hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 364 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.05. 16:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2018.02.01. 16:27
Hozzászólások:225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló!
Hogyan tudnám azt megoldani hogy életbe lépjen a(z) [ p_ w_ models ] is ?.

Csak annyira volnék kíváncsi hogy milyen funkciók kellenek hozzá, ha valaki leírná.

Előre is köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.05. 18:36 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Tomii írta:
Helló!
Hogyan tudnám azt megoldani hogy életbe lépjen a(z) [ p_ w_ models ] is ?.

Csak annyira volnék kíváncsi hogy milyen funkciók kellenek hozzá, ha valaki leírná.

Előre is köszönöm.


Szerintem ezen már el tudsz indulni:

set_pev( id, pev_viewmodel, g_iCrowbarMdlV );
set_pev( id, pev_weaponmodel, g_iCrowbarMdlP );

Itt egy példa is:
https://github.com/xPaw/AMXX-Plugins/bl ... rowbar.sma


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jokypapa 2018.03.05. 18:43-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.05. 18:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1117
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
jokypapa írta:
Tomii írta:
Helló!
Hogyan tudnám azt megoldani hogy életbe lépjen a(z) [ p_ w_ models ] is ?.

Csak annyira volnék kíváncsi hogy milyen funkciók kellenek hozzá, ha valaki leírná.

Előre is köszönöm.


Szerintem ezen már el tudsz indulni:

set_pev( id, pev_viewmodel, g_iCrowbarMdlV );
set_pev( id, pev_weaponmodel, g_iCrowbarMdlP );

Itt egy példa is.


Hát nekem nem sikerült ebből kifejtenem semmit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.05. 18:44 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Pika írta:
jokypapa írta:
Tomii írta:
Helló!
Hogyan tudnám azt megoldani hogy életbe lépjen a(z) [ p_ w_ models ] is ?.

Csak annyira volnék kíváncsi hogy milyen funkciók kellenek hozzá, ha valaki leírná.

Előre is köszönöm.


Szerintem ezen már el tudsz indulni:

set_pev( id, pev_viewmodel, g_iCrowbarMdlV );
set_pev( id, pev_weaponmodel, g_iCrowbarMdlP );

Itt egy példa is.


Hát nekem nem sikerült ebből kifejtenem semmit.


A példát lehagytam.....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.06. 17:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2018.02.01. 16:27
Hozzászólások:225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Köszönöm " jokypapa ", ez így idáig rendben van ?.

Ezt arra értem hogy ugye ez az első forrás rész, ezzel minden rendben, de a másik így jó lesz ?, ugyan úgy " AlapModelek[3] " kell ?. vagy esetleg " AlapModelek[4] " ?.

Köszönöm a válaszod előre is!.

  1. set_pev(id, pev_viewmodel2, AlapModelek[3]);
  2.                 set_pev(id, pev_weaponmodel, AlapModelek[3]);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.06. 17:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Attól füg hogy a tömböd hanyadik eleme tartozik a W és a P modellekhez, de biztos hogy nem ugyanaz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.06. 18:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2018.02.01. 16:27
Hozzászólások:225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
regener írta:
Attól füg hogy a tömböd hanyadik eleme tartozik a W és a P modellekhez, de biztos hogy nem ugyanaz.


Nos megcsináltam, de amint kiválasztom a Smoke-ot sajnos ki fagy a szerver.

Log:

  1. L 03/06/2018 - 18:33:00: -------- Mapchange to de_dust2 --------
  2. stray key in process_key: item_getiteminfo 61
  3. Executing ReGameDLL Configuration File
  4. [AMXX] Loaded 1 admin from file
  5. Executing AMX Mod X Configuration File
  6. Scrolling message displaying frequency: 10:00 minutes
  7. [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.
  8. FillInMachineIDInfo took a total of 0 milliseconds
  9. Looking up breakpad interfaces from steamclient
  10. Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
  11.  
  12. couldn't exec listip.cfg
  13. couldn't exec banned.cfg
  14. Connection to Steam servers successful.
  15.    VAC secure mode is activated.
  16. Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
  17. Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
  18. Ignoring custom decal from Zl.xxg
  19. FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model 0 not precached
  20. crash_20180306183300_1.dmp[392]: Uploading dump (out-of-process)
  21. /tmp/dumps/crash_20180306183300_1.dmp
  22. Segmentation fault
  23. email debug.log to linux@valvesoftware.com
  24. Tue Mar  6 18:34:27 CET 2018: Server restart in 10 seconds
  25. crash_20180306183300_1.dmp[392]: Finished uploading minidump (out-of-process): success = yes
  26. crash_20180306183300_1.dmp[392]: response: Discarded=1
  27. crash_20180306183300_1.dmp[392]: file ''/tmp/dumps/crash_20180306183300_1.dmp'', upload yes: ''Discarded=1''


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.06. 18:52 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Neked ebből csak ez a lényeg:
Idézet:
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model 0 not precached


Megoldás:
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3.     for(new i; i < sizeof(AlapModelek); i++)
  4.        precache_model(AlapModelek[i])
  5. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.07. 08:56 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Regenernek van igaza, mert a modellt a precache részbe is bele kell írni, h készítse elő a modelt ha kell.

A fakemetas parancsok közt ezeket találtam.
https://www.amxmodx.org/api/

Ez egy viszonylag egyszerű plugin amiből kiszedve meg lehet csinálni a modell cserét

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=43979


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin [W_ P_]
HozzászólásElküldve:2018.03.07. 18:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2018.02.01. 16:27
Hozzászólások:225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Ez már bele van, már a skint is betölti a szerver de nem működik.

regener írta:
Neked ebből csak ez a lényeg:
Idézet:
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: SV_ModelIndex: model 0 not precached


Megoldás:
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3.     for(new i; i < sizeof(AlapModelek); i++)
  4.        precache_model(AlapModelek[i])
  5. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole