hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés menü
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=28508
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 20:42 ]
Hozzászólás témája:  Kés menü

Valaki ezt megcsinálná úgy, hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!

Szerző:  Pika [2017.12.02. 20:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Sheriff Kapitány. írta:
Valaki ezt megcsinálná úgy, hogy az adott kést amit kiválaszt a játékos a megadott ölések után ne keljen fegyverre váltania majd vissza késre hanem magától le váltja a kést ha rá nyom az adott késre amit megszerzett és használni szeretne.
Előre is köszi!


Ha jól tudom a curweapon függvény nevét írd át erre:
  1. public client_PreThink()

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 21:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
Ez helyére: public client_PreThink() ezt? :D

Szerző:  Pika [2017.12.02. 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Sheriff Kapitány. írta:
register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
Ez helyére: public client_PreThink() ezt? :D


Az csak az előhívás.

Ezt keresd:
  1. public CurWeapon()


És írd át erre:
  1. public client_PreThink()

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 21:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Pika én nem találtam meg :)

Szerző:  Pika [2017.12.02. 21:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Sheriff Kapitány. írta:
Pika én nem találtam meg :)


Én néztem el bocsi.

ecw helyett prethink.

  1. public ecw(id)
  2. {
  3.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  4.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  5.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_razer_alap_kes.mdl")
  6.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  7.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes2.mdl")  
  8.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  9.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes3.mdl")
  10.     if(kes[id] == 3 && fegyver == CSW_KNIFE)
  11.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes4.mdl")
  12.     if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  13.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes5.mdl")
  14.     if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  15.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes6.mdl")
  16.     if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes7.mdl")
  18.     if(kes[id] == 7 && fegyver == CSW_KNIFE)
  19.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_paintball/v_razer_un_kes8.mdl")
  20. }

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 21:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Köszike :)
Azért néztem meg 100 x, hogy hol van :D

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 22:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Esetleg az megoldható lehet, hogy a Kés menüt T betűre hozza fel?
És, hogy a Tulajdonos tudjon magának addolni ölést?
Előre is köszönöm szépen, viszlát!

Szerző:  Pika [2017.12.02. 22:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Sheriff Kapitány. írta:
Esetleg az megoldható lehet, hogy a Kés menüt T betűre hozza fel?
És, hogy a Tulajdonos tudjon magának addolni ölést?
Előre is köszönöm szépen, viszlát!


T betű
  1. #include <engine>


  1. register_impulse(201, "fgv_neve");

Szerző:  Sheriff Kapitány. [2017.12.02. 22:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kés menü

Köszi! :)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/