hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.14. 21:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 797 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 796 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.24. 17:07 
Mikor meg nyomom a u betűt és előjön a say_team felírat bal felső sarokban, és elkezdek valamit írni majd ENTER, akkor valamiért hibásan jeleníti meg a chat ben a rankrendszer a prefixeket!

Kép csatolva!


Csatolmányok:
asd.png
asd.png [ 1.05 MiB | Megtekintve 1854 alkalommal ]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.24. 19:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 108 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
krisz52 írta:
Mikor meg nyomom a u betűt és előjön a say_team felírat bal felső sarokban, és elkezdek valamit írni majd ENTER, akkor valamiért hibásan jeleníti meg a chat ben a rankrendszer a prefixeket!

Kép csatolva!


Please add code.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.24. 22:33 
The Peace írta:
krisz52 írta:
Mikor meg nyomom a u betűt és előjön a say_team felírat bal felső sarokban, és elkezdek valamit írni majd ENTER, akkor valamiért hibásan jeleníti meg a chat ben a rankrendszer a prefixeket!

Kép csatolva!


Please add code.


Csatolmányok:
rangok.sma [12.9 KiB]
Letöltve 73 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.26. 20:22 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
krisz52 írta:
The Peace írta:
krisz52 írta:
Mikor meg nyomom a u betűt és előjön a say_team felírat bal felső sarokban, és elkezdek valamit írni majd ENTER, akkor valamiért hibásan jeleníti meg a chat ben a rankrendszer a prefixeket!

Kép csatolva!


Please add code.


Csatolmányok:
rangok.sma [13.07 KiB]
Letöltve 53 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.26. 20:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
Szia


  1. register_clcmd ("say", "hook_say")
  2. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")



.
register_clcmd ("say", "hook_say")
register_clcmd ("say_team", "hook_say")


Igazából ez nem hiba hanem írja hogy Terrorista, Anti-Terrorista, Néző, Halott
annyi hogy nem lett kiszínezve
de szerintem say_team ebben azt a szerepet szolgálja hogy ha valaki meg akarja nézni hogy most él halott vagy melyik csapatban van
akkor ott azt írja


Csatolmányok:
rangok1.sma [12.9 KiB]
Letöltve 55 alkalommal.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.27. 03:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.09. 17:01
Hozzászólások: 266
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 72 alkalommal
krisz52 írta:
Mikor meg nyomom a u betűt és előjön a say_team felírat bal felső sarokban, és elkezdek valamit írni majd ENTER, akkor valamiért hibásan jeleníti meg a chat ben a rankrendszer a prefixeket!

Kép csatolva!


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <csstats>
  5.  
  6. #pragma tabsize 1
  7.  
  8. #define PLUGIN "Rankrendszer (HUD + prefix)"
  9. #define VERSION "1.5"
  10. #define AUTHOR "6lmasok,qKKKJ;>, RaZ_HU" ///Szerk:. Jucika
  11.  
  12. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  13. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_CHAT
  14.  
  15. #define RANK_SILVER 0
  16. #define RANK_SILVER2 1
  17. #define RANK_SILVER3 2
  18. #define RANK_SILVER4 3
  19. #define RANK_SILVERE 4
  20. #define RANK_SILVEREM 5
  21. #define RANK_NOVA 6
  22. #define RANK_NOVA2 7
  23. #define RANK_NOVA3 8
  24. #define RANK_NOVAM 9
  25. #define RANK_AK 10
  26. #define RANK_AK2 11
  27. #define RANK_DAK 12
  28. #define RANK_SHERIFF 13
  29. #define RANK_SAS 14
  30. #define RANK_SASM 15
  31. #define RANK_SUPREME 16
  32. #define RANK_GLOBAL 17
  33. #define RANK_UBER 18
  34.  
  35. #pragma tabsize 0
  36.  
  37. #define MAXRANKS 19
  38.  
  39. new message[192]
  40.  
  41. new strName[191]
  42. new strText[191]
  43. new sayText
  44. new teamInfo
  45. new maxPlayers
  46. new PlayerRank[33]
  47. new bool: g_bHud[ 33 ]
  48. new Float:HUD_INTERVAL
  49.  
  50. static color[10]
  51. #define size 18
  52. new const RANKS[MAXRANKS][] =
  53. {
  54. "Újonc",
  55. "Amatőr",
  56. "Haladó",
  57. "Tud valamit",
  58. "Tag",
  59. "Gyilkos",
  60. "Vérbeli gyilkos",
  61. "Alázó",
  62. "Profi",
  63. "Őrűlt",
  64. "Kíméletlen",
  65. "Legyőzhetetlen",
  66. "Psychopata",
  67. "Fél Isten",
  68. "Radioaktív állat",
  69. "Mester",
  70. "Őstag",
  71. "Őskövület",
  72. "LEGENDA"
  73. };
  74. new const szamok[size] =
  75. {
  76. 150,
  77. 300,
  78. 450,
  79. 550,
  80. 700,
  81. 800,
  82. 1250,
  83. 1500,
  84. 1700,
  85. 1950,
  86. 2300,
  87. 2550,
  88. 2600,
  89. 2900,
  90. 3300,
  91. 3600,
  92. 4100,
  93. 8000,
  94. }
  95.  
  96. public plugin_init()
  97. {
  98.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  99.     register_clcmd("say /rang", "hud")
  100.     register_clcmd("say rang", "hud")
  101.     register_clcmd( "say /rangok", "cmdRangs" );
  102.     register_clcmd( "say /hud", "cmdHud" );
  103.     register_clcmd ("say", "hook_say")
  104.     register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  105.     //register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  106.    
  107.     register_cvar("sv_rankrendszer","1") // A plugin be- illetve kikapcsolása
  108.     register_cvar("sv_rankrendszer_HUD","1") // A HUD-ra való kijelzés be- illetve kikapcsolása
  109.     sethudtime()
  110.    
  111.     sayText = get_user_msgid ("SayText")
  112.     teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  113.     maxPlayers = get_maxplayers()
  114.    
  115.     set_task(160.0, "korUzenet", 0, _, _, "b")
  116.    
  117.     register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  118. }
  119. public cmdRangs( iPlayerId )
  120. {
  121.     static iLen = 0, sMotd[ 2048 ], iMotdLen = charsmax( sMotd );
  122.    
  123.     iLen = formatex( sMotd, iMotdLen, "<meta charset=utf-8><style>table{color:#FFB000;} td,th{border:1px solid #666;text-align:center;}</style><body bgcolor=#000000><center><table width='400'><tr><th>Rang</th><th>Ölés</th><tr>" );
  124.     iLen += formatex( sMotd[ iLen ], iMotdLen - iLen, "<tr><td>%s</td><td>0</td><tr>", RANKS[ 0 ] );
  125.    
  126.     for ( new i; i < size; ++i )
  127.         iLen += formatex( sMotd[ iLen ], iMotdLen - iLen, "<tr><td>%s</td><td>%d</td><tr>", RANKS[ i + 1 ], szamok[ i ] );
  128.    
  129.     show_motd( iPlayerId, sMotd, "Rangrendszer infó" );
  130. }
  131.  
  132. public cmdHud( iPlayerId )
  133. {
  134.     ColorChat( iPlayerId, "^1A hud kijelző ^3%skapcsolva^1!", ( g_bHud[ iPlayerId ] ^= true ) ? "be" : "ki" );
  135.    
  136.     if ( !g_bHud[ iPlayerId ] ) remove_task( iPlayerId );
  137.     else
  138.     {
  139.         if ( !task_exists( iPlayerId ) ) set_task( HUD_INTERVAL, "setDisplay", iPlayerId );
  140.     }
  141. }
  142.  
  143. public sethudtime()
  144. {
  145.     new refreshtime = register_cvar("sv_rankrendszer_HUDtime","0.9") // A HUD-ra való kijelzés frissítési ideje másodpercben
  146.     if (refreshtime == 0.9)
  147.     {
  148.         HUD_INTERVAL = 0.9
  149.     }
  150.     else if (refreshtime != 0.9)
  151.     {
  152.         HUD_INTERVAL = get_pcvar_float(refreshtime)
  153.     }
  154.    
  155.     return PLUGIN_CONTINUE
  156. }
  157.  
  158. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  159. {
  160.     return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162.  
  163. public korUzenet()
  164. {
  165.     ColorChat( 0, "^3Írd be ^4/rang ^3vagy ^4rang ^3hogy megnézd hány ölés kell a következő ranghoz.")
  166.     return PLUGIN_HANDLED;
  167. }
  168.  
  169. public hud(id)
  170. {
  171.     new stats[8]
  172.     new bodyhits[8]
  173.     get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  174.    
  175.     ColorChat( id, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  176.    
  177.     if(PlayerRank[id] == MAXRANKS-1)
  178.     {
  179.         //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0],szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  180.         ColorChat( id, "^4Már elérted a legnagyobb ^4rangot.")
  181.     }
  182.     else
  183.     {
  184.         //client_print(id, print_chat, "^4Rangod: ^3%s ^1| ^4Ölések: ^3%d ^n^4Már elérted a legnagyobb rangot.",RANKS[PlayerRank[id]], stats[0])
  185.         ColorChat( id, "^4Következő rang: ^3%s ^1| ^4A következő szinthez kell még: ^3%d",RANKS[PlayerRank[id]+1], szamok[PlayerRank[id]]-stats[0])
  186.     }
  187. }
  188.  
  189. public hook_say(id)
  190. {
  191.     read_args (message, 191)
  192.     remove_quotes (message)
  193.    
  194.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  195.         return PLUGIN_CONTINUE
  196.    
  197.     new name[32]
  198.     get_user_name (id, name, 31)
  199.    
  200.     new isAlive, alive[32]
  201.    
  202.     if (is_user_alive (id))
  203.     {
  204.         isAlive = 1
  205.         alive = "^x01"
  206.     }
  207.     else
  208.     {
  209.         isAlive = 0
  210.         alive = "^1*Halott* "
  211.     }
  212.    
  213.     //static color[10]
  214.    
  215.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  216.     {
  217.         //get_user_team (id, color, 9)
  218.         getTeam(id)
  219.         format (strName, 191, "%s^4[Tulaj]^4[%s] ^3%s^1:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  220.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  221.     }  
  222.    
  223.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  224.     {
  225.         getTeam(id)
  226.         format (strName, 191, "%s^4[Admin][%s] ^3%s^1:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  227.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  228.     }    
  229.    
  230.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  231.     {
  232.         getTeam(id)
  233.         format (strName, 191, "%s^4[Vip][%s] ^3%s^1:", alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  234.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  235.     }
  236.    
  237.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  238.     {
  239.         getTeam(id)
  240.         format (strName, 191, "%s^4[Játékos][%s] ^3%s^1:",alive, RANKS[PlayerRank[id]], name)
  241.         format (strText, 191, "^1%s", message)
  242.     }
  243.    
  244.     format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  245.     sendMessage (color, isAlive)
  246.    
  247.     return PLUGIN_CONTINUE
  248. }
  249. public hook_teamsay(id)
  250. {
  251.     new playerTeam = get_user_team(id)
  252.     new playerTeamName[19]
  253.    
  254.     switch (playerTeam)
  255.     {
  256.         case 1:
  257.             copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  258.        
  259.         case 2:
  260.             copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  261.        
  262.         default:
  263.         copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  264.     }
  265.    
  266.     read_args (message, 191)
  267.     remove_quotes (message)
  268.    
  269.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  270.         return PLUGIN_CONTINUE
  271.  
  272.     new name[32]
  273.     get_user_name (id, name, 31)
  274.    
  275.     new isAlive, alive[32]
  276.    
  277.     if (is_user_alive (id))
  278.     {
  279.         isAlive = 1
  280.         alive = "^x01"
  281.     }
  282.     else
  283.     {
  284.         isAlive = 0
  285.         alive = "^1*Halott* "
  286.     }
  287.    
  288.     //static color[10]
  289.    
  290.     if(get_user_flags(id)&ADMIN_CVAR)
  291.     {
  292.         //get_user_team (id, color, 9)
  293.         getTeam(id)
  294.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[Tulaj]^4[%s] ^3%s^1:", alive, playerTeamName,RANKS[PlayerRank[id]], name)
  295.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  296.     }  
  297.    
  298.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MAP)
  299.     {
  300.         getTeam(id)
  301.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[Admin][%s] ^3%s^1:", alive, playerTeamName,RANKS[PlayerRank[id]], name)
  302.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  303.     }    
  304.    
  305.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_MENU)
  306.     {
  307.         getTeam(id)
  308.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[Vip][%s] ^3%s^1:", alive, playerTeamName,RANKS[PlayerRank[id]], name)
  309.         format (strText, 191, "^4%s", message)
  310.     }
  311.    
  312.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_USER)
  313.     {
  314.         getTeam(id)
  315.         format (strName, 191, "%s(%s)^4[Játékos][%s] ^3%s^1:",alive, playerTeamName,RANKS[PlayerRank[id]], name)
  316.         format (strText, 191, "^1%s", message)
  317.     }
  318.    
  319.     format (message, 191, "%s ^1%s", strName, strText)
  320.     sendTeamMessage (color,isAlive, playerTeam)
  321.    
  322.     return PLUGIN_CONTINUE
  323. }
  324.  
  325. public sendMessage (color[], alive)
  326. {
  327.     new teamName[10]
  328.    
  329.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  330.     {
  331.         if (!is_user_connected(player))
  332.             continue
  333.         if((alive && is_user_alive(player)) || (!alive && !is_user_alive(player)) || (get_user_flags(player) && ADMIN_LISTEN))
  334.         {
  335.             get_user_team (player, teamName, 9)
  336.             changeTeamInfo (player, color)
  337.             writeMessage (player, message)
  338.             changeTeamInfo (player, teamName)
  339.         }
  340.     }
  341. }
  342.  
  343. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  344. {
  345.     new teamName[10]
  346.    
  347.     for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  348.     {
  349.         if (!is_user_connected(player))
  350.             continue
  351.        
  352.         if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  353.         {
  354.             if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  355.             {
  356.                 get_user_team (player, teamName, 9)
  357.                 changeTeamInfo (player, color)
  358.                 writeMessage (player, message)
  359.                 changeTeamInfo (player, teamName)
  360.             }
  361.         }
  362.     }
  363. }
  364.  
  365. public changeTeamInfo (player, team[])
  366. {
  367.     message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)  
  368.     write_byte (player)
  369.     write_string (team)
  370.     message_end()  
  371. }
  372. public getTeam(id)
  373. {
  374.     get_user_team (id, color, 9)
  375. }
  376. public writeMessage (player, message[])
  377. {
  378.     message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  379.     write_byte (player)
  380.     write_string (message)
  381.     message_end ()
  382. }
  383.  
  384. stock bool:is_user_steam(id)
  385. {
  386.     static dp_pointer;
  387.    
  388.     if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  389.     {
  390.         server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  391.         server_exec();
  392.         return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  393.     }
  394.    
  395.     return false;
  396. }
  397.  
  398. public client_putinserver(id)
  399. {
  400.     if(get_cvar_num("sv_rankrendszer")==0)
  401.     {
  402.         return PLUGIN_HANDLED
  403.     }
  404.     else if (get_cvar_num("sv_rankrendszer")==1 && get_cvar_num("sv_rankrendszer_HUD")==1)
  405.     {
  406.         g_bHud[ id ] = true;
  407.         set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  408.     }
  409.     else
  410.     {
  411.         set_task(0.5, "remTask", id)
  412.     }
  413.    
  414.     return PLUGIN_CONTINUE
  415. }
  416.  
  417. public remTask(id)
  418. {
  419.     remove_task(id, 0)
  420. }
  421.  
  422. public setDisplay(id)
  423. {
  424.     if(!is_user_connected(id))
  425.         return PLUGIN_CONTINUE
  426.    
  427.     new stats[8]
  428.     new bodyhits[8]
  429.     get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  430.    
  431.     if(stats[0] < 50)
  432.     {
  433.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER
  434.     }
  435.     else if(stats[0] >= 50 && stats[0] < 200)
  436.     {
  437.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER2
  438.     }
  439.     else if(stats[0] >= 200 && stats[0] < 350)
  440.     {
  441.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER3
  442.     }
  443.     else if(stats[0] >= 350 && stats[0] < 450)
  444.     {
  445.         PlayerRank[id] = RANK_SILVER4
  446.     }
  447.     else if(stats[0] >= 450 && stats[0] < 600)
  448.     {
  449.         PlayerRank[id] = RANK_SILVERE
  450.     }
  451.     else if(stats[0] >= 600 && stats[0] < 800)
  452.     {
  453.         PlayerRank[id] = RANK_SILVEREM
  454.     }
  455.     else if(stats[0] >= 800 && stats[0] < 1150)
  456.     {
  457.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA
  458.     }
  459.     else if(stats[0] >= 1150&& stats[0] < 1400)
  460.     {
  461.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA2
  462.     }
  463.     else if(stats[0] >= 1400 && stats[0] < 1600)
  464.     {
  465.         PlayerRank[id] = RANK_NOVA3
  466.     }
  467.     else if(stats[0] >= 1600 && stats[0] < 1850)
  468.     {
  469.         PlayerRank[id] = RANK_NOVAM
  470.     }
  471.     else if(stats[0] >= 1850 && stats[0] < 2200)
  472.     {
  473.         PlayerRank[id] = RANK_AK
  474.     }
  475.     else if(stats[0] >= 2200 && stats[0] < 2450)
  476.     {
  477.         PlayerRank[id] = RANK_AK2
  478.     }
  479.     else if(stats[0] >= 2450 && stats[0] < 2600)
  480.     {
  481.         PlayerRank[id] = RANK_DAK
  482.     }
  483.     else if(stats[0] >= 2600 && stats[0] < 2800)
  484.     {
  485.         PlayerRank[id] = RANK_SHERIFF
  486.     }
  487.     else if(stats[0] >= 2800 && stats[0] < 3200)
  488.     {
  489.         PlayerRank[id] = RANK_SAS
  490.     }
  491.     else if(stats[0] >= 3200 && stats[0] < 3500)
  492.     {
  493.         PlayerRank[id] = RANK_SASM
  494.     }
  495.     else if(stats[0] >= 3500 && stats[0] < 4000)
  496.     {
  497.         PlayerRank[id] = RANK_SUPREME
  498.     }
  499.     else if(stats[0] >= 4000 && stats[0] < 4500)
  500.     {
  501.         PlayerRank[id] = RANK_GLOBAL
  502.     }
  503.     else if(stats[0] >= 4500)
  504.     {
  505.         PlayerRank[id] = RANK_UBER
  506.     }
  507.    
  508.     set_hudmessage(255, 0, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
  509.     show_hudmessage(id, "^nÖléseid: %i^nRangod: %s^nParancsok: /rang, /rangok, /hud^nJó Játékot", stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  510.     //show_hudmessage(id, "%s ^nÖlések: %i ^nRang: %s", name, stats[0], RANKS[PlayerRank[id]])
  511.    
  512.     set_task(HUD_INTERVAL, "setDisplay", id)
  513.    
  514.     return PLUGIN_CONTINUE
  515. }
  516.  
  517. stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
  518. {
  519.     new count = 1, players[32];
  520.     static msg[191];
  521.     vformat(msg, 190, input, 3);
  522.    
  523.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // Green Color
  524.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1"); // Default Color
  525.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // Team Color
  526.    
  527.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  528. {
  529.     for (new i = 0; i < count; i++)
  530.     {
  531.         if (is_user_connected(players[i]))
  532.         {
  533.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  534.             write_byte(players[i]);
  535.             write_string(msg);
  536.             message_end();
  537.         }
  538.     }
  539. }
  540. }
  541. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  542. {
  543.     new count = 1, players[32]
  544.     static msg[191]
  545.     vformat(msg, 190, input, 3)
  546.    
  547.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  548.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  549.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  550.     replace_all(msg, 190, "? "á")
  551.     replace_all(msg, 190, "? "é")
  552.     replace_all(msg, 190, "? "í")
  553.     replace_all(msg, 190, "??"ó")
  554.     replace_all(msg, 190, "??"ö")
  555.     replace_all(msg, 190, "??"ő")
  556.     replace_all(msg, 190, "??"ú")
  557.     replace_all(msg, 190, "??"ü")
  558.     replace_all(msg, 190, "??"ű")
  559.     replace_all(msg, 190, "b, "Á")
  560.     replace_all(msg, 190, "?, "É")
  561.     replace_all(msg, 190, "?, "Í")
  562.     replace_all(msg, 190, "?, "Ó")
  563.     replace_all(msg, 190, "?, "Ö")
  564.     replace_all(msg, 190, "?, "Ő")
  565.     replace_all(msg, 190, "?, "Ú")
  566.     replace_all(msg, 190, "?, "Ü")
  567.     replace_all(msg, 190, "?, "Ű")
  568.    
  569. }


Próbáld ki, nekem ment rendesen élőnél is és halottnál is színezte a say_teamet.

Process started (PID=5912) >>>
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 1184 bytes
Code size: 14288 bytes
Data size: 17664 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements: 49520 bytes
Done.
<<< Process finished (PID=5912). (Exit code 0)
================ READY ================

_________________
"Szeretek aludni... mert az álmaim szebbek, mint a valóság."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rankrendszer (say_team hiba)
HozzászólásElküldve: 2019.12.27. 19:07 
Köszönöm mindenkinek a segítséget!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole