hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 429 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 428 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü hiba. Korlátlan lőszer
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 14:07 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Sziasztok.
Olyan gondom lenne hogy nem lehet kikapcsolni a végtelen lőszert. Illetve próbáltam bele írni de sajnos sehogy sem volt jó az admin immunitás, úgy szeretném hogy aki A joggal rendelkezik annak ne legyen korlátozva az awp. Ha valaki tudna segíteni ezekben megköszönném.


Csatolmányok:
fegyvermenu.sma [15.35KiB]
Letöltve 91 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 14:24 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.01.28. 19:04
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
forcecraft írta:
Sziasztok.
Olyan gondom lenne hogy nem lehet kikapcsolni a végtelen lőszert. Illetve próbáltam bele írni de sajnos sehogy sem volt jó az admin immunitás, úgy szeretném hogy aki A joggal rendelkezik annak ne legyen korlátozva az awp. Ha valaki tudna segíteni ezekben megköszönném.


Szia!
Átírtam kéréseid alapján(kivettem a végtelen lőszert + admin_immunity-s awp), teszt nem volt de szerintem menni fog :D


Csatolmányok:
fegyvermenu.sma [16.38KiB]
Letöltve 100 alkalommal.

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 17:32 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Nem jó. Csak az immunitással rendelkező emberek tudnak Awp-t venni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 17:53 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.01.28. 19:04
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
forcecraft írta:
Nem jó. Csak az immunitással rendelkező emberek tudnak Awp-t venni


Azt írtam bele, hogy aki immunitással rendelkezik annak mindenképpen megadja és ne növelje a vett awp-k számát a körben. Szóval ha ilyen probléma van az nem hinném, hogy miattam :?

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 17:54 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Értem. De valami oka van hogy a játékosok és az adminok se tudnak wp-t venni. Csak az immunitással rendelkező emberek. Esetleg megtudod nézni miért?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 18:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.01.28. 19:04
Hozzászólások:135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
forcecraft írta:
Értem. De valami oka van hogy a játékosok és az adminok se tudnak wp-t venni. Csak az immunitással rendelkező emberek. Esetleg megtudod nézni miért?


Nem állítottad félre ezeket a cvarokat?
pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" );
pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" );
Csak mert ennek az ellenörzése mellé írtam be, hogy akkor is lefusson ha a játékosnak van immunity-je :geek:

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.12. 20:20 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Nem állítottam át. Úgy van minden ahogy átküldted.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 13:21 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
Senki nem tudja mi lehet a hiba?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 15:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2018.02.07. 01:13
Hozzászólások:127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
  1. #include < amxmodx >
  2.     #include < amxmisc >
  3.     #include < fun >
  4.     #include < fakemeta >
  5.     #include < cstrike >
  6.     #include < hamsandwich >
  7.      
  8.     #pragma semicolon       1
  9.      
  10.     #define VERSION         "0.0.1"
  11.      
  12.     #define Max_Players     32
  13.      
  14.     #define OFFSET_PRIMARYWEAPON    116
  15.     #define OFFSET_C4_SLOT      372
  16.      
  17.     #define Weapon_Menu_Name    "Válassz Fegyvert!"
  18.     #define Pistol_Menu_Name    "Válassz Pisztolyt!"
  19.      
  20.     #define Next_Button     "KövetkezÅ‘"
  21.     #define Back_Button     "Vissza"
  22.     #define Exit_Button     "Kilépés"
  23.      
  24.     #define Money_Hud       ( 1 << 5 )
  25.      
  26.     #define PREFIX "[Prefix]"
  27.      
  28.     new g_iWPCT;
  29.     new g_iWPTE;
  30.      
  31.     new pCvarMaxCTWps;
  32.     new pCvarMaxTEWps;
  33.      
  34.     new pCvarWPBlock;
  35.      
  36.     new pCvarFlash;
  37.     new pCvarHe;
  38.     new pCvarSmoke;
  39.      
  40.     new pCvarKevlar;
  41.     new pCvarDefuser;
  42.      
  43.     new pCvarPrefix;
  44.     new pCvarMoney;
  45.     new pCvarBlockBuy;
  46.     new pCvarUnAmmo;
  47.      
  48.     new const g_szMessages [ ] [ ] =
  49.     {
  50.         "",
  51.         "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
  52.         "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-tÅ‘l használható!",
  53.         "A vásárlás letíltva!",
  54.         "Te már választottál fegyvert!"
  55.     };
  56.      
  57.     new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] =  {
  58.      
  59.         "M4A1",
  60.         "AK47",
  61.         "AWP",
  62.         "M249",
  63.         "AUG",
  64.         "Famas",
  65.         "Galil",
  66.         "MP5",
  67.         "XM1014 Csomag",
  68.         "M3 Csomag",
  69.         "Scout Csomag"
  70.     };
  71.      
  72.     new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  73.      
  74.         "weapon_m4a1",
  75.         "weapon_ak47",
  76.         "weapon_awp",
  77.         "weapon_m249",
  78.         "weapon_aug",
  79.         "weapon_famas",
  80.         "weapon_galil",
  81.         "weapon_mp5navy",
  82.         "weapon_xm1014",
  83.         "weapon_m3",
  84.         "weapon_scout"
  85.     };
  86.      
  87.     new const g_szPistolsMenuNames [ ] [ ] =  {
  88.      
  89.         "Deagle",
  90.         "USP",
  91.         "Glock18",
  92.         "Fiveseven",
  93.         "P228",
  94.         "Elite"
  95.     };
  96.      
  97.     new const g_szPistolsName [ ] [ ] = {
  98.      
  99.         "weapon_deagle",
  100.         "weapon_usp",
  101.         "weapon_glock18",
  102.         "weapon_fiveseven",
  103.         "weapon_p228",
  104.         "weapon_elite"
  105.     };
  106.      
  107.      
  108.     new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  109.      
  110.     const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  111.     new const maxAmmo[ 31 ] = {
  112.      
  113.         0,
  114.         52,
  115.         0,
  116.         90,
  117.         1,
  118.         32,
  119.         1,
  120.         100,
  121.         90,
  122.         1,
  123.         120,
  124.         100,
  125.         100,
  126.         90,
  127.         90,
  128.         90,
  129.         100,
  130.         120,
  131.         30,
  132.         120,
  133.         200,
  134.         32,
  135.         90,
  136.         120,
  137.         90,
  138.         2,
  139.         35,
  140.         90,
  141.         90,
  142.         0,
  143.         100
  144.     };
  145.      
  146.     new g_szBuyCommands[  ][  ] =
  147.     {
  148.         "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  149.         "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  150.         "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  151.         "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  152.         "buyammo1", "buyammo2"
  153.     };
  154.      
  155.     new const g_szMenuCommands[  ] [  ] =
  156.     {
  157.         "fegyo",
  158.         "say fegyo",
  159.         "say_team fegyo",
  160.      
  161.         "fegyver",
  162.         "say fegyver",
  163.         "say_team fegyver",
  164.      
  165.         "say /fegyo",
  166.         "say_team /fegyo",
  167.      
  168.         "say /fegyver",
  169.         "say_team /fegyver"
  170.      
  171.     };
  172.      
  173.     new g_szChatPrefix[ 64 ];
  174.     new g_msgHideWeapon;
  175.     new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];
  176.      
  177.     public plugin_init ( ) {
  178.      
  179.         register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  180.      
  181.         RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  182.      
  183.         pCvarMaxCTWps   = register_cvar( "awm_max_ct_awp",  "2" );
  184.         pCvarMaxTEWps   = register_cvar( "awm_max_te_awp",  "2" );
  185.      
  186.         pCvarWPBlock    = register_cvar( "awm_allow_wp_player",     "4" );
  187.      
  188.         pCvarFlash  = register_cvar( "awm_give_flash",  "2" );
  189.         pCvarHe     = register_cvar( "awm_give_he",         "1" );
  190.         pCvarSmoke  = register_cvar( "awm_give_smoke",  "0" );
  191.      
  192.         pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" );
  193.         pCvarDefuser    = register_cvar( "awm_give_defuser",    "1" );
  194.      
  195.         pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo""0" );
  196.      
  197.         pCvarBlockBuy   = register_cvar( "awm_block_buy",   "1" );
  198.         pCvarMoney  = register_cvar( "awm_set_money",   "0" );
  199.         pCvarPrefix     = register_cvar( "awm_prefix",      PREFIX );
  200.      
  201.         g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  202.      
  203.         for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  204.             register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  205.      
  206.         for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  207.             register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  208.      
  209.         register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  210.         register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  211.      
  212.         register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  213.      
  214.         register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  215.     }
  216.      
  217.     public client_connect( iClient ) {
  218.      
  219.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  220.     }
  221.      
  222.     public client_disconnect( iClient ) {
  223.      
  224.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  225.     }
  226.      
  227.     public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  228.      
  229.         switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  230.      
  231.             case true:
  232.             {
  233.                 get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  234.                 ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  235.      
  236.                 return PLUGIN_HANDLED;
  237.             }
  238.             case false:     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  239.         }
  240.         return PLUGIN_HANDLED;
  241.     }
  242.      
  243.     public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  244.      
  245.         if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  246.             return PLUGIN_CONTINUE;
  247.      
  248.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  249.         ColorChat( iClient,  "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  250.         return PLUGIN_HANDLED;
  251.     }
  252.      
  253.     public eCurWeapon( iClient ) {
  254.      
  255.         if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  256.      
  257.             if( is_user_alive( iClient ) ) {
  258.      
  259.                 new weapon = read_data( 2 );
  260.                 if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  261.      
  262.                     cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  263.                 }
  264.             }
  265.         }
  266.     }
  267.      
  268.     public onResetHUD( iClient ) {
  269.      
  270.         if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  271.      
  272.             message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  273.             write_byte( Money_Hud );
  274.             message_end( );
  275.         }
  276.     }
  277.      
  278.     public msgHideWeapon( ) {
  279.      
  280.         if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  281.      
  282.             set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  283.         }
  284.     }
  285.      
  286.     public eRoundEnd ( ) {
  287.      
  288.         g_iWPCT = 0;
  289.         g_iWPTE = 0;
  290.     }
  291.      
  292.     public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  293.      
  294.         if( !is_user_alive( iClient ) )
  295.             return;
  296.      
  297.         cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  298.      
  299.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  300.      
  301.         g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  302.      
  303.         new szMenuTitle[ 121 ];
  304.         new szMenuItem[ 121 ];
  305.      
  306.         format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  307.      
  308.         StripUserWeapons( iClient );
  309.         new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  310.      
  311.         for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  312.      
  313.             if( i != 2 ) {
  314.      
  315.                 format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  316.             }
  317.             else {
  318.                 switch( get_user_team( iClient ) )
  319.                 {
  320.                     case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  321.                     case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsÅ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  322.                     default: continue;
  323.                 }
  324.             }
  325.      
  326.             menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  327.         }
  328.      
  329.         menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  330.         menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  331.         menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  332.         menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  333.         menu_display( iClient, menu );
  334.     }
  335.      
  336.     public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  337.      
  338.         if( iItem == MENU_EXIT ) {
  339.      
  340.             StripUserWeapons( iClient );
  341.             g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  342.             menu_destroy( iMenu );
  343.             return PLUGIN_HANDLED;
  344.         }
  345.      
  346.         new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  347.         new access, callback;
  348.         menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  349.      
  350.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  351.      
  352.         if( iItem != 2 ) {
  353.      
  354.             give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355.      
  356.             ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  357.         }
  358.         else {
  359.      
  360.             new iTeams[ CsTeams ];
  361.             GetPlayerCount( iTeams );
  362.      
  363.             if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  364.             || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  365.      
  366.                 ColorChat( iClient,  g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  367.                 func_OpenWeaponMenu( iClient );
  368.      
  369.                 return PLUGIN_HANDLED;
  370.             }
  371.      
  372.             new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  373.             if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  374.             if(get_user_flags(iClient) == ADMIN_LEVEL_A)
  375.             {
  376.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  377.                     give_item( iClient, g_szPistolName );
  378.      
  379.                     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  380.             }
  381.                 else if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  382.      
  383.                     give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  384.                     give_item( iClient, g_szPistolName );
  385.      
  386.                     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  387.                     g_iWPCT++;
  388.                 }
  389.                 else {
  390.      
  391.                     client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  392.                     func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  393.      
  394.                     return PLUGIN_HANDLED;
  395.                 }
  396.             }
  397.      
  398.             if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  399.             if(get_user_flags(iClient) == ADMIN_LEVEL_A)
  400.             {
  401.                 give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  402.                     give_item( iClient, g_szPistolName );
  403.      
  404.                     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  405.             }
  406.                 else if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  407.      
  408.      
  409.                     give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  410.                     give_item( iClient, g_szPistolName );
  411.      
  412.                     ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  413.                     g_iWPTE++;
  414.                 }
  415.                 else {
  416.      
  417.                     client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  418.                     func_OpenWeaponMenu( iClient );
  419.      
  420.                     return PLUGIN_HANDLED;
  421.                 }
  422.             }
  423.         }
  424.         func_OpenPistolMenu( iClient );
  425.      
  426.         menu_destroy( iMenu );
  427.         return PLUGIN_HANDLED;
  428.     }
  429.     public func_OpenPistolMenu ( iClient ) {
  430.      
  431.         if( !is_user_alive( iClient ) )
  432.             return;
  433.      
  434.         cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  435.      
  436.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  437.      
  438.         new szMenuTitle[ 121 ];
  439.         new szMenuItem[ 121 ];
  440.      
  441.         format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Pistol_Menu_Name );
  442.      
  443.         new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenPistolMenu_handler" );
  444.      
  445.         for( new i = 0; i < sizeof( g_szPistolsMenuNames ); i++ ) {
  446.      
  447.             format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szPistolsMenuNames[ i ] );
  448.             menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  449.         }
  450.      
  451.         menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  452.         menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  453.         menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  454.         menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  455.         menu_display( iClient, menu );
  456.     }
  457.      
  458.     public func_OpenPistolMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  459.      
  460.         if( iItem == MENU_EXIT ) {
  461.      
  462.             StripUserWeapons( iClient );
  463.             g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  464.             menu_destroy( iMenu );
  465.             return PLUGIN_HANDLED;
  466.         }
  467.      
  468.         new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  469.         new access, callback;
  470.         menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  471.         get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  472.      
  473.         give_item( iClient, g_szPistolsName[ iItem ] );
  474.         give_item( iClient, "weapon_knife" );
  475.      
  476.         give_player_stuff( iClient );
  477.      
  478.         ColorChat( iClient,  "^3%s^1 Te az ^4%s^1-t választottad!", g_szChatPrefix ,g_szPistolsMenuNames[ iItem ] );
  479.      
  480.         menu_destroy( iMenu );
  481.         return PLUGIN_HANDLED;
  482.     }
  483.      
  484.     GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  485.      
  486.         new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  487.      
  488.         get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  489.      
  490.         for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  491.             iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  492.     }  
  493.      
  494.     stock give_player_stuff( iClient ) {
  495.      
  496.         if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  497.      
  498.             give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  499.             cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  500.         }
  501.      
  502.         if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  503.      
  504.             give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  505.             cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  506.         }
  507.      
  508.         if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  509.      
  510.             give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  511.             cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  512.         }
  513.      
  514.         if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  515.      
  516.             switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  517.      
  518.                 case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  519.                 case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  520.                 default: return PLUGIN_CONTINUE;
  521.             }
  522.         }
  523.      
  524.         if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  525.      
  526.             give_item( iClient, "item_thighpack" );
  527.         }
  528.      
  529.         if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  530.      
  531.             new weapons[ 32 ];
  532.             new weaponsnum;
  533.             get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  534.             for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  535.                 if( is_user_alive( iClient ) )
  536.                     if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  537.                         cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  538.         }
  539.      
  540.         g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  541.         return PLUGIN_CONTINUE;
  542.     }
  543.      
  544.     stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  545.     {
  546.         new count = 1, players[ 32 ];
  547.         static msg[ 191 ];
  548.         vformat( msg, 190, input, 3 );
  549.      
  550.         replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  551.         replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  552.         replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  553.      
  554.         if ( iClient )  players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  555.         {
  556.             for ( new i = 0; i < count; i++ )
  557.             {
  558.                 if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  559.                 {
  560.                     message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  561.                     write_byte( players[ i ] );
  562.                     write_string( msg );
  563.                     message_end(  );
  564.                 }
  565.             }
  566.         }
  567.     }  
  568.      
  569.      
  570.     //Stolen from CSDM Weapon Menu
  571.     stock StripUserWeapons( iClient ) {
  572.      
  573.         new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  574.      
  575.         if( iC4Ent > 0 ) {
  576.      
  577.             set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  578.         }
  579.      
  580.         strip_user_weapons( iClient );
  581.         set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  582.      
  583.         if( iC4Ent > 0 )  {
  584.      
  585.             set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  586.             set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  587.      
  588.             cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  589.             cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  590.         }
  591.      
  592.         return PLUGIN_HANDLED;
  593.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve:2018.05.13. 15:29 
Offline
Tag

Csatlakozott:2018.01.31. 14:33
Hozzászólások:47
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

fegyvermenu.sma(277) : warning 209: function "func_OpenWeaponMenu" should return a value
fegyvermenu.sma(305) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "PREFIX")
fegyvermenu.sma(456) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(456) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(496) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(496) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(501) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(501) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(506) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(506) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(515) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(519) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(522) : warning 225: unreachable code
fegyvermenu.sma(522) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(522) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(525) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(529) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
fegyvermenu.sma(532) : warning 225: unreachable code
fegyvermenu.sma(532) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(532) : error 017: undefined symbol "eCurWeapon"
fegyvermenu.sma(547) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(547) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(557) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(557) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(565) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(565) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(571) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(571) : error 001: expected token: ";", but found "{"
fegyvermenu.sma(574) : warning 209: function "func_OpenWeaponMenu" should return a value
fegyvermenu.sma(615) : error 029: invalid expression, assumed zero
fegyvermenu.sma(615) : error 017: undefined symbol "iMenu"

Compilation aborted.
26 Errors.
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [18 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole