hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2020.08.05. 01:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 74 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 73 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.21. 14:58 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok.
Létezik olyan plugin, hogy Hns szerverre ahol alapból csak kés van a játékosnak.
A kör végén utolsó 10 másodpercben a terroristának adjon páldául egy glockot.
ilyen lehetséges?
köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 11:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 943 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Talán?

Nem teszteltem, de lefordul.
  1. // Ismertető:
  2. // Ha elindul a kör, lekéri a terrorista csapatot, -
  3. // - utána elinditja a vissza számlálást, -
  4. // - írtam egy példát: ( kör idő 2 perc 15 másodp.) mikor elindítja a számolást 2 perc 5 másod.p-kor teljesíti.
  5. // Cvarban tudod állítani az vissza számolási értékét.
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <cstrike> //nem tudom hogy kell-e, bár fegyver adás?
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fun>
  11.  
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Fegyver adás";
  14. new const VERSION[] = "1.0";
  15. new const AUTHOR[] = "TwisT";
  16.  
  17. new korido;
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     korido = register_cvar("visszaszamolas", "125") // 2,5 perc (60 mp = 1 perc)
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","korkezdes",1);
  26. }
  27.  
  28. public korkezdes(id)
  29. {
  30. if(!is_user_alive(id))
  31. {
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. set_task(get_pcvar_float(korido), "fegyveradas", id);
  37. }
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. public fegyveradas(id)
  41. {
  42. give_item(id, "weapon_glock18");
  43. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,60);
  44. }

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 11:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2862
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 342 alkalommal
Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.



FonoK írta:
Talán?

Nem teszteltem, de lefordul.
  1. // Ismertető:
  2. // Ha elindul a kör, lekéri a terrorista csapatot, -
  3. // - utána elinditja a vissza számlálást, -
  4. // - írtam egy példát: ( kör idő 2 perc 15 másodp.) mikor elindítja a számolást 2 perc 5 másod.p-kor teljesíti.
  5. // Cvarban tudod állítani az vissza számolási értékét.
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <cstrike> //nem tudom hogy kell-e, bár fegyver adás?
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fun>
  11.  
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Fegyver adás";
  14. new const VERSION[] = "1.0";
  15. new const AUTHOR[] = "TwisT";
  16.  
  17. new korido;
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     korido = register_cvar("visszaszamolas", "125") // 2,5 perc (60 mp = 1 perc)
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","korkezdes",1);
  26. }
  27.  
  28. public korkezdes(id)
  29. {
  30. if(!is_user_alive(id))
  31. {
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. set_task(get_pcvar_float(korido), "fegyveradas", id);
  37. }
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. public fegyveradas(id)
  41. {
  42. give_item(id, "weapon_glock18");
  43. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,60);
  44. }

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 12:01 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 943 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Nem csúszhat át a következő körbe, mivel a Player spawnnál újra fogja indítani. :D

Szerintem ez az egyik könnyebb útja. Bár Taskolni nem szabadna annyira. Nem hiszem, hogy HNS szerveren megéreznék a változásait.

Majd a tesztelés után kiderül, nem tudok mást mondani :D

Ui: Javítottam mondatbeli hibáimat.

Ui_2: Leteszteltem a kedvedért, tökéletesen fut! :)




ultraibolya írta:
Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 12:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2862
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 342 alkalommal
Miért resetelné? Akkor kell remove_task és akkor leállítja,majd újra elindítja.
Spawn azért nem jó,mert ha egy játékos fél perc múlva csatlakozik be,és nincs letiltva az hogy kör kezdése után ne éledjen újra,akkor neki később fog elkezdődni a task,ergó később kapja meg a fegyvert,ami lehet hogy átcsúszik a másik körbe. Gondolkodj.
2 task fog egyszerre futni ha nincs remove_task.
Lehet teszt közben ki sem fog derülni,majd élesben amit a játékosok nevetni kihasználnak.


FonoK írta:
Nem csúszhat át a következő körbe, mivel a Player spawnnál újra fogja indítani. :D

Szerintem ez az egyik könnyebb útja. Bár Taskolni nem szabadna annyira. Nem hiszem, hogy HNS szerveren megéreznék a változásait.

Majd a tesztelés után kiderül, nem tudok mást mondani :D

Ui: Javítottam mondatbeli hibáimat.

Ui_2: Leteszteltem a kedvedért, tökéletesen fut! :)




ultraibolya írta:
Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.

_________________
Blasenkampfwagen

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: FonoK (2020.06.24. 13:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 13:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 943 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Köszönöm, ezt nem nagyon tudtam, vagy nem akartam.

Most már értem :D

Ui:

Szenvedések elkerülése végett, lehet ez jobb lenne.


new timeleft = get_timeleft();


ultraibolya írta:
Miért resetelné? Akkor kell remove_task és akkor leállítja,majd újra elindítja.
Spawn azért nem jó,mert ha egy játékos fél perc múlva csatlakozik be,és nincs letiltva az hogy kör kezdése után ne éledjen újra,akkor neki később fog elkezdődni a task,ergó később kapja meg a fegyvert,ami lehet hogy átcsúszik a másik körbe. Gondolkodj.
2 task fog egyszerre futni ha nincs remove_task.
Lehet teszt közben ki sem fog derülni,majd élesben amit a játékosok nevetni kihasználnak.

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.24. 16:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2862
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 342 alkalommal
Teszteltem egyedül localhoston,működött.
Ilyen mint példa lecsatlakozás,becsatlakozás (játék újraindulása) nem volt tesztelve.
Kérlek jelezd,hogy működik-e,ha esetleg valakinek még kell majd az évek folyamán.

2 darab változó van:

hns_w_sec = Kör vége előtt mennyi idővel adjon fegyvert. Ha 300 másodperces a kör (5 perc) és a változó 10 sec-re van állítva akkor 290. másodpercben fogják megkapni a fegyvert.
hns_w_team = Melyik csapatnak adjon fegyvert. 1=T 2=CT

Valami egyéb kérés/sóhaj?

Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.25. 01:02 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
szia. első tesztre tökéletesen működik.
ha elindult a kör becsatlakozás után nincs újraéledő játékos, az megvárja a kör végét tehát ezzel nincs gondd.
esetleg ha ez egy oldalra is felkerülő plugin lenne még ki lehetne egészíteni, ha nem akkora nagy a munka vele. én is megköszönném.

elmondom mire gondolok én itt pl:

hozzá lehetne adni egy változót amit a felhasználó is könnyen módosíthat
-fegyver típusa
-chatba való kiírás - tehát ő tudja állítani hogy mit írjon ki mielőtt kapja a fegyvert.
a másik pedig esetleg egy hang lejátszása amikor megkapja a fegyvert. bámiféle. esetleg angol felkiáltás. vagy hogy itt a vég. akár zombiról szedett hangok bármi ami odaillik.

viszont így végig gondolva nagyon szép hogy lenne benne ennyi változó és szuper is, csak az a helyzet hogy ezt hova máshova használnák?
talán így hns-re esetleg ahogy én más módba nem igazán tudnám elképzelni hasznát egy fegyvernek.
úgy hogy nem is muszáj ezt változóba írni csak szimplán fixre.

egyébként nagyon szépen köszönöm. ha módosítasz így rajta akkor azt rakom be. jelenleg ezt beraktam és műküdik.



ultraibolya írta:
Teszteltem egyedül localhoston,működött.
Ilyen mint példa lecsatlakozás,becsatlakozás (játék újraindulása) nem volt tesztelve.
Kérlek jelezd,hogy működik-e,ha esetleg valakinek még kell majd az évek folyamán.

2 darab változó van:

hns_w_sec = Kör vége előtt mennyi idővel adjon fegyvert. Ha 300 másodperces a kör (5 perc) és a változó 10 sec-re van állítva akkor 290. másodpercben fogják megkapni a fegyvert.
hns_w_team = Melyik csapatnak adjon fegyvert. 1=T 2=CT

Valami egyéb kérés/sóhaj?

Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.25. 08:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2862
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 342 alkalommal
Írd le pontosan mit szeretnél.
Próbáltam összeszedni:

-chat/hud üzenet/hangok*
-cvarral állítható fegyver


* - ezt kérlek magyarázd el
Mikor írja ki az üzenetet?
Kezdés előtt írja ki,hogy x mp múlva y fegyvert kap z csapat?
Ha elküldöd a hangokat akkor beleírom. (Persze írd le melyik hangot mikor akarod)

_________________
Blasenkampfwagen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver adása kör végén
HozzászólásElküldve: 2020.06.25. 15:34 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.09.27. 20:08
Hozzászólások: 51
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
chatban szeretnem, hogy 20 masodperccel azelott kiirja, mielott a jatekos megkapna azt a glock18at.
ugye most a kor vege elott 10 masodperccel kapja a glockot.
Tehat akkor igy akkor az utolso 30 masodpercnel irja ki pl.

koridom( 3perc)
0:30 - chat: A terroristák 20mp mulva fegyvert kapnak.SIESS

0:10 - lejatssza a hangot amit kuldok es itt megkapja a glockot a terrorista.



A hangot hany masodperc lehet es milyen formatumban kuldhetem?

a cvarral allithato fegyverre csak azt gondoltam volna , hogy a glock helyett barmit belehessen irni. usp, egyebek. Bar erre nekem nincs szuksegem. A glock tokeletesen megfelel.



ultraibolya írta:
Írd le pontosan mit szeretnél.
Próbáltam összeszedni:

-chat/hud üzenet/hangok*
-cvarral állítható fegyver


* - ezt kérlek magyarázd el
Mikor írja ki az üzenetet?
Kezdés előtt írja ki,hogy x mp múlva y fegyvert kap z csapat?
Ha elküldöd a hangokat akkor beleírom. (Persze írd le melyik hangot mikor akarod)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole