hlmod.hu
https://hlmod.hu/

(Megoldott) - Kör újraindítás lekérése.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=29979
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 09:49 ]
Hozzászólás témája:  (Megoldott) - Kör újraindítás lekérése.

Helló!

Melyik register_event paranccsal tudom lekérni a Kör újraindítását?


Előre is köszönöm!

Szerző:  ultraibolya [2019.08.06. 10:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Melyikre gondolsz?
Van amikor kettő játékos felcsatlakozik és újraindul a kör
Van amikor te indítod újra a játékmenetet (sv_restartround)

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 10:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Amikor például lejár az idő és újraindul a kör, vagy amikor a csapatok ölik meg egymást.

Lényeg hogy minden újraindítást le akarok kérni, mert egy szöveget akarok megjeleníteni a játékosoknak kör kezdésnél.

Szerző:  ultraibolya [2019.08.06. 10:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Akkor nem egyszerűbb a kör kezdést hookolni?

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 10:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Abban is kérném a segítségeteket :D

Szerző:  ultraibolya [2019.08.06. 10:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

  1. register_logevent("fgv_neve", 2, "1=Round_Start")


Amikor ténylegesen indul a kör és a játékosok elindulhatnak

  1. register_event("HLTV", "fgv_neve", "a", "1=0", "2=0")


Freezetimeban,amikor a játékos nem tud mozogni

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 10:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Köszönöm! Amint lesz rá lehetőségem a mai nap, tesztelem.

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 11:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

  1. register_event("HLTV", "New_Round0", "a", "1=0", "2=0");
  2.     register_logevent("New_Round1", 2, "1=Round_Start");


  1. public New_Round0()
  2. {
  3.     set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.06, 0, 6.0, 6.0);
  4.     ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncObj[3], "A(z) kör sikeresen elindult!^nKérjük válassz Fegyvert!");
  5. }
  6.  
  7. public New_Round1()
  8. {
  9.     set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.06, 0, 6.0, 6.0);
  10.     ShowSyncHudMsg(0, g_iSyncObj[4], "A(z) kör sikeresen elindult!^nKérjük válassz Fegyvert!");
  11. }


Amint vissza dob kezdőre, csak villan egyet a Hud, viszont néha meg tartja magát a 6 másodperchez.

Szerző:  ultraibolya [2019.08.06. 12:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Mind a két event egy körhöz van. Vagy felülírja egymást a kettő hudmsg vagy valamelyik másik bezavar.
(Pl én az alap amxx hírdetéseket ki szoktam venni,mert full feleslegesek,és mindig rossz időben jönnek)

Amikor elindul a kör (még freezetime van) akkor lefut az egyik event. Ha a játékos mozoghat (freezetime vége) lefut a másik event. Ha a freezetime nullára van állítva akkor mind a kettő event egyszerre fut le. Lehet ez a baja. Használd csak az egyiket és nézd meg úgy

Szerző:  Tomii [2019.08.06. 12:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör újraindítás lekérése.

Egyesével is próbáltam őket, és freezetime-val is, és anélkül is.

Lehet ezek a hudok zavarnak be neki, ezeket ki lehet kapcsolni?

Csatolmányok:
d.png
d.png [54.93KiB |Megtekintve 2902 alkalommal ]

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/