hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunnyhop vote
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30062
Oldal: 1 / 2

Szerző:  lugen111 [ 2019.10.02. 08:35 ]
Hozzászólás témája:  Bunnyhop vote

Sziasztok!
Valaki tudna nekem írni vagy esetleg linkelni egy olyan plugint ami minden pálya elején megszavaztatja hogy legyen-e bunnyhop vagy ne?

Szerző:  8mTNNe [ 2019.10.02. 17:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

esetleg így?


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Auto Bhop menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "qKKKJ"
  8.  
  9. new g_bhop[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     register_clcmd("say /bhop", "ShowMenu")
  14. }
  15.  
  16. public client_connect(id)
  17. {
  18.     g_bhop[id] = false
  19. }
  20. public ShowMenu(id)
  21. {
  22.     new menu = menu_create("Auto bhop legyen?", "b_hand");
  23.  
  24.     menu_additem(menu, "Igen", "", 0);
  25.     menu_additem(menu, "Nem", "", 0);
  26.  
  27.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  28.  
  29.     menu_display(id, menu, 0);
  30.  
  31.     return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33.  
  34. public b_hand(id, menu, item)
  35. {
  36.     if(item == MENU_EXIT)
  37.     {
  38.         menu_cancel(id);
  39.         return PLUGIN_HANDLED;
  40.     }
  41.  
  42.     new command[6], name[64], access, callback;
  43.  
  44.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  45.  
  46.     switch(item)
  47.     {
  48.         case 0: g_bhop[id] = true
  49.         case 1: g_bhop[id] = false
  50.     }
  51.  
  52.     menu_destroy(menu);
  53.  
  54.     return PLUGIN_HANDLED;
  55. }
  56. public client_PreThink(id) {
  57.     if(g_bhop[id] == true)
  58.         {
  59.        
  60.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  61.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
  62.             new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  63.            
  64.             if (flags & FL_WATERJUMP)
  65.                 return PLUGIN_CONTINUE
  66.             if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  67.                 return PLUGIN_CONTINUE
  68.             if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  69.                 return PLUGIN_CONTINUE
  70.            
  71.             new Float:velocity[3]
  72.             entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  73.             velocity[2] += 250.0
  74.             entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  75.            
  76.             entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81.  
  82. public client_disconnected(id){
  83. ShowMenu(id)
  84. }
  85. public client_putinserver(id)
  86. {
  87. ShowMenu(id)
  88. }

Szerző:  ultraibolya [ 2019.10.02. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Nem.

Ő azt akarta hogy map elején (első kör,vagy játékmenet újraindulásánál) egy szavazó menü,hogy legyen-e bh vagy sem.
És ez mindenkire vonatkozik,nem csak személyre,ahogy te is csináltad.

Szerző:  aarpi. [ 2019.10.02. 19:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Remélem ez megfelel.
Telefonról csináltam az is lehet nem fog működni valamelyik része ha így van majd írd le mi és kijavítom:p online compiler le fordította de tesztelni már nincs lehetőségem sajnos:c
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define   FL_WATERJUMP (1<<11)
#define   FL_ONGROUND   (1<<9)

new ja, dehogy, bool:elsokore=true, bool:bhopp=false

public plugin_init()
{
   register_plugin("","","")
   register_logevent("korindit", 2, "1=Round_Start")
}
public szavazasindit(id)
{
   ja=0
   dehogy=0
   new menu=menu_create("Legyen bhopp ezen a palyan?", "menu_handler")
   menu_additem(menu, "Ja", "0", 0)
   menu_additem(menu, "Dehogy", "1", 0)
   menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
      return PLUGIN_HANDLED
      
   new data[6], iName[64], access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
   new item = str_to_num(data)
   switch(item)
   {
      case 0: ja++
      case 1: dehogy++
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public szavazasvege()
{
   if(ja > dehogy)
   {
      client_print(0, print_chat, "Tobbseg azt szeretne, hogy legyen bhopp ezen a palyan! (%d)", ja)
      bhopp = true
   }
   else if(dehogy > ja)
   {
      client_print(0, print_chat, "Tobbseg azt szeretne, hogy ne legyem bhopp ezen a palyan! (%d)", dehogy)
      bhopp = false
   }
   else if(ja == dehogy)
   {
      client_print(0, print_chat, "Ujra szavazas szukseges mivel ugyanannyi szavazat jott mindkettore!")
      for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)
      {
         if(is_user_bot(i))
            return
            
