hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyverek hangjának lecserélése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=27492
Oldal: 1 / 2

Szerző:  titkos [ 2017.03.30. 17:24 ]
Hozzászólás témája:  Fegyverek hangjának lecserélése

Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm

Szerző:  Krisznitro [ 2017.03.30. 19:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

titkos írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm

GHW Fegyver modell/hang csere

Szerző:  titkos [ 2017.03.30. 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

Krisznitro írta:
titkos írta:
Sziasztok!
Olyan plugint keresek amivel letudom cserélni a fegyverek hangját.
Előre is köszönöm

GHW Fegyver modell/hang csere

Ezzel ha jól tudom csak a késnek tudom a hangját cserélni
  1. A hangot csak késnél lehet lecserélni.
  2. [Példa]:
  3. "sound/weapons/sound.wav" "sound/weapons/newsound.wav"

Szerző:  ultraibolya [ 2017.03.30. 22:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

Szerző:  titkos [ 2017.03.31. 14:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.08. 10:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

titkos írta:
ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?


Kép Nemsokára szájában rágja, várd meg még elindul a jpg khm gif.



Am lekéred a lövést, blokkolod, majd lejátszod a saját lövéshangod.

Szerző:  titkos [ 2017.04.08. 10:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

PikHácsúú# írta:
titkos írta:
ultraibolya írta:
Ha lő,blokkolod a hangot,majd lejátszod emit_soundal a tiédet.

szájbarágóósabban letudnád írni?


Kép Nemsokára szájában rágja, várd meg még elindul a jpg khm gif.



Am lekéred a lövést, blokkolod, majd lejátszod a saját lövéshangod.

Ez az amihez nem értek

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.08. 11:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

Az a baj nekemse menne fejből, max ha utána keresnék, de nem akarok hibás forrást adni, ezért ink nem probálkozok.

Szerző:  titkos [ 2017.04.08. 13:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

PikHácsúú# írta:
Az a baj nekemse menne fejből, max ha utána keresnék, de nem akarok hibás forrást adni, ezért ink nem probálkozok.

én keresgéltem, de nem találtam sehol

Szerző:  Zoe [ 2017.04.09. 23:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyverek hangjának lecserélése

Keresgeltem ha kell tombre akkor irj :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Hang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Zoe"
  8.  
  9. #define EmitSnd(%1,%2)          emit_sound(%1, CHAN_ITEM, %2, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  10. #define MAXP 32
  11.  
  12. enum _:Knifes
  13. {
  14.     KNIFE_DEFAULT,
  15.     KNIFE_AXE,
  16.     KNIFE_BAYONET
  17. }
  18.  
  19. new Knife[MAXP+1][Knifes];
  20.  
  21. new const AlapSound[][] = {
  22.     "weapons/knife_deploy1.wav",
  23.     "weapons/knife_hit1.wav",
  24.     "weapons/knife_hit2.wav",
  25.     "weapons/knife_hit3.wav",
  26.     "weapons/knife_hit4.wav",
  27.     "weapons/knife_hitwall1.wav",
  28.     "weapons/knife_slash1.wav",
  29.     "weapons/knife_slash2.wav",
  30.     "weapons/knife_stab.wav"
  31. };
  32. new const AxeSounds[][] =
  33. {
  34.     "FurienEFFx/knifes/knife_deploy1_axe.wav",
  35.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit1_axe.wav",
  36.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit2_axe.wav",
  37.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit1_axe.wav",
  38.     "FurienEFFx/knifes/knife_hit2_axe.wav",
  39.     "FurienEFFx/knifes/knife_hitwall1_axe.wav",
  40.     "FurienEFFx/knifes/knife_slash_axe.wav",
  41.     "FurienEFFx/knifes/knife_slash_axe.wav",
  42.     "FurienEFFx/knifes/knife_stab_axe.wav"
  43. };
  44. new const BayonetSounds[][] =
  45. {
  46.     "fegyverhang/knifes/knife_deploy1_bayon.wav",
  47.     "fegyverhang/knifes/knife_hit1_bayon.wav",
  48.     "fegyverhang/knifes/knife_hit2_bayon.wav",
  49.     "fegyverhang/knifes/knife_hit1_bayon.wav",
  50.     "fegyverhang/knifes/knife_hit2_bayon.wav",
  51.     "fegyverhang/knifes/knife_hitwall1_bayon.wav",
  52.     "fegyverhang/knifes/knife_slash_bayon.wav",
  53.     "fegyverhang/knifes/knife_slash_bayon.wav",
  54.     "fegyverhang/knifes/knife_stab_bayon.wav"
  55. };
  56.  
  57.  
  58.  
  59. public plugin_init() {
  60.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  61.    
  62.     register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
  63. }
  64. public plugin_precache() {
  65.     for(new i=0;i < sizeof(AxeSounds); i++)
  66.         precache_sound(AxeSounds[i]);
  67.        
  68.     for(new i=0;i < sizeof(BayonetSounds); i++)
  69.         precache_sound(BayonetSounds[i]);
  70. }
  71. public EmitSound(id, sample[]) {
  72.     new i;
  73.    
  74.     if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) {
  75.         if(Knife[id][KNIFE_AXE]) {
  76.             for(i = 0;i < sizeof(AxeSounds); i++) {
  77.                 if(equal(sample, AlapSound[i])) {
  78.                     EmitSnd(id, AxeSounds[i]);
  79.                     return FMRES_SUPERCEDE;
  80.                 }
  81.             }
  82.         }
  83.         if(Knife[id][KNIFE_BAYONET]) {
  84.             for(i = 0;i < sizeof(BayonetSounds); i++) {
  85.                 if(equal(sample, AlapSound[i])) {
  86.                     EmitSnd(id, BayonetSounds[i]);
  87.                     return FMRES_SUPERCEDE;
  88.                 }
  89.             }
  90.         }
  91.     }
  92.    
  93.     return FMRES_HANDLED;
  94. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/