hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 12:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.16. 13:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:25
Hozzászólások: 17
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.16. 14:37 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Paxelcfg írta:
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(


Könnyű, felrakod az SQL táblát.

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.17. 09:48 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Paxelcfg írta:
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(

Jól adtad meg az SQL- elérési adatokat illetve, ha nem generálja le a mód a táblát, akkor neked kell feltöltened azt.
Mint Péld:
  1. new const SQLINFO_CSGO[][] = { "Kiszolgáló", "Felhasználónév", "Jelszó", "Adatbázis neve" };

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.17. 10:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.17. 09:36
Hozzászólások: 1
adriansr14 írta:
Paxelcfg írta:
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(

Jól adtad meg az SQL- elérési adatokat illetve, ha nem generálja le a mód a táblát, akkor neked kell feltöltened azt.
Mint Péld:
  1. new const SQLINFO_CSGO[][] = { "Kiszolgáló", "Felhasználónév", "Jelszó", "Adatbázis neve" };

Szia, azt mondják hogy ebben a módba bugos a mentés


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.17. 10:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
adriansr14 írta:
Paxelcfg írta:
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(

Jól adtad meg az SQL- elérési adatokat illetve, ha nem generálja le a mód a táblát, akkor neked kell feltöltened azt.
Mint Péld:
  1. new const SQLINFO_CSGO[][] = { "Kiszolgáló", "Felhasználónév", "Jelszó", "Adatbázis neve" };

De ebben ugye nem bugos a mentés?
Mert azt mondják bugos az egész mód.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.18. 17:07 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
duvilax írta:
adriansr14 írta:
Paxelcfg írta:
Sziasztok Megint én írok ide :/ Az lenne a gondom, hogy Miért nem müködik az sql-em a modhoz? :/ Mindent megcsinaltam. Mikor regisztrálni szeretnék, akkor elmegy a mod mintha bent sem lenne :/
Valami megoldás? :(

Jól adtad meg az SQL- elérési adatokat illetve, ha nem generálja le a mód a táblát, akkor neked kell feltöltened azt.
Mint Péld:
  1. new const SQLINFO_CSGO[][] = { "Kiszolgáló", "Felhasználónév", "Jelszó", "Adatbázis neve" };

De ebben ugye nem bugos a mentés?
Mert azt mondják bugos az egész mód.

Ha bugos lenne nem rakták volna fel..
Valaki csak azért mondja neked, hogy bugos, hogy ne használd..

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: CSGO MOD SQL
HozzászólásElküldve: 2017.12.18. 19:54 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2017.10.14. 00:48
Hozzászólások: 304
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Hát rosszul tudod, a mód félig van befejezve, befejeztem tökéletesen megy. Elmondjam mennyit kellet bele írni (sorok)
Összesen 2500-2600 sor. Főleg a mentésnél van a bugg, ott a
Idézet:
static sQuery[4096];
new iLen;
new sName[32];

get_user_name(id, sName, charsmax(sName));

replace_all(sName, charsmax(sName), "\", "\\")
replace_all(sName, charsmax(sName), "'", "\'")

iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery), "UPDATE exodus_go_2017 SET ");

if ( part == 0 )
{
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Olesek = '%i', ", g_Kills[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Rang = '%i', ", g_Rang[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Dollar = '%i', ", g_Dollar[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Kulcs = '%i', ", g_Key[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Skinek = '%i', ", g_WeapSwitch[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Hud = '%i', ", g_Hud[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Premium = '%i', ", g_Premium[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"MVP = '%i', ", g_MVP[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Vip = '%i', ", g_Vip[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Vip = '%i', ", g_Vip[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"VipTime = '%i', ", g_VipTime[id]-get_user_time(id));
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Ido = '%i', ", g_Time[id]+get_user_time(id));
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Ido = '%i', ", g_Time[id]+get_user_time(id));
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestH = '%i', ", g_Quest[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestMVP = '%i', ", g_QuestMVP[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestNeed = '%i', ", g_QuestKills[0][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestHave = '%i', ", g_QuestKills[1][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestWeap = '%i', ", g_QuestWeapon[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"QuestHead = '%i', ", g_QuestHead[id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"ErdemErem = '%i', ", g_Erem[id]);

for(new i;i < d_FGY; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"F%d = '%i', ", i, g_Weapon[i][id]);
for(new i;i < STAWP; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"A%d = '%i', ", i, g_sTAWP[i][id]);
for(new i;i < STKALA; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"U%d = '%i', ", i, g_sTAK[i][id]);
for(new i;i < STCOLT; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"M%d = '%i', ", i, g_sTM4[i][id]);
}
if ( part == 1 )
{
for(new i;i < STDEAGLE; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"G%d = '%i', ", i, g_sTDG[i][id]);
for(new i;i < STUSP; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"S%d = '%i', ", i, g_sTUSP[i][id]);
for(new i;i < STKNIFE; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"K%d = '%i', ", i, g_sTKNIFE[i][id]);
for(new i;i < d_LMAX; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"L%d = '%i', ", i, g_Case[i][id]);
for(new i;i < SKINS; i++) iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Skin%d = '%i', ", i, Skin[i][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"JutLada = '%i', ", g_Jutalom[0][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"JutKulcs = '%i', ", g_Jutalom[1][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"JutPont = '%i', ", g_Jutalom[2][id]);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"JutDoll = '%i', ", g_Jutalom[3][id]);
}

iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"Jatekosnev = '%s' ", sName);
iLen += formatex(sQuery[iLen], charsmax(sQuery)-iLen,"WHERE Id = '%i'", g_Id[id]);

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "QuerySetData", sQuery)
itt. Beljebb.
Meg a prémium ládát izibe 2 parancsal belehet buggoltatni szóval pszt.

_________________
2015.07.11 Konfigolás kezdete
2017.09.27 Első nagy játékosbázissal rendelkező szerver | RtD
2018.08.24 Második nagy játékosbázissal rendelkező szerver | Black Night
2018.11.16 Konfigolás befejezése


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole