hlmod.hu
https://hlmod.hu/

barkácsolás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=28416
Oldal: 1 / 1

Szerző:  $weeT [ 2017.11.13. 10:43 ]
Hozzászólás témája:  barkácsolás

Sziasztok Valakinek nincs barkácsolú kés rendszere
fontos lenne
előre is köszönöm

Szerző:  Zoe [ 2017.11.13. 11:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

$weeT írta:
Sziasztok Valakinek nincs barkácsolú kés rendszere
fontos lenne
előre is köszönöm

mi legyen benne ? :)

Szerző:  $weeT [ 2017.11.13. 11:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

nem igazán tudom mi van benne egy kés szerveren láttam

Szerző:  JohanCorn [ 2017.11.15. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

Ha te sem tudod, hogy mit szeretnél mi sem fogunk tudni segíteni.

Szerző:  $weeT [ 2017.11.17. 15:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni

Szerző:  Pika [ 2017.11.17. 16:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

$weeT írta:
olyasmi mint ami nálatok van alkatrészekből lehet fegyvereket készíteni


Változók:
Kiegészítheted magadnak, ez csak egy példa
  1. new kes[33], penz[33], alkatresz[33], kupon[33]


Menü....

Case:
Ez is variálható stb.. Ennyin alapul az egész.
  1. if(penz[id] >= 200 && alkatresz[id] == 1 && kupon[id] == 1){
  2.        penz[id]-=200
  3.        alkatresz[id]=0
  4.        kupon[id]=0
  5.        kes[id]=1

Szerző:  zack1337 [ 2017.11.17. 18:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

if(kupon[33] == 1){ ?

33?

Szerző:  Pika [ 2017.11.18. 11:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

zack1337 írta:
if(kupon[33] == 1){ ?

33?


Nem. El lett írva, de akkor javítsd ki inkább, az arc fennhordás helyett.

Szerző:  zack1337 [ 2017.11.18. 12:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: barkácsolás

Semmiféle arc fennhordás nem volt, rákérdeztem, hogy biztos vagy-e ebben.

Kód:
new cucc[3][33], skinek[2][33]


Kód:
if(cucc[0][id] >= 1 && cucc[1][id] >= 1 && cucc[2][id] >= 1){
   skinek[random_num(1, 2)][id]++
}


Ha valami jobb fegyvert akarsz adni, megnézed hanyadik, és az 1et átirod arra a számra, egyértelműen a második számot is növeled.

Ez tulajdonképpen annyi, hogy ha van egy aranya és egy ezüstje és egy bronzja (nevezheted bárminek, ez csak egy példa), akkor ad neki egy skint, aminek 50-50% esélye van, mivel 2 van összesen. (Vagy az elsőt adja, vagy a másodikat, de ezt változtathatod).

Ugyan így megcsinálhatod arannyal, ha "fejlesztésről" van szó, akkor:

Kód:
new randomezust = random_num(1, 50)
   if(cucc[0][id] >= 1){
      switch(random_num(1, 2))
      {
         case 1:{
            cucc[1][id]+= randomezust
            ColorChat(id, GREEN, "[Információ]^1 Fejlesztettél 1 Aranyat %d Ezüstre!", randomezust)
         }
         case 2:{
            ColorChat(id, GREEN, "[Információ]^1 Sajnos a fejlesztés nem sikerült!")
         }
      }
   }
}

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/