         szavazasindit(i)
      }
   }
   ja=0
   dehogy=0
}
public korindit()
{
   if(elsokore)
   {
      for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)
      {
         if(is_user_bot(i))
            return
            
         szavazasindit(i)
      }
      set_task(15.0, "szavazasvege")
   }
   elsokore=false
}
public client_PreThink(id)
{
   if(!bhopp)
      return PLUGIN_HANDLED
   
   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
   if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
   {
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return PLUGIN_CONTINUE
         
      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      velocity[2] += 250.0
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

A bhopp része a fenn lévő 'Bunnyhop' pluginból lett kimásolva.

Szerző:  lugen111 [ 2019.10.09. 22:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Sajnos ez így nem működik.
Fagyott tőle a szerver rendesen :D

Szerző:  ultraibolya [ 2019.10.09. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Log?

Szerző:  aarpi. [ 2019.10.10. 14:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

lugen111 írta:
Sajnos ez így nem működik.
Fagyott tőle a szerver rendesen :D

Nem nagyon akarom elhinni, hogy ettől a plugintól fagyott ki a szervered.
Most, hogy ránéztem a pluginra találtam benne 2 hibát ami miatt nem müködhet de kötve hiszem, hogy ez miatt fagyott volna ki mert max egy Invalid player id 0-át kapnál a konzolodba miatta.
A hiba pedig a két for ciklus:
for(new i; i <= get_maxplayers(); i++)

for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)

De az is lehet megint csak rosszat mondok és ez miatt fagyhatott.

Szerk.:
A plugin a hibás for ciklusokkal nem fagyasztotta ki a szervert, a javított for ciklusokkal pedig a plugin működik.

Szerző:  lugen111 [ 2019.10.11. 11:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Nem nagyon akarom elhinni, hogy ettől a plugintól fagyott ki a szervered.

De az is lehet megint csak rosszat mondok és ez miatt fagyhatott.


Rendben.
Akkor biztos kitaláltam hogy a plugin telepítése után mapváltást követően fagyott a szerver.
Soha nem értettem ezt a cinizmust amit néhány ember magára ölt a fórumon.
Szerettem volna egy kis segítséget kérni valamiben, (kaptam is meg nem is) vissza jelzek hogy nem működik (amit kértetek is) és ilyen válaszokat kapok rá.

Egy darab error lognem jött ftp-re.

Szerző:  ultraibolya [ 2019.10.11. 11:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

Szerverkonzol? Valaminek lennie kell.

Up:
Árpi szavaiban semmilyen bántó vagy támadó hangnemet nem véltem felfedezni.
Sőt,segíteni akar. Kevés az infó hogy fagy a szerver,ha semmit nem kapunk. (Logra gondolok,mert ha nem is kapsz fájl formátumban,a szerverkonzolban valaminek lennie kell.)

Szerző:  lugen111 [ 2019.10.11. 11:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop vote

ultraibolya írta:
Szerverkonzol? Valaminek lennie kell.

Up:
Árpi szavaiban semmilyen bántó vagy támadó hangnemet nem véltem felfedezni.
Sőt,segíteni akar. Kevés az infó hogy fagy a szerver,ha semmit nem kapunk. (Logra gondolok,mert ha nem is kapsz fájl formátumban,a szerverkonzolban valaminek lennie kell.)


Sajnos a szerverkonzolhoz nincs hozzáférésem.(csak a tulajnak van)
Értem hogy segíteni akar de az rosszul kezdődik hogy nem hiszi el hogy emiatt történt a fagyás.
Nekem ez egy kicsit cinikus, egyáltalán nem bántó.
Ahogy említette ő is , nem volt ideje tesztelni.
Ha tesztelte volna , látja ő is mi az eredmény.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/