hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 12:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 334 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 09:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Helló!

Melyik register_event paranccsal tudom lekérni a Kör újraindítását?


Előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Melyikre gondolsz?
Van amikor kettő játékos felcsatlakozik és újraindul a kör
Van amikor te indítod újra a játékmenetet (sv_restartround)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Amikor például lejár az idő és újraindul a kör, vagy amikor a csapatok ölik meg egymást.

Lényeg hogy minden újraindítást le akarok kérni, mert egy szöveget akarok megjeleníteni a játékosoknak kör kezdésnél.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Akkor nem egyszerűbb a kör kezdést hookolni?

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:48 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Abban is kérném a segítségeteket :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
  1. register_logevent("fgv_neve", 2, "1=Round_Start")


Amikor ténylegesen indul a kör és a játékosok elindulhatnak

  1. register_event("HLTV", "fgv_neve", "a", "1=0", "2=0")


Freezetimeban,amikor a játékos nem tud mozogni

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 10:54 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Köszönöm! Amint lesz rá lehetőségem a mai nap, tesztelem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 11:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
  1. register_event("HLTV", "New_Round0", "a", "1=0", "2=0");
  2.     register_logevent("New_Round1", 2, "1=Round_Start");


  1. public New_Round0()
  2. {
  3.     set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.06, 0, 6.0, 6.0);
  4.     ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncObj[3], "A(z) kör sikeresen elindult!^nKérjük válassz Fegyvert!");
  5. }
  6.  
  7. public New_Round1()
  8. {
  9.     set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.06, 0, 6.0, 6.0);
  10.     ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncObj[4], "A(z) kör sikeresen elindult!^nKérjük válassz Fegyvert!");
  11. }


Amint vissza dob kezdőre, csak villan egyet a Hud, viszont néha meg tartja magát a 6 másodperchez.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 12:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Mind a két event egy körhöz van. Vagy felülírja egymást a kettő hudmsg vagy valamelyik másik bezavar.
(Pl én az alap amxx hírdetéseket ki szoktam venni,mert full feleslegesek,és mindig rossz időben jönnek)

Amikor elindul a kör (még freezetime van) akkor lefut az egyik event. Ha a játékos mozoghat (freezetime vége) lefut a másik event. Ha a freezetime nullára van állítva akkor mind a kettő event egyszerre fut le. Lehet ez a baja. Használd csak az egyiket és nézd meg úgy

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör újraindítás lekérése.
HozzászólásElküldve: 2019.08.06. 12:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
Hozzászólások: 225
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Egyesével is próbáltam őket, és freezetime-val is, és anélkül is.

Lehet ezek a hudok zavarnak be neki, ezeket ki lehet kapcsolni?


Csatolmányok:
d.png
d.png [ 54.93 KiB | Megtekintve 2041 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole