hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 22:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 309 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Golyó csík
HozzászólásElküldve: 2017.02.06. 16:48 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.12.09. 15:31
Hozzászólások: 25
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok valaki adna nekem olyan plugint hogy mikor lövök fehér csíkot vigyen magaután a golyó.
Ez nem halál után csík amenyit lövök anyi csík legyen.
Előreis köszönöm.

_________________
Eladó-:
United Warfare Mod
&
The Soul Of Hero Mod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Golyó csík
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 12:56 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Úgy mint CS:GO-ba? Nem azért mondom de ilyen pluginba neis reménykedj, hogy valaki megírja. Lehet jól néz ki, de nem lessz olyan mint CS:GO-ban. De ha nagyon kell, fogsz egy paintball módot, kinézed belőle, és a színeket átírod "255 255 255"-re..

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Golyó csík
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 13:08 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
tamas14 írta:
Sziasztok valaki adna nekem olyan plugint hogy mikor lövök fehér csíkot vigyen magaután a golyó.
Ez nem halál után csík amenyit lövök anyi csík legyen.
Előreis köszönöm.


Valami hülye mappában megtaláltam, mert régebben letöltöttem, és még gondoltam megvan valahol.
Nem biztos hogy ez az, teszteld.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2. /* credit : Knekters Bulelt Time*/
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Bullet Effects"
  8. #define VERSION "0.2"
  9. #define AUTHOR "The Specialist"
  10.  
  11. #define NORMALSPEED   800
  12. #define SNIPERSPEED   1100
  13.  
  14. new WeaponUsed[33];
  15. new AmmoUsed[33];
  16. new g_Switch;
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  21.     g_Switch = register_cvar("bfx_switch","1");
  22.     register_event("CurWeapon", "Weapon_Event","be", "1=1", "3>0");
  23.     set_task(30.0,"remove_bullets",0,"",0,"b");
  24. }
  25. public remove_bullets(id)
  26. {
  27.     new ent = 0;
  28.     do
  29.     {
  30.         ent = find_ent(ent, "BulletX");
  31.        
  32.         if(ent > 0)
  33.         {
  34.             remove_entity(ent);
  35.         }
  36.     } while(ent)
  37. }
  38. public Weapon_Event(id)
  39. {  
  40.     if(get_pcvar_num(g_Switch)==0)
  41.     {
  42.         return PLUGIN_HANDLED;
  43.     }else{ 
  44.         new Weapon = read_data(2);
  45.         new Clip = read_data(3);
  46.    
  47.         if(WeaponUsed[id] == 0)
  48.         WeaponUsed[id] = Weapon;
  49.    
  50.         if((AmmoUsed[id] > Clip) && (WeaponUsed[id] == Weapon) && Weapon != 4 && Weapon != 6 && Weapon != 9 &&  Weapon != 25)
  51.         {
  52.             create_bullet(id, Weapon);
  53.         }
  54.         WeaponUsed[id] = Weapon;
  55.         AmmoUsed[id] = Clip;
  56.         return 0;
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED;
  59. }
  60. public create_bullet(id, Weapon)
  61.  {
  62.     new Bullets = create_entity("info_target");
  63.     if(Bullets  > 0)
  64.     {
  65.         new g_Weapon[33];
  66.         new Float:Angle[3];
  67.         new Float:Origin[3];
  68.         new Float:AimVelocity[3];
  69.         new Float:MinBox[3] = {-1.0, -1.0, -1.0};
  70.         new Float:MaxBox[3] = {1.0, 1.0, 1.0};
  71.         entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
  72.         Origin[2] += 12.0;
  73.         entity_set_string(Bullets, EV_SZ_classname, "BulletX");
  74.         entity_set_model(Bullets, "models/shell.mdl");
  75.         get_weaponname(Weapon, g_Weapon, 32);
  76.         entity_set_string(Bullets, EV_SZ_targetname, g_Weapon);
  77.         entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
  78.         entity_set_vector(Bullets, EV_VEC_mins, MinBox);
  79.         entity_set_vector(Bullets, EV_VEC_maxs, MaxBox);
  80.         entity_set_origin(Bullets, Origin);
  81.         entity_set_vector(Bullets, EV_VEC_angles, Angle);
  82.         entity_set_vector(Bullets, EV_VEC_v_angle, Angle);
  83.         entity_set_int(Bullets, EV_INT_effects, 2);
  84.         entity_set_int(Bullets, EV_INT_solid, 2);
  85.         entity_set_int(Bullets, EV_INT_movetype, 5);
  86.         entity_set_edict(Bullets, EV_ENT_owner, id);
  87.        
  88.         if(Weapon != 3 && Weapon != 13 && Weapon != 18 && Weapon != 24)
  89.         {          
  90.             VelocityByAim(id, NORMALSPEED, AimVelocity);
  91.         } else {
  92.             VelocityByAim(id, SNIPERSPEED, AimVelocity);
  93.         }
  94.         entity_set_vector(Bullets, EV_VEC_velocity, AimVelocity);
  95.         if( get_user_team( id ) == 1 )
  96.         {
  97.             set_rendering(Bullets, kRenderFxGlowShell , 255,0,0,kRenderNormal,100);
  98.         }else{
  99.             set_rendering(Bullets, kRenderFxGlowShell , 0,0,255,kRenderNormal,100);
  100.         }
  101.     }
  102.     return 0;
  103. }
  104. public plugin_precache()
  105. {
  106.     precache_model("models/shell.mdl");
  107. }

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole