hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 22:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 358 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 357 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Paintball CSDM
HozzászólásElküldve:2017.07.12. 14:34 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2015.12.27. 11:47
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!
Hogy lehetne azt megcsinálni hogy 1v1-be ujra éled és ne kezdődjön ujra a kör. csak 1 kör legyen mindig és ne járjon le az idő..
GOMB MEGY :geek: :cry: :oops: :x :|

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball CSDM
HozzászólásElküldve:2017.07.12. 18:12 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2017.06.28. 23:08
Hozzászólások:155
luxi írta:
Sziasztok!
Hogy lehetne azt megcsinálni hogy 1v1-be ujra éled és ne kezdődjön ujra a kör. csak 1 kör legyen mindig és ne járjon le az idő..
GOMB MEGY :geek: :cry: :oops: :x :|


Sehogy. Ha 1v1-be meghal 1 játékos eleve round_end lesz, hiába éled újra. Énis kerestem rá megoldást de nem találtam.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball CSDM
HozzászólásElküldve:2017.07.12. 18:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Felrakod a ReGameDLL-t és abban tudsz ilyet is állítani.

Legfrissebb letöltése: http://teamcity.rehlds.org/guestAuth/downloadArtifacts.html?buildTypeId=ReGameDLL_Publish&buildId=lastSuccessful

A zipből a game.cfg-t a cstrike mappába, a /bin/bugfixed mappából az oprendszerednek megfelelően "cs.so" (linux) vagy "mp.dll" ÉS "mp.pdb" fájlokat bemásolod a cstrike/dlls mappájába felülírva a régit.

Ezután a game.cfg-ben megkeresed a 44. sort és a leírásának megfelelően vagy teljesen vagy egyedileg beállítod hogy mikor legyen vége a körnek ha egyáltalán akarod hogy legyen ilyen.
Kód:
// Disable round end by game scenario
// 0 - disabled (default behaviour)
// 1 - enabled (never end round)
//
// Flags for fine grained control (choose as many as needed)
// a - block round time round end check
// b - block needed players round end check
// c - block VIP assassination/success round end check
// d - block prison escape round end check
// e - block bomb round end check
// f - block team extermination round end check
// g - block hostage rescue round end check
//
// Example setting: "ae" - blocks round time and bomb round end checks
// Default value: "0"
mp_round_infinite "1"
// vagy amiket te szeretnél, pl.:
mp_round_infinite "abcefg"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole