hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver adása kör végén
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30481
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kornyiktamass [ 2020.06.21. 14:58 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver adása kör végén

Sziasztok.
Létezik olyan plugin, hogy Hns szerverre ahol alapból csak kés van a játékosnak.
A kör végén utolsó 10 másodpercben a terroristának adjon páldául egy glockot.
ilyen lehetséges?
köszi

Szerző:  FonoK [ 2020.06.24. 11:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Talán?

Nem teszteltem, de lefordul.
  1. // Ismertető:
  2. // Ha elindul a kör, lekéri a terrorista csapatot, -
  3. // - utána elinditja a vissza számlálást, -
  4. // - írtam egy példát: ( kör idő 2 perc 15 másodp.) mikor elindítja a számolást 2 perc 5 másod.p-kor teljesíti.
  5. // Cvarban tudod állítani az vissza számolási értékét.
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <cstrike> //nem tudom hogy kell-e, bár fegyver adás?
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fun>
  11.  
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Fegyver adás";
  14. new const VERSION[] = "1.0";
  15. new const AUTHOR[] = "TwisT";
  16.  
  17. new korido;
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     korido = register_cvar("visszaszamolas", "125") // 2,5 perc (60 mp = 1 perc)
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","korkezdes",1);
  26. }
  27.  
  28. public korkezdes(id)
  29. {
  30. if(!is_user_alive(id))
  31. {
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. set_task(get_pcvar_float(korido), "fegyveradas", id);
  37. }
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. public fegyveradas(id)
  41. {
  42. give_item(id, "weapon_glock18");
  43. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,60);
  44. }

Szerző:  ultraibolya [ 2020.06.24. 11:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.



FonoK írta:
Talán?

Nem teszteltem, de lefordul.
  1. // Ismertető:
  2. // Ha elindul a kör, lekéri a terrorista csapatot, -
  3. // - utána elinditja a vissza számlálást, -
  4. // - írtam egy példát: ( kör idő 2 perc 15 másodp.) mikor elindítja a számolást 2 perc 5 másod.p-kor teljesíti.
  5. // Cvarban tudod állítani az vissza számolási értékét.
  6.  
  7. #include <amxmodx>
  8. #include <cstrike> //nem tudom hogy kell-e, bár fegyver adás?
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fun>
  11.  
  12.  
  13. new const PLUGIN[] = "Fegyver adás";
  14. new const VERSION[] = "1.0";
  15. new const AUTHOR[] = "TwisT";
  16.  
  17. new korido;
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  22.    
  23.     korido = register_cvar("visszaszamolas", "125") // 2,5 perc (60 mp = 1 perc)
  24.    
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn,"player","korkezdes",1);
  26. }
  27.  
  28. public korkezdes(id)
  29. {
  30. if(!is_user_alive(id))
  31. {
  32. return PLUGIN_HANDLED;
  33. }
  34. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. set_task(get_pcvar_float(korido), "fegyveradas", id);
  37. }
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. public fegyveradas(id)
  41. {
  42. give_item(id, "weapon_glock18");
  43. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GLOCK18,60);
  44. }

Szerző:  FonoK [ 2020.06.24. 12:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Nem csúszhat át a következő körbe, mivel a Player spawnnál újra fogja indítani. :D

Szerintem ez az egyik könnyebb útja. Bár Taskolni nem szabadna annyira. Nem hiszem, hogy HNS szerveren megéreznék a változásait.

Majd a tesztelés után kiderül, nem tudok mást mondani :D

Ui: Javítottam mondatbeli hibáimat.

Ui_2: Leteszteltem a kedvedért, tökéletesen fut! :)




ultraibolya írta:
Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.06.24. 12:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Miért resetelné? Akkor kell remove_task és akkor leállítja,majd újra elindítja.
Spawn azért nem jó,mert ha egy játékos fél perc múlva csatlakozik be,és nincs letiltva az hogy kör kezdése után ne éledjen újra,akkor neki később fog elkezdődni a task,ergó később kapja meg a fegyvert,ami lehet hogy átcsúszik a másik körbe. Gondolkodj.
2 task fog egyszerre futni ha nincs remove_task.
Lehet teszt közben ki sem fog derülni,majd élesben amit a játékosok nevetni kihasználnak.


FonoK írta:
Nem csúszhat át a következő körbe, mivel a Player spawnnál újra fogja indítani. :D

Szerintem ez az egyik könnyebb útja. Bár Taskolni nem szabadna annyira. Nem hiszem, hogy HNS szerveren megéreznék a változásait.

Majd a tesztelés után kiderül, nem tudok mást mondani :D

Ui: Javítottam mondatbeli hibáimat.

Ui_2: Leteszteltem a kedvedért, tökéletesen fut! :)




ultraibolya írta:
Spawnnál? Átcsúszhat következő körbe. Kérd le az mp_roundtime-t és vonj le belőle 10-et,majd roundstart eventnél kezd meg a taskot. Spawnnál hookolni nekem elég furcsán hangzik.

Szerző:  FonoK [ 2020.06.24. 13:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Köszönöm, ezt nem nagyon tudtam, vagy nem akartam.

