hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 521 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 12:57 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Valaki megoldja nekem a T betűt és a Tulaj-nak az Addolást vagy is Ölést addoljon?
Köszönöm előre!

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 12:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Valaki megoldja nekem a T betűt és a Tulaj-nak az Addolást vagy is Ölést addoljon?
Köszönöm előre!


Mostmár kezded alátámasztani, hogy memória zavarod van. Lépj vissza az 1. oldalra, és nézd meg az utolsó 2 hozzászólást.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 13:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.28. 14:00
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Pika írta:
Sheriff Kapitány. írta:
Esetleg az megoldható lehet, hogy a Kés menüt T betűre hozza fel?
És, hogy a Tulajdonos tudjon magának addolni ölést?
Előre is köszönöm szépen, viszlát!


T betű
  1. #include <engine>


  1. register_impulse(201, "fgv_neve");

Megvólt már válaszolva. A megoldás.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 13:19 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.14. 12:17
Hozzászólások: 208
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Jucika te meg azt nem érted meg, hogy az addolás kell?
Nézd már meg mit írtam..

_________________
~ Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van, ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 13:22 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Sheriff Kapitány. írta:
Jucika te meg azt nem érted meg, hogy az addolás kell?
Nézd már meg mit írtam..


T betűt is kértél.


[TUT] Addolás és ajándékozás menü


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés menü
HozzászólásElküldve: 2017.12.03. 13:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. new kes1[121]
  17. new kes2[121]
  18. new kes3[121]
  19. new kes4[121]
  20. new kes5[121]
  21. new kes6[121]
  22. new kes7[121]
  23.  
  24. public plugin_precache() {
  25.     precache_model("models/v_razer_alap_kes.mdl")
  26.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")
  27.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  28.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  29.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  30.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  31.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  32.     precache_model("models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  33. }
  34. public plugin_init()
  35. {
  36.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  37.    
  38.     register_impulse(201, "menu");
  39.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  40.    
  41.     register_clcmd("say /kes","menu")
  42.     register_clcmd("say /knife","menu")
  43.    
  44.     vault = nvault_open("kes_resi")
  45.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  46.     register_event("DeathMsg","death","a")
  47. }
  48. public ecw(id)
  49. {
  50.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  51.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  52.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
  53.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")  
  55.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  56.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  57.     if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  59.     if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  60.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  61.     if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  62.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  63.     if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  64.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  65.     if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  66.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  67. }
  68. public Addolas( iId )
  69. {
  70.     if( get_user_flags( iId ) & ADMIN_IMMUNITY )
  71.         oles[ iId ] = 20000;
  72. }
  73. public death()
  74. {
  75.     new killer = read_data(1)
  76.     new victim = read_data(2)
  77.    
  78.     if(killer == victim)
  79.         return PLUGIN_HANDLED
  80.     oles[killer]++
  81.     return PLUGIN_HANDLED
  82. }
  83. public menu(id)
  84. {
  85.     new cim[121]
  86.     format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \w|\yKések\w|^n\yÖlések:\w%d",oles[id])
  87.    
  88.     new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  89.    
  90.     format(kes1, charsmax(kes1), "\d.:[R4Z3R]:. kés 2 \r[%d/250 Ölés]",oles[id])
  91.     format(kes2, charsmax(kes2), "\d.:[R4Z3R]:. kés 3 \r[%d/500 Ölés]",oles[id])
  92.     format(kes3, charsmax(kes3), "\d.:[R4Z3R]:. kés 4 \r[%d/1000 Ölés]",oles[id])
  93.     format(kes4, charsmax(kes4), "\d.:[R4Z3R]:. kés 5 \r[%d/2000 Ölés]",oles[id])
  94.     format(kes5, charsmax(kes5), "\d.:[R4Z3R]:. kés 6 \r[%d/4000 Ölés]",oles[id])
  95.     format(kes6, charsmax(kes6), "\d.:[R4Z3R]:. kés 7 \r[%d/8000 Ölés]",oles[id])
  96.     format(kes7, charsmax(kes7), "\d.:[R4Z3R]:. kés 8 \r[%d/10000 Ölés]",oles[id])
  97.    
  98.     menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 1\y [Megszerezve]","1",0)  
  99.     if(oles[id] >= 250)
  100.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 2\y [Megszerezve]","2",0)
  101.     else
  102.         menu_additem(menu, kes1, "2", 0);
  103.     if(oles[id] >= 500)
  104.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 3\y [Megszerezve]","3",0)
  105.     else
  106.         menu_additem(menu, kes2, "3", 0);
  107.     if(oles[id] >= 1000)
  108.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 4\y [Megszerezve]","4",0)
  109.     else
  110.         menu_additem(menu, kes3, "4", 0);
  111.     if(oles[id] >= 2000)
  112.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 5\y [Megszerezve]","5",0)
  113.     else
  114.         menu_additem(menu, kes4, "5", 0);
  115.     if(oles[id] >= 4000)
  116.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 6\y [Megszerezve]","6",0)
  117.     else
  118.         menu_additem(menu, kes5, "6", 0);
  119.     if(oles[id] >= 8000)
  120.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 7\y [Megszerezve]","7",0)
  121.     else
  122.         menu_additem(menu, kes6, "7", 0);
  123.     if(oles[id] >= 10000)
  124.         menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wkés 8\y [Megszerezve]","8",0)
  125.     else
  126.         menu_additem(menu, kes7, "8", 0);
  127.     menu_additem(menu,"\yFigyelem!^naki leghamarabb eléri a '8. kést' 3 hónap ADMIN-t nyer.","9",0)
  128.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább: \r9\y-es gomb!")
  129.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Bezárás")
  130.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Előző oldal: \r8\y-as gomb!")
  131.     menu_display(id, menu, 0);
  132. }
  133. public menu_h(id, menu, item)
  134. {
  135.     if( item == MENU_EXIT )
  136.     {
  137.         menu_destroy(menu);
  138.         return PLUGIN_HANDLED;
  139.     }
  140.     new data[9], szName[64];
  141.     new access, callback;
  142.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  143.     new key = str_to_num(data);
  144.    
  145.     switch(key)
  146.     {
  147.         case 1:{
  148.             if(oles[id] >= 0)
  149.                 kes[id] = 0
  150.         }
  151.         case 2:{
  152.             if(oles[id] >= 250)
  153.                 kes[id] = 1
  154.             else
  155.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",250-oles[id])
  156.         }
  157.         case 3:{
  158.             if(oles[id] >= 500)
  159.                 kes[id] = 2
  160.             else
  161.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",500-oles[id])
  162.         }
  163.         case 4:{
  164.             if(oles[id] >= 1000)
  165.                 kes[id] = 3
  166.             else
  167.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",1000-oles[id])
  168.         }
  169.         case 5:{
  170.             if(oles[id] >= 2000)
  171.                 kes[id] = 4
  172.             else
  173.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",2000-oles[id])
  174.         }
  175.         case 6:{
  176.             if(oles[id] >= 4000)
  177.                 kes[id] = 5
  178.             else
  179.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",4000-oles[id])
  180.         }
  181.         case 7:{
  182.             if(oles[id] >= 8000)
  183.                 kes[id] = 6
  184.             else
  185.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",8000-oles[id])
  186.         }
  187.         case 8:{
  188.             if(oles[id] >= 10000)
  189.                 kes[id] = 7
  190.             else
  191.                 ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. » ^x01Hiányzik még ^4%d ^1ölés!",10000-oles[id])
  192.         }
  193.     }      
  194.     menu_destroy(menu)
  195.     return PLUGIN_HANDLED
  196. }
  197. public mentes(id)
  198. {
  199.     new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  200.     get_user_name(id, name, 31)
  201.     format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  202.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],kes[id])
  203.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  204.     return PLUGIN_CONTINUE
  205. }
  206. public betoltes(id)
  207. {
  208.     new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  209.     get_user_name(id, name, 31)
  210.     format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  211.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],kes[id])
  212.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  213.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  214.     new m_o[32], k_o[32]
  215.     parse(vaultdata, m_o, 31, k_o, 31)
  216.     oles[id] = str_to_num(m_o)
  217.     kes[id] = str_to_num(k_o)
  218.     return PLUGIN_CONTINUE
  219. }
  220. public client_disconnect(id)
  221. {
  222.     mentes(id)
  223. }
  224. public client_connect(id)
  225. {
  226.     betoltes(id)
  227. }


Parancs /add
es a t betus menu-t es bele irtam :)

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole