hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 04:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 255 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 255 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin menü
HozzászólásElküldve: 2017.06.23. 12:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
Hozzászólások: 394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Sziasztok!
Valaki megtudja oldani, hogy ne csak egy skint rakjon be?
Mivel nem lehet kiválasztani olyat pl, hogy: awp skin,ak47 vagy m4a1,knife,deagle skin egyszerre legyen.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121], skin21[121], skin22[121], skin23[121], skin24[121], skin25[121],  skin26[121], skin27[121], skin28[121], skin29[121], skin30[121]
  20.  
  21. new const ak471[] = "Sound/sound/sound"
  22. new const m4a11[] = "Sound/sound/sound"
  23. new const awp1[] = "Sound/sound/sound"
  24. new const deagle1[] = "Sound/sound/sound"
  25. new const knife1[] = "Sound/sound/sound"
  26. new const ak47v2[] = "mSound/sound/soundSound/sound/soundov.mdl"
  27. new const m4a1v2[] = "modelSound/sound/soundffin.mdl"
  28. new const awpv2[] = "models/dSound/sound/sounddline.mdl"
  29. new const deaglev2[] = "Sound/sound/soundmdl"
  30. new const knifev2[] = "Sound/sound/sound"
  31. new const ak47v3[] = "Sound/sound/sound"
  32. new const m4a1v3[] = "Sound/sound/sound"
  33. new const awpv3[] = "Sound/sound/sound"
  34. new const deaglev3[] = "Sound/sound/sound"
  35. new const knifev3[] = "Sound/sound/sounddl"
  36. new const ak47v4[] = "Sound/sound/sound"
  37. new const m4a1v4[] = "mSound/sound/soundl"
  38. new const awpv4[] = "Sound/sound/soundl"
  39. new const deaglev4[] = "Sound/sound/soundmdl"
  40. new const knifev4[] = "mSound/sound/soundmdl"
  41. new const ak47v5[] = "mSound/sound/sounddl"
  42. new const m4a1v5[] = "mSound/sound/soundmdl"
  43. new const awpv5[] = "mSound/sound/sound.mdl"
  44. new const deaglev5[] = "Sound/sound/soundmdl"
  45. new const knifev5[] = "modelSound/sound/soundond_f.mdl"
  46. new const ak47v6[] = "modelsSound/sound/sounded.mdl"
  47. new const m4a1v6[] = "moSound/sound/sound.mdl"
  48. new const awpv6[] = "modSound/sound/soundmdl"
  49. new const deaglev6[] = "modSound/sound/soundd.mdl"
  50. new const knifev6[] = "moSound/sound/soundt_k.mdl"
  51.  
  52. new const g_FegyverNevek[][32] =
  53. {
  54. "Sound/sound/sound",
  55. "Sound/sound/soundT AK47",
  56. "Sound/sound/soundP",
  57. "CaSound/sound/soundteel Deagle",
  58. "Sound/sound/sounds",
  59. "RSound/sound/soundK47",
  60. "GSound/sound/soundM4A1",
  61. "ReSound/sound/sound AWP",
  62. "JSound/sound/soundgle",
  63. "BSound/sound/soundés",
  64. "GSound/sound/sound47",
  65. "Sound/sound/sounding M4A1",
  66. "RaSound/sound/soundP",
  67. "GolSound/sound/soundse Deagle",
  68. "BowSound/sound/soundKĂ©s",
  69. "Sound/sound/sound47",
  70. "Sound/sound/sound M4A1",
  71. "CSound/sound/soundP",
  72. "Sound/sound/soundle",
  73. "CrSound/sound/sound©s",
  74. "FroSound/sound/sound AK47",
  75. "ZoSound/sound/sound4A1",
  76. "DaSound/sound/soundWP",
  77. "BlaSound/sound/soundle",
  78. "DSound/sound/soundKĂ©s",
  79. "CSound/sound/sound AK47",
  80. "SSound/sound/soundmb M4A1",
  81. "WSound/sound/sound",
  82. "SSound/sound/soundrm Deagle",
  83. "Sound/sound/sound"
  84. };
  85.  
  86. public plugin_precache()
  87. {
  88.  precache_model(ak471)
  89.  precache_model(m4a11)
  90.  precache_model(awp1)
  91.  precache_model(deagle1)
  92.  precache_model(knife1)
  93.  precache_model(ak47v2)
  94.  precache_model(m4a1v2)
  95.  precache_model(awpv2)
  96.  precache_model(deaglev2)
  97.  precache_model(knifev2)
  98.  precache_model(ak47v3)
  99.  precache_model(m4a1v3)
  100.  precache_model(awpv3)
  101.  precache_model(deaglev3)
  102.  precache_model(knifev3)
  103.  precache_model(ak47v4)
  104.  precache_model(m4a1v4)
  105.  precache_model(awpv4)
  106.  precache_model(deaglev4)
  107.  precache_model(knifev4)
  108.  precache_model(ak47v5)
  109.  precache_model(m4a1v5)
  110.  precache_model(awpv5)
  111.  precache_model(deaglev5)
  112.  precache_model(knifev5)
  113.  precache_model(ak47v6)
  114.  precache_model(m4a1v6)
  115.  precache_model(awpv6)
  116.  precache_model(deaglev6)
  117.  precache_model(knifev6)
  118. }
  119. public plugin_init()
  120. {
  121. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  122. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  123.  
  124. //*eventek*//
  125. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  126. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  127. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  128. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  129.  
  130. //*Parancsok*//
  131. register_impulse(201, "menu")
  132. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  133. register_clcmd("say /skin","menu")
  134. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  135. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  136. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  137. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  138. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  139.  
  140. //*Cvarok*//
  141.  
  142. register_cvar("sima_oles", "1");
  143. register_cvar("hs_oles", "2");
  144. register_cvar("kes_oles", "3");
  145.  
  146. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  147. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  148. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  149.  
  150.  //*vault*//
  151. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  152.  
  153. }
  154. public fegyverid(id)
  155. {
  156.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  157.  
  158.     if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak471)
  159.     if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a11)
  160.     if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp1)
  161.     if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle1)
  162.     if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knife1)
  163.     if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v2)
  164.     if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v2)
  165.     if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv2)
  166.     if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev2)
  167.     if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev2)
  168.     if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v3)
  169.     if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v3)
  170.     if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv3)
  171.     if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev3)
  172.     if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev3)
  173.     if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v4)
  174.     if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v4)
  175.     if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv4)
  176.     if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev4)
  177.     if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev4)
  178.     if(skin[id] == 21 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v5)
  179.     if(skin[id] == 22 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v5)
  180.     if(skin[id] == 23 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv5)
  181.     if(skin[id] == 24 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev5)
  182.     if(skin[id] == 25 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev5)
  183.     if(skin[id] == 26 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v6)
  184.     if(skin[id] == 27 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v6)
  185.     if(skin[id] == 28 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv6)
  186.     if(skin[id] == 29 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev6)
  187.     if(skin[id] == 30 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev6)
  188. }
  189. public halal(id)
  190. {
  191. new gyilkos = read_data( 1 );
  192. new aldozat = read_data( 2 );  
  193.  
  194. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  195. {
  196.     return PLUGIN_HANDLED;
  197. }
  198. new olesekert = skin_oles;
  199.  
  200. if(read_data(3))
  201. {
  202.     olesekert += skin_hsoles;
  203. }
  204.  
  205. static Fegyver[26];
  206.  
  207. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  208.  
  209. if(equal(Fegyver,"knife"))  
  210. {
  211.     olesekert += skin_kesoles;
  212. }
  213. oles[gyilkos] += olesekert;
  214.  
  215. ColorChat(gyilkos, GREEN, "^3[.:DmX:.] ^1Mivel megöltél egy embert ezért kaptál ^3+%i ^1Pontot. ^4Csak így tovább.", olesekert);
  216. return PLUGIN_HANDLED;
  217. }
  218. public menu(id) {
  219. new cim[121]
  220. formatex(cim, charsmax(cim), "\r[.:DmX:.] \wSkin MenĂĽ^n\yPontok: \w%d^nOldal ",oles[id])
  221. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  222.  
  223. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wRed Laminate AK47 \r[Megszerezve]" : "\dRed Laminate AK47 \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  224. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wDDPAT M4A1 \r[Megszerezve]" : "\dDDPAT M4A1 \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  225. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wDream AWP \r[Megszerezve]" : "\dDream AWP \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  226. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wCarbon Steel Deagle \r[Megszerezve]" : "\dCarbon Steel Deagle \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  227. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wAsiimov  \r[Megszerezve]" : "\dAsiimov KĂ©s \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  228. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wRedline AK47 \r[Megszerezve]" : "\dRedline AK47 \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  229. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wGriffin M4A1 \r[Megszerezve]" : "\dGriffin M4A1 \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  230. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wRedline AWP \r[Megszerezve]" : "\dRedline AWP \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  231. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wJungle Deagle \r[Megszerezve]" : "\dJungle Deagle \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  232. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wBayonet Kés\r[Megszerezve]" : "\dBayonet Kés \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  233. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wGforce AK47\r[Megszerezve]" : "\dGforce AK47 \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  234. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wDragon King M4A1\r[Megszerezve]" : "\dDragon King M4A1 \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  235. formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wRazer AWP\r[Megszerezve]" : "\dRazer AWP \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  236. formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wGolden Rose Deagle\r[Megszerezve]" : "\dGolden Rose Deagle \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  237. formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wBowie CaseH Kés\r[Megszerezve]" : "\dBowie CaseH \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  238. formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wJaugar AK47\r[Megszerezve]" : "\dJaugar AK47 \r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  239. formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wUrban Assault M4A1\r[Megszerezve]" : "\dUrban Assault M4A1\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  240. formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wCarbonite AWP\r[Megszerezve]" : "\dCarbonite AWP\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  241. formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wConspiracy Deagle\r[Megszerezve]" : "\dConspiracy Deagle\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  242. formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wCrimson B Kés\r[Megszerezve]" : "\dCrimson B Kés\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  243. formatex(skin21, charsmax(skin21),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wFrontside Misty AK47\r[Megszerezve]" : "\dFrontside Misty AK47\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  244. formatex(skin22, charsmax(skin22),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wZombie Hunter M4A1\r[Megszerezve]" : "\dZombie Hunter M4A1\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  245. formatex(skin23, charsmax(skin23),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wDark King AWP\r[Megszerezve]" : "\dDark King AWP\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  246. formatex(skin24, charsmax(skin24),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wBlaze Deagle\r[Megszerezve]" : "\dBlaze Deagle\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  247. formatex(skin25, charsmax(skin25),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wDiamond F Kés\r[Megszerezve]" : "\dDiamond F Kés\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  248. formatex(skin26, charsmax(skin26),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wCase Hardened AK47\r[Megszerezve]" : "\dCase Hardened AK47\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  249. formatex(skin27, charsmax(skin27),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wStickerbomb M4A1\r[Megszerezve]" : "\dStickerbomb M4A1\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  250. formatex(skin28, charsmax(skin28),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wWorm God AWP\r[Megszerezve]" : "\dWorm God AWP\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  251. formatex(skin29, charsmax(skin29),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wSunset Storm Deagle\r[Megszerezve]" : "\dSunset Storm Deagle\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  252. formatex(skin30, charsmax(skin30),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wHBeast K Kés\r[Megszerezve]" : "\dHBeast K Kés\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  253.  
  254.  
  255. menu_additem(menu, skin1, "1", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  256. menu_additem(menu, skin2, "2", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  257. menu_additem(menu, skin3, "3", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  258. menu_additem(menu, skin4, "4", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  259. menu_additem(menu, skin5, "5", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  260. menu_additem(menu, skin6, "6", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  261. menu_additem(menu, skin7, "7", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  262. menu_additem(menu, skin8, "8", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  263. menu_additem(menu, skin9, "9", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  264. menu_additem(menu, skin10, "10", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  265. menu_additem(menu, skin11, "11", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  266. menu_additem(menu, skin12, "12", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  267. menu_additem(menu, skin13, "13", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  268. menu_additem(menu, skin14, "14", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  269. menu_additem(menu, skin15, "15", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  270. menu_additem(menu, skin16, "16", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  271. menu_additem(menu, skin17, "17", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  272. menu_additem(menu, skin18, "18", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  273. menu_additem(menu, skin19, "19", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  274. menu_additem(menu, skin20, "20", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  275. menu_additem(menu, skin21, "21", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  276. menu_additem(menu, skin22, "22", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  277. menu_additem(menu, skin23, "23", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  278. menu_additem(menu, skin24, "24", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  279. menu_additem(menu, skin25, "25", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  280. menu_additem(menu, skin26, "26", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  281. menu_additem(menu, skin27, "27", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  282. menu_additem(menu, skin28, "28", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  283. menu_additem(menu, skin29, "29", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  284. menu_additem(menu, skin30, "30", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  285.    
  286. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  287. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  288. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  289. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  290. menu_display(id, menu, 0);
  291. }
  292. public pontmegtekint(id)
  293. {
  294. ColorChat(id, GREEN, "^3[.:DmX:.] ^4Neked ^3%d ^4pontod van.", oles[id])
  295. }
  296. public event_sebzes( id ) {
  297.  
  298.     new aldozat_id = id;
  299.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  300.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  301.     new dmgtype = read_data( 3 );
  302.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  303.  
  304.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  305.  
  306.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  307.         return PLUGIN_HANDLED
  308.     }
  309.     return PLUGIN_CONTINUE
  310. }
  311. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  312.     user_silentkill( aldozat );
  313.  
  314.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  315.     write_byte( gyilkos );
  316.     write_byte( aldozat );
  317.     write_byte( fejloves );
  318.     write_string( fegyver );
  319.     message_end();
  320.  
  321.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  322.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  323.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  324.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  325.  
  326.     return PLUGIN_CONTINUE
  327. }
  328. public fegyverek(id)
  329. {
  330.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  331.  
  332.     set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  333.    
  334. }
  335. public KorUzenet() {
  336.  
  337.     return PLUGIN_HANDLED;
  338. }
  339. public skin_menu(id, menu, item)
  340. {
  341.     if( item == MENU_EXIT )
  342.     {
  343.         menu_destroy(id);
  344.         return PLUGIN_HANDLED;
  345.     }
  346.     new data[9], szName[64];
  347.     new access, callback;
  348.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  349.     new key = str_to_num(data);
  350.  
  351.     ColorChat(id, GREEN, "^4[.:DmX:.] ^1Kiválasztottad a ^3%s-t", g_FegyverNevek[item]);
  352.  
  353.     switch(key)
  354.  
  355. {
  356. case 1:{
  357. if(oles[id] >= 100)
  358. skin[id] = 1
  359. }
  360. case 2:{
  361. if(oles[id] >= 100)
  362. skin[id] = 2
  363. }
  364. case 3:{
  365. if(oles[id] >= 100)
  366. skin[id] = 3
  367. }
  368. case 4:{
  369. if(oles[id] >= 100)
  370. skin[id] = 4
  371. }
  372. case 5:{
  373. if(oles[id] >= 100)
  374. skin[id] = 5
  375. }
  376. case 6:{
  377. if(oles[id] >= 200)
  378. skin[id] = 6
  379. }
  380. case 7:{
  381. if(oles[id] >= 200)
  382. skin[id] = 7
  383. }
  384. case 8:{
  385. if(oles[id] >= 200)
  386. skin[id] = 8
  387. }
  388. case 9:{
  389. if(oles[id] >= 200)
  390. skin[id] = 9
  391. }
  392. case 10:{
  393. if(oles[id] >= 200)
  394. skin[id] = 10
  395. }
  396. case 11:{
  397. if(oles[id] >= 300)
  398. skin[id] = 11
  399. }
  400. case 12:{
  401. if(oles[id] >= 300)
  402. skin[id] = 12
  403. }
  404. case 13:{
  405. if(oles[id] >= 300)
  406. skin[id] = 13
  407. }
  408. case 14:{
  409. if(oles[id] >= 300)
  410. skin[id] = 14
  411. }
  412. case 15:{
  413. if(oles[id] >= 300)
  414. skin[id] = 15
  415. }
  416. case 16:{
  417. if(oles[id] >= 400)
  418. skin[id] = 16
  419. }
  420. case 17:{
  421. if(oles[id] >= 400)
  422. skin[id] = 17
  423. }
  424. case 18:{
  425. if(oles[id] >= 400)
  426. skin[id] = 18
  427. }
  428. case 19:{
  429. if(oles[id] >= 400)
  430. skin[id] = 19
  431. }
  432. case 20:{
  433. if(oles[id] >= 400)
  434. skin[id] = 20
  435. }
  436. case 21:{
  437. if(oles[id] >= 500)
  438. skin[id] = 21
  439. }
  440. case 22:{
  441. if(oles[id] >= 500)
  442. skin[id] = 22
  443. }
  444. case 23:{
  445. if(oles[id] >= 500)
  446. skin[id] = 23
  447. }
  448. case 24:{
  449. if(oles[id] >= 500)
  450. skin[id] = 24
  451. }
  452. case 25:{
  453. if(oles[id] >= 500)
  454. skin[id] = 25
  455. }
  456. case 26:{
  457. if(oles[id] >= 600)
  458. skin[id] = 26
  459. }
  460. case 27:{
  461. if(oles[id] >= 600)
  462. skin[id] = 27
  463. }
  464. case 28:{
  465. if(oles[id] >= 600)
  466. skin[id] = 28
  467. }
  468. case 29:{
  469. if(oles[id] >= 600)
  470. skin[id] = 29
  471. }
  472. case 30:{
  473. if(oles[id] >= 600)
  474. skin[id] = 30
  475. }
  476. }      
  477.     menu_destroy(menu)
  478.     return PLUGIN_HANDLED
  479. }
  480.  
  481. public mentes(id)
  482. {
  483.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  484.     get_user_authid(id, authid, 31)
  485.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  486.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  487.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  488.     return PLUGIN_CONTINUE
  489. }
  490. public betoltes(id)
  491. {
  492.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  493.     get_user_authid(id, authid, 31)
  494.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  495.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  496.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  497.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  498.     new str_num[32], skin_num[32]
  499.     parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  500.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  501.     skin[id] = str_to_num(skin_num)
  502.     return PLUGIN_CONTINUE
  503. }
  504. public client_disconnect(id)
  505. {
  506.     mentes(id)
  507. }
  508. public client_connect(id)
  509. {
  510.     betoltes(id)
  511. }

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole