hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kör map játékosok
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30273
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 15:15 ]
Hozzászólás témája:  Kör map játékosok

Sziasztok olyan,plugint keresek hogy a szerveren minden körvégén írja ki ezt
(pl: [szerver neve] Kör: 39/50 | Játékosok: 15/22 | map neve pl:de_dust2.)
Esetleg valaki tudna nekem ebbe segiteni köszönöm! :xicon_e_biggrin:

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.22. 16:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 16:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

köszi szépen :) :xicon_e_biggrin:

Szerző:  norbee.16 [ 2020.02.22. 17:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Keresőt sem hátrány használni.

viewtopic.php?f=101&t=12005

Szerző:  ultraibolya [ 2020.02.22. 18:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Nincs benne map neve,meg ez reamxx.

✪ BeNiCh' írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 18:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

nem működnek! felrakom a szerveremre de nem mennek mi lehet a baj.? :(

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.22. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

ultraibolya írta:
Nincs benne map neve,meg ez reamxx.

✪ BeNiCh' írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <reapi>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Round Message"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9. new maxplayers;
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.     RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "fw_newround", true);
  14.     maxplayers = get_maxplayers();
  15. }
  16.  
  17. public fw_newround() {
  18.     new maxrounds = get_member_game(m_iMaxRounds);
  19.     new playedrounds = get_member_game(m_iTotalRoundsPlayed);
  20.  
  21.     new players = get_playersnum();
  22.  
  23.     client_print_color(0, print_team_default, "^4[Információ]^1 Kör: %i/%i || Játékosok: %i/%i", playedrounds, maxrounds, players, maxplayers);
  24. }

Ops, elnézést megsem figyeltem! :D

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 19:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

ehez csak amxx-kell mert nem működik. :shock:

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.22. 20:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Tessék.
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Játékosok körök"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Dumbass &♠ Petya"
  6.  
  7. #define PREFIX "Információ"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16.     g_maxplayers = get_maxplayers();
  17.     return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.  
  23.     ++g_roundCount
  24.     new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  25.     new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  26.     new p_playernum;
  27.     p_playernum = get_playersnum(1);
  28.     ChatColor("^4[%s]^1 Kör:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers)
  29. }
  30.  
  31. public reset_counter() {
  32.     g_roundCount = 0
  33. }
  34.  
  35. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  36. {
  37.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  38.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  39.  
  40.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  41.  
  42.     get_players(players, pnum, "ch");
  43.  
  44.     for(new i; i < pnum; i++)
  45.     {
  46.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  47.         write_byte(players[i]);
  48.         write_string(szMsg);
  49.         message_end();
  50.     }
  51. }
  52. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  53. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  54. */

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.02.22. 20:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

ehez nem kell valami "txt"?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/