hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Csatlakozó üzenet
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30267
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.21. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Csatlakozó üzenet

Sziasztok,van-e itten oylan plugin hogy fel megyek a szerveremre és akkor egyböl kiírja ezt chatbe (pl:Csabi csatlakozott, a szerverre rankja.5) sok helyütt néztem de nem találtam esetleg valaki leadnád a linket köszö :xicon_e_biggrin: nöm! :)

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Rossz helyre nyitottad, olvasd el a fórum szabályokat. Áthelyezve: AMX Mod X » Pluginok » Plugin keresése vagy kérése

Szerző:  8mTNNe [ 2020.02.21. 20:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csatlakozó üzenet

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12. new const PREFIX[] = "ElTaX~"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19. new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21. public plugin_precache() {
  22. precache_sound(soundfile)
  23. }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27. new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31. #if defined HUD
  32. connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33. #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37. set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41. if(!is_user_bot(id)) {
  42. new name[32];
  43. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44. #if defined HUD
  45. set_hudmessage(70, 55, 100, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  46. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s Csatlakozott a Szerverre. ^nJo Jatekot!", name)
  47. #else
  48. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre.", PREFIX, name)
  49. #endif
  50. #if defined CONNECT_SOUND
  51. client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  52. #endif
  53. }
  54. }
  55.  
  56. public client_disconnect(id) {
  57. if(!is_user_bot(id)) {
  58. new name[32];
  59. get_user_name(id, name, charsmax(name))
  60. #if defined HUD
  61. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  62. ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelepett a szerverrol.", name)
  63. #else
  64. ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelepett a szerverrol.", PREFIX, name)
  65. #endif
  66. }
  67. }
  68.  
  69. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  70. static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  71. vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  72.  
  73. if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  74.  
  75. if(id) {
  76. if(!is_user_connected(id)) return;
  77. players[0] = id;
  78. pnum = 1;
  79. }
  80. else get_players(players, pnum, "ch");
  81.  
  82. for(new i; i < pnum; i++) {
  83. message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  84. write_byte(players[i]);
  85. write_string(szMsg);
  86. message_end();
  87. }
  88. }

Szerző:  krisz52 [ 2020.02.21. 21:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csatlakozó üzenet

Én is ezt a plugint kerestem köszi

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.21. 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csatlakozó üzenet

Szia, most már mutatja a rankot is.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <csstats>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Simply Connect Messages"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "mforce"
  7.  
  8. // Ha szeretnéd chat helyett HUD-ra iratni a szöveget, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  9. //#define HUD
  10.  
  11. #if !defined HUD
  12.     new const PREFIX[] = "Információ"
  13. #endif
  14.  
  15. // Ha hangot is szeretnél lejátszani, akkor vedd ki a //-t a # elől.
  16. //#define CONNECT_SOUND
  17.  
  18. #if defined CONNECT_SOUND
  19.     new const soundfile[] = "buttons/blip1.wav"; // Hangfájl beállítása (.wav)
  20.  
  21.     public plugin_precache() {
  22.         precache_sound(soundfile)
  23.     }
  24. #endif
  25.  
  26. #if defined HUD
  27.     new connectsyncmsg
  28. #endif
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.     #if defined HUD
  32.     connectsyncmsg = CreateHudSyncObj()
  33.     #endif
  34. }
  35.  
  36. public client_putinserver(id) {
  37.     set_task(2.0, "csatlakozott", id)
  38. }
  39.  
  40. public csatlakozott(id) {
  41.     if(!is_user_bot(id)) {
  42.         new name[32];
  43.         get_user_name(id, name, charsmax(name))
  44.         new izStats[8], izBody[8], iRankPos
  45.         iRankPos = get_user_stats(id, izStats, izBody)
  46.         #if defined HUD
  47.             set_hudmessage(0, 255, 0, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  48.             ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s csatlakozott a szerverre.^nRank: %i", name, iRankPos)
  49.         #else
  50.             ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1csatlakozott a szerverre,^3 Rank: %i", PREFIX, name, iRankPos)
  51.         #endif
  52.         #if defined CONNECT_SOUND
  53.             client_cmd(0, "spk ^"%s^"", soundfile)
  54.         #endif
  55.     }
  56. }
  57.  
  58. public client_disconnect(id) {
  59.     if(!is_user_bot(id)) {
  60.     new name[32];
  61.     get_user_name(id, name, charsmax(name))
  62.     #if defined HUD
  63.         set_hudmessage(255, 0, 255, 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
  64.         ShowSyncHudMsg(0, connectsyncmsg, "%s lelépett a szerverről.", name)
  65.     #else
  66.         ChatColor(0, "^4[%s]^3 %s ^1lelépett a szerverről.", PREFIX, name)
  67.     #endif
  68.     }
  69. }
  70.  
  71. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  72.         static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  73.         vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  74.  
  75.         if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  76.  
  77.         if(id) {
  78.                 if(!is_user_connected(id)) return;
  79.                 players[0] = id;
  80.                 pnum = 1;
  81.         }
  82.         else get_players(players, pnum, "ch");
  83.  
  84.         for(new i; i < pnum; i++) {
  85.                 message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  86.                 write_byte(players[i]);
  87.                 write_string(szMsg);
  88.                 message_end();
  89.         }
  90. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.21. 22:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csatlakozó üzenet

köszi szépen men a pacsi :xicon_e_biggrin:

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/