hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyvermenübe AWP korlát!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=28012
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.07.28. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Fegyvermenübe AWP korlát!

Sziasztok.
Valaki bele írná, hogy 3v3-tól lehessen AWP venni?
Mert van benne egy de az nem megy rajta.
Aki bele írja megy a pacsi.
Köszi !:)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"

new gWPCT;
new gWPTE;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}

public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
}


public fegyvermenu(id)
{
cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id);
new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
else
{
new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}

public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{

case 1:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
}
case 2:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPCT++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPTE++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}

}
case 4:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
}
case 5:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
}
case 6:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
}
case 7:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
}
case 8:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
}
case 9:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
}
case 10:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
}
case 11:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_smokegrenade");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}

Szerző:  qkly [ 2017.07.28. 16:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Használhatnál szövegkiemelőt ez így nem valami igényes.

Szerző:  ultraibolya [ 2017.07.28. 20:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Rald sma bbcodeba

Szerző:  Stew [ 2017.07.28. 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Sheriff Kapitány. írta:
Sziasztok.
Valaki bele írná, hogy 3v3-tól lehessen AWP venni?
Mert van benne egy de az nem megy rajta.
Aki bele írja megy a pacsi.
Köszi !:)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "fegyvermenu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"

new gWPCT;
new gWPTE;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}

public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
}


public fegyvermenu(id)
{
cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
strip_user_weapons(id);
new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
else
{
new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}

public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{

case 1:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
}
case 2:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPCT++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 2)
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
gWPTE++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
fegyvermenu(id);
}
}

}
case 4:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
}
case 5:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
}
case 6:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
}
case 7:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
}
case 8:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
}
case 9:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
}
case 10:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
}
case 11:
{

give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_smokegrenade");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}

Segítek.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /xd", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\r.:[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag]\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\r[~W!NNeR ~ *OnlyDust2* # Fegyvermenü\r]:.", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\d[\rM4A1 \yCsomag\d]", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "\d[\rAK47 \yCsomag\d]", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "\d[\rAWP \yCsomag\d]", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "\d[\rMachineGun \yCsomag\d]", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "\d[\rAUG \yCsomag\d]", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "\d[\rFAMAS \yCsomag\d]", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "\d[\rGalil \yCsomag\d]", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "\d[\rSMG \yCsomag\d]", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "\d[\rAutoshotgun \yCsomag\d]", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "\d[\rShotgun \yCsomag\d]", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "\d[\rScout \yCsomag\d]", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember Wépézhet csapatonként!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "^x03[~W!NNeR ~ *OnlyDust2*]^x04 # Kaptál egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.07.28. 21:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Bele írtad Stew?

Szerző:  Stew [ 2017.07.28. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Sheriff Kapitány. írta:
Bele írtad Stew?

Használd ezt.
download/file.php?id=3819

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.07.28. 22:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Stew kérlek nekem ez kéne :(

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.07.28. 22:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Stew segíteni kénne nekem.Írtam privi!

Szerző:  pogibanane [ 2017.07.29. 02:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Hello

Tessek melle hasznald ezt azt ki is irja hogz awp korlat min 6player...
Ez nem magyar oldalrol van hissz en mar orosz oldalakrol szedek le mindent ami kell sokkal segito kesszebek...

Csatolmányok:
awp.sma [7.72 KiB]
Letöltve 69 alkalommal.

Szerző:  Sheriff Kapitány. [ 2017.07.29. 08:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenübe AWP korlát!

Köszi szépen.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/