Most már értem :D

Ui:

Szenvedések elkerülése végett, lehet ez jobb lenne.


new timeleft = get_timeleft();


ultraibolya írta:
Miért resetelné? Akkor kell remove_task és akkor leállítja,majd újra elindítja.
Spawn azért nem jó,mert ha egy játékos fél perc múlva csatlakozik be,és nincs letiltva az hogy kör kezdése után ne éledjen újra,akkor neki később fog elkezdődni a task,ergó később kapja meg a fegyvert,ami lehet hogy átcsúszik a másik körbe. Gondolkodj.
2 task fog egyszerre futni ha nincs remove_task.
Lehet teszt közben ki sem fog derülni,majd élesben amit a játékosok nevetni kihasználnak.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.06.24. 16:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Teszteltem egyedül localhoston,működött.
Ilyen mint példa lecsatlakozás,becsatlakozás (játék újraindulása) nem volt tesztelve.
Kérlek jelezd,hogy működik-e,ha esetleg valakinek még kell majd az évek folyamán.

2 darab változó van:

hns_w_sec = Kör vége előtt mennyi idővel adjon fegyvert. Ha 300 másodperces a kör (5 perc) és a változó 10 sec-re van állítva akkor 290. másodpercben fogják megkapni a fegyvert.
hns_w_team = Melyik csapatnak adjon fegyvert. 1=T 2=CT

Valami egyéb kérés/sóhaj?

Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.

Szerző:  kornyiktamass [ 2020.06.25. 01:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

szia. első tesztre tökéletesen működik.
ha elindult a kör becsatlakozás után nincs újraéledő játékos, az megvárja a kör végét tehát ezzel nincs gondd.
esetleg ha ez egy oldalra is felkerülő plugin lenne még ki lehetne egészíteni, ha nem akkora nagy a munka vele. én is megköszönném.

elmondom mire gondolok én itt pl:

hozzá lehetne adni egy változót amit a felhasználó is könnyen módosíthat
-fegyver típusa
-chatba való kiírás - tehát ő tudja állítani hogy mit írjon ki mielőtt kapja a fegyvert.
a másik pedig esetleg egy hang lejátszása amikor megkapja a fegyvert. bámiféle. esetleg angol felkiáltás. vagy hogy itt a vég. akár zombiról szedett hangok bármi ami odaillik.

viszont így végig gondolva nagyon szép hogy lenne benne ennyi változó és szuper is, csak az a helyzet hogy ezt hova máshova használnák?
talán így hns-re esetleg ahogy én más módba nem igazán tudnám elképzelni hasznát egy fegyvernek.
úgy hogy nem is muszáj ezt változóba írni csak szimplán fixre.

egyébként nagyon szépen köszönöm. ha módosítasz így rajta akkor azt rakom be. jelenleg ezt beraktam és műküdik.



ultraibolya írta:
Teszteltem egyedül localhoston,működött.
Ilyen mint példa lecsatlakozás,becsatlakozás (játék újraindulása) nem volt tesztelve.
Kérlek jelezd,hogy működik-e,ha esetleg valakinek még kell majd az évek folyamán.

2 darab változó van:

hns_w_sec = Kör vége előtt mennyi idővel adjon fegyvert. Ha 300 másodperces a kör (5 perc) és a változó 10 sec-re van állítva akkor 290. másodpercben fogják megkapni a fegyvert.
hns_w_team = Melyik csapatnak adjon fegyvert. 1=T 2=CT

Valami egyéb kérés/sóhaj?

Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.

Szerző:  ultraibolya [ 2020.06.25. 08:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

Írd le pontosan mit szeretnél.
Próbáltam összeszedni:

-chat/hud üzenet/hangok*
-cvarral állítható fegyver


* - ezt kérlek magyarázd el
Mikor írja ki az üzenetet?
Kezdés előtt írja ki,hogy x mp múlva y fegyvert kap z csapat?
Ha elküldöd a hangokat akkor beleírom. (Persze írd le melyik hangot mikor akarod)

Szerző:  kornyiktamass [ 2020.06.25. 15:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver adása kör végén

chatban szeretnem, hogy 20 masodperccel azelott kiirja, mielott a jatekos megkapna azt a glock18at.
ugye most a kor vege elott 10 masodperccel kapja a glockot.
Tehat akkor igy akkor az utolso 30 masodpercnel irja ki pl.

koridom( 3perc)
0:30 - chat: A terroristák 20mp mulva fegyvert kapnak.SIESS

0:10 - lejatssza a hangot amit kuldok es itt megkapja a glockot a terrorista.



A hangot hany masodperc lehet es milyen formatumban kuldhetem?

a cvarral allithato fegyverre csak azt gondoltam volna , hogy a glock helyett barmit belehessen irni. usp, egyebek. Bar erre nekem nincs szuksegem. A glock tokeletesen megfelel.



ultraibolya írta:
Írd le pontosan mit szeretnél.
Próbáltam összeszedni:

-chat/hud üzenet/hangok*
-cvarral állítható fegyver


* - ezt kérlek magyarázd el
Mikor írja ki az üzenetet?
Kezdés előtt írja ki,hogy x mp múlva y fegyvert kap z csapat?
Ha elküldöd a hangokat akkor beleírom. (Persze írd le melyik hangot mikor akarod)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/