek/v_kes1.mdl");
  201.     precache_model("models/kesek/v_kes2.mdl");
  202.     precache_model("models/kesek/v_kes3.mdl");
  203.     precache_model("models/kesek/v_kes4.mdl");
  204.     precache_model("models/kesek/v_kes5.mdl");
  205. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 16:45 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.25. 20:51
Hozzászólások: 57
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Es le is menti a pontokat?

_________________
razer*Csapat| Global Offensive *Statrak**197SIKIN*|Láda eventek| ip: 37.221.209.97:27302


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 16:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
skyland001100 írta:
Es le is menti a pontokat?


Krisznitro írta:
Tessék, mentést nem tartalmaz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.11. 17:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.25. 20:51
Hozzászólások: 57
Megköszönték neki: 4 alkalommal
szoval minden map váltásnál eltűnik a pont vagy mi?

Edit:
Ez nem menti a pontokat és még a chatba is rosszul irja :(

_________________
razer*Csapat| Global Offensive *Statrak**197SIKIN*|Láda eventek| ip: 37.221.209.97:27302


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2017.01.11. 18:11-kor.
Dupla posztot kerüld!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés Pont Rendszer!
HozzászólásElküldve: 2017.01.13. 17:50 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
skyland001100 írta:
szoval minden map váltásnál eltűnik a pont vagy mi?

Edit:
Ez nem menti a pontokat és még a chatba is rosszul irja :(



Ezt rakd be. Leteszteltem működik. (de nehogy másik hszemben lévőt, mert előzőleg azt raktad be :))
Mentéssel, UTF-8al, buggokat fixáltam.
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <ColorChat>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <nvault>
  7.  
  8. new const PLUGIN[] = "KĂ©sek";
  9. new const VERZIO[] = "1.0";
  10. new const KESZITO[] = "Annoy";
  11.  
  12. new Prefix[] = "SzerveredNeve";
  13. new Pont[33], Knife[33], vault
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO);
  17.     register_event("DeathMsg","death_event","a");
  18.     register_clcmd("say /kes","kesmenu");
  19.     register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be","1=1");
  20.     vault = nvault_open("kesmenu")
  21. }
  22. public death_event(id)
  23. {
  24.     new killer = read_data(1)
  25.     new victim = read_data(2)
  26.    
  27.     if(killer == victim)
  28.     {
  29.         return PLUGIN_HANDLED
  30.     }
  31.     Pont[killer]++
  32.     return PLUGIN_HANDLED
  33. }
  34. public kesmenu(id)
  35. {
  36.     new cim[121]
  37.     new szCim[512]
  38.     formatex(cim, charsmax(cim), "\r%s\d KĂ©sMenĂĽ\w Pontjaid:\y %d", Prefix, Pont[id])
  39.     new menu = menu_create(cim, "ujmenu_handler");
  40.     if(Pont[id] < 100)
  41.     {
  42.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 1 [%d/100]", Pont[id])
  43.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  44.     }
  45.     else
  46.     {
  47.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 1 [Megszerezve]")
  48.         menu_additem(menu, szCim,"1",0);
  49.     }
  50.     if(Pont[id] < 200)
  51.     {
  52.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 2 [%d/200]", Pont[id])
  53.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  54.     }
  55.     else
  56.     {
  57.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 2 [Megszerezve]")
  58.         menu_additem(menu, szCim,"2",0);
  59.     }
  60.     if(Pont[id] < 300)
  61.     {
  62.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 3 [%d/300]", Pont[id])
  63.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  64.     }
  65.     else
  66.     {
  67.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 3 [Megszerezve]")
  68.         menu_additem(menu, szCim,"3",0);
  69.     }
  70.     if(Pont[id] < 400)
  71.     {
  72.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 4 [%d/400]", Pont[id])
  73.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  74.     }
  75.     else
  76.     {
  77.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 4 [Megszerezve]")
  78.         menu_additem(menu, szCim,"4",0);
  79.     }
  80.     if(Pont[id] < 500)
  81.     {
  82.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 5 [%d/500]", Pont[id])
  83.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  84.     }
  85.     else
  86.     {
  87.         formatex(szCim, charsmax(szCim), "\dKĂ©s 5 [Megszerezve]")
  88.         menu_additem(menu, szCim,"5",0);
  89.     }
  90.  
  91.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  92.  
  93.     menu_display(id, menu, 0);
  94.  
  95.     return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97.  
  98. public ujmenu_handler(id, menu, item)
  99. {
  100.     if( item == MENU_EXIT )
  101.     {
  102.         menu_destroy(menu);
  103.         return PLUGIN_HANDLED;
  104.     }
  105.     new data[9], szName[64];
  106.     new access, callback;
  107.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  108.     new key = str_to_num(data);
  109.    
  110.     switch(key)
  111.     {
  112.         case 1:
  113.         {
  114.             if(Pont[id] >= 100)
  115.             {
  116.                 Knife[id] = 1;
  117.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  118.             }
  119.             else
  120.             {
  121.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell mĂ©g^3 %d^1 pont!",Prefix, 100-Pont[id])
  122.             }
  123.         }
  124.         case 2:
  125.         {
  126.             if(Pont[id] >= 200)
  127.             {
  128.                 Knife[id] = 2;
  129.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  130.             }
  131.             else
  132.             {
  133.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell mĂ©g^3 %d^1 pont!",Prefix, 200-Pont[id])
  134.             }
  135.         }
  136.         case 3:
  137.         {
  138.             if(Pont[id] >= 300)
  139.             {
  140.                 Knife[id] = 3;
  141.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  142.             }
  143.             else
  144.             {
  145.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell mĂ©g^3 %d^1 pont!",Prefix, 300-Pont[id])
  146.             }
  147.         }
  148.         case 4:
  149.         {
  150.             if(Pont[id] >= 400)
  151.             {
  152.                 Knife[id] = 4;
  153.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  154.             }
  155.             else
  156.             {
  157.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell mĂ©g^3 %d^1 pont!",Prefix, 400-Pont[id])
  158.             }
  159.         }
  160.         case 5:
  161.         {
  162.             if(Pont[id] >= 500)
  163.             {
  164.                 Knife[id] = 5;
  165.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Sikeres választás.", Prefix);
  166.             }
  167.             else
  168.             {
  169.                 ColorChat(id, GREEN, "%s^1 Kell mĂ©g^3 %d^1 pont!",Prefix, 500-Pont[id])
  170.             }
  171.         }
  172.     }
  173.  
  174.     menu_destroy(menu);
  175.  
  176.     return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. public FegyverValtas(id)
  179. {
  180.     new Kes = get_user_weapon(id);
  181.    
  182.     if(Pont[id] == 100 && Kes == CSW_KNIFE)
  183.     {
  184.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes1.mdl")
  185.     }
  186.     if(Pont[id] == 200 && Kes == CSW_KNIFE)
  187.     {
  188.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes2.mdl")
  189.     }
  190.     if(Pont[id] == 300 && Kes == CSW_KNIFE)
  191.     {
  192.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes3.mdl")
  193.     }
  194.     if(Pont[id] == 400 && Kes == CSW_KNIFE)
  195.     {
  196.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes4.mdl")
  197.     }
  198.     if(Pont[id] == 500 && Kes == CSW_KNIFE)
  199.     {
  200.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/v_kes5.mdl")
  201.     }
  202. }
  203. public plugin_precache()
  204. {
  205.     precache_model("models/kesek/v_kes1.mdl");
  206.     precache_model("models/kesek/v_kes2.mdl");
  207.     precache_model("models/kesek/v_kes3.mdl");
  208.     precache_model("models/kesek/v_kes4.mdl");
  209.     precache_model("models/kesek/v_kes5.mdl");
  210. }
  211. public Mentes(id) {
  212.     new vaultkey[64], vaultdata[256], szName[32]
  213.     get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  214.     format(vaultkey, 63, "%s-Mentes", szName)
  215.     format(vaultdata, 255, "%i", Pont[id])
  216.     nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata)
  217.     return PLUGIN_CONTINUE
  218. }
  219. public Betoltes(id) {
  220.     new vaultkey[64], vaultdata[256], szName[32]
  221.     get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  222.     format(vaultkey, 63, "%s-Mentes", szName)
  223.     nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255)
  224.  
  225.     Pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  226.     return PLUGIN_CONTINUE
  227. }
  228. public client_disconnect(id)
  229. {
  230.     if(!is_user_bot(id))
  231.     {
  232.         Mentes(id)
  233.     }
  234. }
  235. public client_authorized(id)
  236. {
  237.     if(!is_user_bot(id))
  238.     {
  239.         Betoltes(id)
  240.     }
  241. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole