hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 230 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 229 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 15:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Sziasztok olyan,plugint keresek hogy a szerveren minden körvégén írja ki ezt
(pl: [szerver neve] Kör: 39/50 | Játékosok: 15/22 | map neve pl:de_dust2.)
Esetleg valaki tudna nekem ebbe segiteni köszönöm! :xicon_e_biggrin:

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 16:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 16:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
köszi szépen :) :xicon_e_biggrin:

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 17:40 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Keresőt sem hátrány használni.

viewtopic.php?f=101&t=12005

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 18:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nincs benne map neve,meg ez reamxx.

✪ BeNiCh' írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 18:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
nem működnek! felrakom a szerveremre de nem mennek mi lehet a baj.? :(

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 19:23 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ultraibolya írta:
Nincs benne map neve,meg ez reamxx.

✪ BeNiCh' írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

Ops, elnézést megsem figyeltem! :D

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 19:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ehez csak amxx-kell mert nem működik. :shock:

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 20:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Tessék.
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Játékosok körök"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Dumbass &♠ Petya"
  6.  
  7. #define PREFIX "Információ"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16.     g_maxplayers = get_maxplayers();
  17.     return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.  
  23.     ++g_roundCount
  24.     new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  25.     new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  26.     new p_playernum;
  27.     p_playernum = get_playersnum(1);
  28.     ChatColor("^4[%s]^1 Kör:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers)
  29. }
  30.  
  31. public reset_counter() {
  32.     g_roundCount = 0
  33. }
  34.  
  35. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  36. {
  37.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  38.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  39.  
  40.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  41.  
  42.     get_players(players, pnum, "ch");
  43.  
  44.     for(new i; i < pnum; i++)
  45.     {
  46.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  47.         write_byte(players[i]);
  48.         write_string(szMsg);
  49.         message_end();
  50.     }
  51. }
  52. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  53. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  54. */

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 20:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ehez nem kell valami "txt"?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole