hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 224 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 222 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.15. 14:13 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Sziasztok valaki tudna nekem olyan plugint adni, ami számoljá hány perce vagyunk a szerveren?

Nem kell nekem nap stb csak hogy Perc: 1 pl
És ha valaki spectorban van akkor ne számolja a percet! Köszönöm előre is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.15. 14:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.01.28. 19:04
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Alekvar írta:
Sziasztok valaki tudna nekem olyan plugint adni, ami számoljá hány perce vagyunk a szerveren?

Nem kell nekem nap stb csak hogy Perc: 1 pl
És ha valaki spectorban van akkor ne számolja a percet! Köszönöm előre is.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new p_minutes[33]

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   g_maxplayers = get_maxplayers()
   
   set_task(60.0,"TaskMinute",.flags="b")
}

public TaskMinute()
{
   for(new id=1; id<=g_maxplayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != CS_TEAM_CT && get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
         continue
         
      p_minutes[id]++
   }
}

_________________
[ MasterGaming ]

[ TS3 -- Discord ]
[ FB Oldal -- FB Csoport ]

[ CS1.6 Szerverek ]

Hamarosan


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.15. 16:58 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Vieni írta:
Alekvar írta:
Sziasztok valaki tudna nekem olyan plugint adni, ami számoljá hány perce vagyunk a szerveren?

Nem kell nekem nap stb csak hogy Perc: 1 pl
És ha valaki spectorban van akkor ne számolja a percet! Köszönöm előre is.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new p_minutes[33]

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   g_maxplayers = get_maxplayers()
   
   set_task(60.0,"TaskMinute",.flags="b")
}

public TaskMinute()
{
   for(new id=1; id<=g_maxplayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != CS_TEAM_CT && get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
         continue
         
      p_minutes[id]++
   }
}


És akkor ha most lekerem a p_mínutes-t akkor kifogja nekem írni azt, hogy hány perce vagyok fent?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.18. 12:16 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Alekvar írta:
Vieni írta:
Alekvar írta:
Sziasztok valaki tudna nekem olyan plugint adni, ami számoljá hány perce vagyunk a szerveren?

Nem kell nekem nap stb csak hogy Perc: 1 pl
És ha valaki spectorban van akkor ne számolja a percet! Köszönöm előre is.


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new p_minutes[33]

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   g_maxplayers = get_maxplayers()
   
   set_task(60.0,"TaskMinute",.flags="b")
}

public TaskMinute()
{
   for(new id=1; id<=g_maxplayers; id++)
   {
      if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != CS_TEAM_CT && get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
         continue
         
      p_minutes[id]++
   }
}


És akkor ha most lekerem a p_mínutes-t akkor kifogja nekem írni azt, hogy hány perce vagyok fent?


Szerintem igen. :d

Próbáld meg.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.18. 12:22 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
És ha ehez akarnak olyant, hogyha fent van mondjuk 15 perce és akkor kapjon 5 pontot?

És ha 60 perce akkor mondjuk 10 pontot?

Mentest megoldom, csak ezt hogy írjam bele?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.19. 04:18 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Alekvar írta:
És ha ehez akarnak olyant, hogyha fent van mondjuk 15 perce és akkor kapjon 5 pontot?

És ha 60 perce akkor mondjuk 10 pontot?

Mentest megoldom, csak ezt hogy írjam bele?


Szerintem így. bár régen foglalkoztam ilyennel. :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9. new p_minutes[33],point[33]
  10.  
  11. new g_maxplayers
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.    
  17.    g_maxplayers = get_maxplayers()
  18.    
  19.    set_task(60.0,"TaskMinute",.flags="b")
  20. }
  21.  
  22. public TaskMinute()
  23. {
  24.    for(new id=1; id<=g_maxplayers; id++)
  25.    {
  26.       if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) != CS_TEAM_CT && get_user_team(id) != CS_TEAM_T)
  27.          continue
  28.          
  29.       p_minutes[id]++
  30.      
  31.       if(p_minutes[id] = 5){ //lehet == kell és nem = .
  32.          //kaptál 5 pontot mert 5 perce vagy a szerveren.
  33.          point[id] += 5
  34.       }
  35.    }
  36. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.19. 09:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
The Peace írta:
Szerintem így. bár régen foglalkoztam ilyennel. :D [/codebox]


Lustaságom határtalan, így csak Peace részletét írom át :P

  1. public TaskMinute()
  2. {
  3.    new id
  4.    for(id=1; id<=g_maxplayers; id++)
  5.    {
  6.         if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  7.         continue
  8.  
  9.         p_minutes[id]++
  10.  
  11.         switch(p_minutes[id])
  12.         {
  13.             case 15:
  14.             {
  15.                 point[id] += 5;
  16.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 5 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  17.             }
  18.             case 60:
  19.             {
  20.                 point[id] += 10;
  21.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 10 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  22.             }
  23.         }
  24.     }
  25. }


Viszont van hogy 60 percet megy egy map hogy eljusson odáig egyáltalán?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.19. 12:11 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
regener írta:
The Peace írta:
Szerintem így. bár régen foglalkoztam ilyennel. :D [/codebox]


Lustaságom határtalan, így csak Peace részletét írom át :P

  1. public TaskMinute()
  2. {
  3.    new id
  4.    for(id=1; id<=g_maxplayers; id++)
  5.    {
  6.         if(!is_user_connected(id) || get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  7.         continue
  8.  
  9.         p_minutes[id]++
  10.  
  11.         switch(p_minutes[id])
  12.         {
  13.             case 15:
  14.             {
  15.                 point[id] += 5;
  16.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 5 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  17.             }
  18.             case 60:
  19.             {
  20.                 point[id] += 10;
  21.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 10 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  22.             }
  23.         }
  24.     }
  25. }


Viszont van hogy 60 percet megy egy map hogy eljusson odáig egyáltalán?


A percet mentenem így az mindig maradna és egy kis mini event lenne ez így, ha fent van a játékos ennyi időt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.23. 16:34 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2019.07.19. 10:58
Hozzászólások: 175
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Le teszteltem, de számolja úgyis ha spectorban vagyok. Valaki valami megoldást?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Perc játékosok
HozzászólásElküldve: 2019.08.23. 16:38 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Próbáld ki így, a sima get_user_team helyett most a cstrike-os van benne.
  1. public TaskMinute()
  2. {
  3.    new id
  4.    for(id=1; id<=g_maxplayers; id++)
  5.    {
  6.         if(!is_user_connected(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  7.             continue
  8.  
  9.         p_minutes[id]++
  10.  
  11.         switch(p_minutes[id])
  12.         {
  13.             case 15:
  14.             {
  15.                 point[id] += 5;
  16.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 5 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  17.             }
  18.             case 60:
  19.             {
  20.                 point[id] += 10;
  21.                 client_print(id,print_chat,"Kaptál 10 pontot mert %d perce vagy a szerveren", p_minutes[id])
  22.             }
  23.         }
  24.     }
  25. }

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: Alekvar (2019.08.24. 17:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole