hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 10:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 294 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 294 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés hangok - Szöveg színezés
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 11:57 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok.
Van ez a Ölés hangok.
És van 2 rész amit a chatba Sárgán ír és nekem úgy nem tetszik.
115 sor: "Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban.", deaths[id]); --> Ezt úgy kéne, hogy Sárga [Supreme Team] Pirosan Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban.
108 sor: "Te %d öltél igy tovább", kills[id]); --> Ezt úgy kéne, hogy Piros [Supreme Team] Sárga "Te %d öltél igy tovább", kills[id]);
Előre is megköszönném, ha valaki megcsinálná nekem.
:)

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hangok - Szöveg színezés
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 12:26 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Sziasztok.
Van ez a Ölés hangok.
És van 2 rész amit a chatba Sárgán ír és nekem úgy nem tetszik.
115 sor: "Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban.", deaths[id]); --> Ezt úgy kéne, hogy Sárga [Supreme Team] Pirosan Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban.
108 sor: "Te %d öltél igy tovább", kills[id]); --> Ezt úgy kéne, hogy Piros [Supreme Team] Sárga "Te %d öltél igy tovább", kills[id]);
Előre is megköszönném, ha valaki megcsinálná nekem.
:)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. #define KNIFFMESSAGES 1
  5. #define LEVELS 7
  6. #define MESSAGESNOHP 4
  7. #define MESSAGESHP 4
  8.  
  9. new kills[33] = {0,...};
  10. new deaths[33] = {0,...};
  11. new alone_ann = 0
  12. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  13.  
  14. new stksounds[7][] = {
  15. "supreme_team_oleshangok/multikill",
  16. "supreme_team_oleshangok/ultrakill",
  17. "supreme_team_oleshangok/monsterkill",
  18. "supreme_team_oleshangok/killingspree",
  19. "supreme_team_oleshangok/rampage",
  20. "supreme_team_oleshangok/holyshit",
  21. "supreme_team_oleshangok/godlike"};
  22.  
  23. new stkmessages[7][] = {
  24. "%s: Multi-Kill!",
  25. "%s: Ultra-Kill!",
  26. "%s: Monster-Kill!",
  27. "%s: Killing Spree!",
  28. "%s: Rampage!",
  29. "%s: Holy Shit!",
  30. "%s: Godlike!"};
  31.  
  32.  
  33. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  34. "%s leszúrta késsel %s -t"}
  35.  
  36. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  37. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Most már minden rajtad múlik",
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad 2 kg csipős kolbász",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat társadat megbaszták, sok szerencsét",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsó köcsög"}
  41.  
  42. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  43. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad 2 kg csipős kolbász",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat megbaszták, sok szerencsét",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsó köcsög"}
  47.  
  48. get_streak()
  49. {
  50. new streak[3]
  51. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  52. return read_flags(streak)
  53. }
  54.  
  55. public death_event(id)
  56. {
  57. new streak = get_streak()
  58.  
  59. if ((streak&1) || (streak&2))
  60. {
  61. new killer = read_data(1);
  62. new victim = read_data(2);
  63.  
  64. kills[killer] += 1;
  65. kills[victim] = 0;
  66. deaths[killer] = 0;
  67. deaths[victim] += 1;
  68.  
  69. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  70. {
  71. if (kills[killer] == levels[i])
  72. {
  73. announce(killer, i);
  74. return PLUGIN_CONTINUE;
  75. }
  76. }
  77. }
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80.  
  81. announce(killer, level)
  82. {
  83. new streak = get_streak()
  84.  
  85. if (streak&1)
  86. {
  87. new name[32];
  88.  
  89. get_user_name(killer, name, 32);
  90. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  91. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  92. }
  93.  
  94. if (streak&2){
  95. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  96. }
  97. }
  98.  
  99. public reset_hud(id)
  100. {
  101. new streak = get_streak()
  102.  
  103. if (streak&1)
  104. {
  105.  
  106. if (kills[id] > levels[0])
  107. {
  108. ColorChat(id, NORMAL,  "^1[Supreme Team] ^3Te %d öltĂ©l igy tovább", kills[id]);
  109.  
  110. }
  111.  
  112. else if (deaths[id] > 1)
  113. {
  114. ColorChat(id, NORMAL, "^1[Supreme Team] ^3Te meghaltál %dx sorozatban óvatosabban.", deaths[id]);
  115. }
  116. }
  117. }
  118.  
  119. public client_connect(id)
  120. {
  121. new streak = get_streak()
  122.  
  123. if ((streak&1) || (streak&2))
  124. {
  125. kills[id] = 0;
  126. deaths[id] = 0;
  127. }
  128. }
  129.  
  130. public knife_kill()
  131. {
  132. new kniffmode[4]
  133. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  134. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  135.  
  136. if (kniffmode_bit & 1)
  137. {
  138. new killer_id = read_data(1)
  139. new victim_id = read_data(2)
  140. new killer_name[33], victim_name[33]
  141.  
  142. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  143. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  144.  
  145.  
  146. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  147. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  148. }
  149.  
  150. if (kniffmode_bit & 2)
  151. {
  152. client_cmd(0,"spk supreme_team_oleshangok/humiliation")
  153. }
  154. }
  155.  
  156.  
  157. public roundend_msg(id)
  158.  
  159. alone_ann = 0
  160.  
  161. public death_msg(id)
  162. {
  163.  
  164. new lmmode[8]
  165. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  166. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  167.  
  168. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  169. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")    
  170. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")    
  171.  
  172. if (ict==1&&ite==1)
  173. {
  174. new name1[32], name2[32]
  175. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  176. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  177. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  178.  
  179. if (lmmode_bit & 1)
  180. {
  181. if (lmmode_bit & 2)
  182. {
  183. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  184. }
  185.  
  186. else
  187. {
  188. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  189. }
  190.  
  191. if (lmmode_bit & 4)
  192. {
  193. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  194. }
  195. }
  196. }
  197. else
  198. {    
  199. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  200. {
  201. last=players_ct[0]
  202. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  203. }
  204.  
  205. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  206. {
  207. last=players_t[0]
  208. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  209. }
  210.  
  211. else
  212. {
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214. }
  215. alone_ann = last
  216. new name[32]    
  217. get_user_name(last,name,32)
  218.  
  219. if (lmmode_bit & 1)
  220. {
  221. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  222.  
  223. if (lmmode_bit & 2)
  224. {
  225. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  226. }
  227.  
  228. else
  229. {
  230. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  231. }
  232. }
  233.  
  234. if (lmmode_bit & 4)
  235. {
  236. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  237. }
  238. }
  239. return PLUGIN_CONTINUE    
  240. }
  241.  
  242.  
  243. public hs()
  244. {
  245. new hsmode[4]
  246. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  247. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  248.  
  249. if (hsmode_bit & 1)
  250. {
  251. new killer_id = read_data(1)
  252. new victim_id = read_data(2)
  253. new victim_name[33]
  254.  
  255. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  256.  
  257. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  258. show_hudmessage(killer_id,"Fejbelőtted:^n%s-t !",victim_name)
  259. }
  260.  
  261. if (hsmode_bit & 2)
  262. {
  263. client_cmd(0,"spk supreme_team_oleshangok/headshot")
  264. }
  265. }
  266.  
  267. public plugin_precache()
  268. {
  269. precache_sound("supreme_team_oleshangok/monsterkill.wav")
  270. precache_sound("supreme_team_oleshangok/godlike.wav")
  271. precache_sound("supreme_team_oleshangok/headshot.wav")
  272. precache_sound("supreme_team_oleshangok/humiliation.wav")
  273. precache_sound("supreme_team_oleshangok/killingspree.wav")
  274. precache_sound("supreme_team_oleshangok/multikill.wav")
  275. precache_sound("supreme_team_oleshangok/ultrakill.wav")
  276. precache_sound("supreme_team_oleshangok/prepare.wav")
  277. precache_sound("supreme_team_oleshangok/rampage.wav")
  278. precache_sound("supreme_team_oleshangok/holyshit.wav")
  279.  
  280. return PLUGIN_CONTINUE
  281. }
  282.  
  283.  
  284.  
  285. public plugin_init()
  286. {
  287. register_plugin("supreme_team_oleshangok","1.5","BaSzOgASD")
  288. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  289. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  290. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  291. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  292. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  293. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  294. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  295. register_cvar("lastman_mode","abc")
  296. register_cvar("streak_mode","ab")
  297. register_cvar("kniff_mode","ab")
  298. register_cvar("hs_mode","ab")
  299.  
  300. return PLUGIN_CONTINUE
  301. }

tessek

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ölés hangok - Szöveg színezés
HozzászólásElküldve: 2017.11.15. 17:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Köszi szépen!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole