hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 12:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 336 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 20:46 
Ki másolod, rá mész amx studiora és beilleszted és le compilálod


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 21:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Mivel ez plugin kérés áthelyeztem. Egyébként mèg most sem írja ki a map nevet :oops:

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 21:45 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
ultraibolya írta:
Mivel ez plugin kérés áthelyeztem. Egyébként mèg most sem írja ki a map nevet :oops:

Tessék.
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Játékosok körök"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Dumbass &♠ Petya"
  6.  
  7. #define PREFIX "Prémium"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16.     g_maxplayers = get_maxplayers();
  17.     return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.    
  23.      new palya [50]
  24.  
  25.      get_mapname(palya, 49)
  26.      
  27.     ++g_roundCount
  28.     new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  29.     new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  30.     new p_playernum;
  31.     p_playernum = get_playersnum(1);
  32.     ChatColor("^4[%s]^1 Körök:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i ^3Jelenlegi pálya  ^1%s", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers, palya)
  33. }
  34.  
  35. public reset_counter() {
  36.     g_roundCount = 0
  37. }
  38.  
  39. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  40. {
  41.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  42.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  43.  
  44.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  45.  
  46.     get_players(players, pnum, "ch");
  47.  
  48.     for(new i; i < pnum; i++)
  49.     {
  50.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  51.         write_byte(players[i]);
  52.         write_string(szMsg);
  53.         message_end();
  54.     }
  55. }

_________________
[steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.03.01. 17:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.03.01. 19:27 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.04.10. 21:09 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
theglorious írta:
Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

Ha leforditom, ezt irja.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kor.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file kor.amx (compile failed).

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.10.07. 08:34 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Csabika20034 írta:
theglorious írta:
Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

Ha leforditom, ezt irja.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kor.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file kor.amx (compile failed).



  1. AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
  2.  
  3. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
  4.  
  5. Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
  6.  
  7.  
  8.  
  9. plugin.sma(27) : warning 217: loose indentation
  10.  
  11. Header size:            512 bytes
  12.  
  13. Code size:             1268 bytes
  14.  
  15. Data size:             1836 bytes
  16.  
  17. Stack/heap size:      16384 bytes
  18.  
  19. Estimated usage:        288 bytes
  20.  
  21. Total requirements:   20000 bytes
  22.  
  23.  
  24.  
  25. 1 Warning.


hibamentesen lefordul! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.10.07. 21:06 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Ő 1.8.1-en fordít, amíg te 1.8.3. Akkor lehet meg is van a probléma.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör map játékosok
HozzászólásElküldve: 2020.10.08. 06:34 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Pika írta:
Ő 1.8.1-en fordít, amíg te 1.8.3. Akkor lehet meg is van a probléma.



Így van, :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole