hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver skin menü.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30542
Oldal: 1 / 2

Szerző:  tren [ 2020.08.06. 12:55 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver skin menü.

Hali.
Létezik olyan plugin, hogy admin előhoz egy menüt pl /adminskinek és tud választani ingyen fegyverskineket 20-30 közül is akár? Keresgéltem de nem találtam :( .
Ha valaki tud dobna egy linket köszönömszépen!

Szerző:  FonoK [ 2020.08.06. 14:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Szerintem ez érthető.



Off Topic
}

public plugin_init()
{
register_clcmd( "say /adminskin", "adminskin " );
}

public adminskin(id)
{

if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
tovabb_skinekhez(id);
}
else client_print_color(id, print_team_default, "Információ - Ezt a menüt csak az Admin használhatja!");
}

public tovabb_skinekhez(id)
{
new cim[121];

format(cim, charsmax(cim), "Szerver Neve");
new menu = menu_create(cim, "skinek_h");



menu_additem(menu, "AK47 - SKIN", "1", 0);
}

Szerző:  tren [ 2020.08.06. 18:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Nem tudom tovább folytatni Kaphatnék egy kicsi segítséget?í
Ha igen, köszönöm előre!

Csatolmányok:
adminfegyoskinv2.sma [3.11 KiB]
Letöltve 126 alkalommal.

Szerző:  Pika [ 2020.08.06. 19:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Amikor kiválasztja a skint akkor a fegyverre való skint akarod neki adni, vagy a fegyvert is + a skint?

  1. public plugin_precache() {
  2. }


-->

  1. public plugin_precache() {

Szerző:  tren [ 2020.08.07. 09:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Pika írta:
Amikor kiválasztja a skint akkor a fegyverre való skint akarod neki adni, vagy a fegyvert is + a skint?

  1. public plugin_precache() {
  2. }


-->

  1. public plugin_precache() {




A fegyverre való skint. :)

Szerző:  FonoK [ 2020.08.07. 14:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Admin fegyverskin";
  8. new const VERSION[] = "1.0";
  9. new const AUTHOR[] = "author"; //NE ÍRD A NEVEM, KÖSZI
  10.  
  11.  
  12. #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  13.  
  14. new ak47[33];
  15.  
  16.  
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22.     register_clcmd( "say /adminskin", "adminskin" );
  23.    
  24.     //Fegyverváltás
  25.     register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1");
  26. }
  27.  
  28. public adminskin(id)
  29. {
  30.  
  31. if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)
  32. {
  33. tovabb_skinekhez(id);
  34. }
  35. else ColorChat(id, GREEN, "Információ - Ezt a menüt csak az Admin használhatja!");
  36. }
  37.  
  38. public tovabb_skinekhez(id)
  39. {
  40. new cim[121];
  41.  
  42. format(cim, charsmax(cim), "Szerver Neve");
  43. new menu = menu_create(cim, "skinek_h");
  44.  
  45.     menu_additem(menu, "ak1teszt", "0", 0); // Case legelső száma 0! itt is az lesz
  46.     menu_additem(menu, "uzimac2teszt", "1", 0);
  47.     menu_additem(menu, "ak3teszt", "2", 0);
  48.     menu_additem(menu, "ak4teszt", "3", 0);
  49.     menu_additem(menu, "ak5teszt", "4", 0);
  50.     menu_additem(menu, "ak6teszt", "5", 0);
  51.     menu_additem(menu, "ak7teszt", "6", 0);
  52.     menu_additem(menu, "ak8teszt", "7", 0);
  53.     menu_additem(menu, "ak9teszt", "8", 0);
  54.     menu_additem(menu, "ak10teszt", "9", 0);
  55.     menu_additem(menu, "ak11teszt", "10", 0);
  56.     menu_additem(menu, "ak12teszt", "11", 0);
  57.     menu_additem(menu, "ak13teszt", "12", 0);
  58.  
  59.     menu_display(id, menu, 0)
  60. }
  61.  
  62. public skinek_h(id, menu, item)
  63. {
  64. if(item == MENU_EXIT)
  65.     {
  66.         menu_destroy(menu);
  67.         return PLUGIN_HANDLED;
  68.     }
  69.  
  70.     new data[9], szName[64];
  71.     new access, callback;
  72.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  73.     new key = str_to_num(data);
  74.  
  75.     switch(key)
  76.     {
  77.         case 0: ak47[id] = 1;
  78.         case 1: ak47[id] = 2;
  79.         case 2: ak47[id] = 3;
  80.         case 3: ak47[id] = 4;
  81.         case 4: ak47[id] = 5;
  82.         case 5: ak47[id] = 6;
  83.         case 6: ak47[id] = 7;
  84.         case 7: ak47[id] = 8;
  85.         case 8: ak47[id] = 9;
  86.         case 9: ak47[id] = 10;
  87.         case 10: ak47[id] = 11;
  88.         case 11: ak47[id] = 12;
  89.         case 12: ak47[id] = 13;
  90.  
  91.     }
  92.  
  93.     if(item == MENU_EXIT)
  94.     {
  95.         menu_cancel(id)
  96.         return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.     return HAM_IGNORED;
  100. }
  101. public plugin_precache() {
  102.     precache_model("models/ak1/ak1.mdl");
  103.     precache_model("models/uzimac2/uzimac2.mdl");
  104.     precache_model("models/ak3/ak3.mdl");
  105.     precache_model("models/ak4/ak4.mdl");
  106.     precache_model("models/ak5/ak5.mdl");
  107.     precache_model("models/ak6/ak6.mdl");
  108.     precache_model("models/ak7/ak7.mdl");
  109.     precache_model("models/ak8/ak8.mdl");
  110.     precache_model("models/ak9/ak9.mdl");
  111.     precache_model("models/ak10/ak10.mdl");
  112.     precache_model("models/ak11/ak11.mdl");
  113.     precache_model("models/ak12/ak12.mdl");
  114.     precache_model("models/ak13/ak13.mdl");
  115. }
  116.  
  117. public fegyvervaltas(id) {
  118.     new fgy = get_user_weapon(id)
  119.    
  120.     if(ak47[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  121.     {
  122.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak1/ak1");
  123.     }
  124.     if(ak47[id] == 2 && fgy == CSW_AK47)
  125.     {
  126.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uzimac2/uzimac2.mdl");
  127.     }
  128.     if(ak47[id] == 3 && fgy == CSW_AK47)
  129.     {
  130.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak3/ak3.mdl");
  131.     }
  132.     if(ak47[id] == 4 && fgy == CSW_AK47)
  133.     {
  134.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak4/ak4.mdl");
  135.     }
  136.     if(ak47[id] == 5 && fgy == CSW_AK47)
  137.     {
  138.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak5/ak5.mdl");
  139.     }
  140.     if(ak47[id] == 6 && fgy == CSW_AK47)
  141.     {
  142.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak6/ak6.mdl");
  143.     }
  144.     if(ak47[id] == 7 && fgy == CSW_AK47)
  145.     {
  146.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak7/ak7.mdl");
  147.     }
  148.     if(ak47[id] == 8 && fgy == CSW_AK47)
  149.     {
  150.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak8/ak8.mdl");
  151.     }
  152.     if(ak47[id] == 9 && fgy == CSW_AK47)
  153.     {
  154.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak9/ak9.mdl");
  155.     }
  156.     if(ak47[id] == 10 && fgy == CSW_AK47)
  157.     {
  158.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak10/ak10.mdl");
  159.     }
  160.     if(ak47[id] == 11 && fgy == CSW_AK47)
  161.     {
  162.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak11/ak11.mdl");
  163.     }
  164.     if(ak47[id] == 12 && fgy == CSW_AK47)
  165.     {
  166.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak12/ak12.mdl");
  167.     }
  168.     if(ak47[id] == 13 && fgy == CSW_AK47)
  169.     {
  170.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak13/ak13.mdl");
  171.     }
  172.  
  173.     return;
  174. }

Szerző:  ultraibolya [ 2020.08.07. 15:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Fonok:

A case legelső szàma csak akkor lesz 0,ha megadod. Megadhatsz ‘a’-t is a helyére,vagy 1-et.
Ha nincs indexelve akkor viszont igen,mindig 0 lesz.
Nem kell túlbonyolítani a handlert,menu_item_getinfo egyáltalán nem kell.
Itemben tárolja a “lenyomott gombot”.
Ergó:

public m_handler(id,menu,item)

ak[id]=item+1 (mert nálad 0 a legelső és 1 kell hogy legyen)
Megspórolsz egy switchet és a végtelen case-t,sőt még a bővítésnél sem kell akkor foglalkozni a casekkel

Illetve még annyit,hogy nem kell 2x a MENU_EXIT.
Amúgy korrekt,csak a fele ebben az esetben felesleges.
Nem oktatásnak szántam,hanem inkább egy tippnek. (Kevesebb változó)

Szerző:  tren [ 2020.08.07. 16:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

Köszönöm szépen, nagyon!
Meg 1 kérdésem volna.. a fegyvereknek azt a CSW_fegyo honnan tudom megnézni mert nem csak ak lenne. Koszonom előre , szép napot!

Szerző:  tren [ 2020.08.07. 16:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

ultraibolya írta:
Fonok:

A case legelső szàma csak akkor lesz 0,ha megadod. Megadhatsz ‘a’-t is a helyére,vagy 1-et.
Ha nincs indexelve akkor viszont igen,mindig 0 lesz.
Nem kell túlbonyolítani a handlert,menu_item_getinfo egyáltalán nem kell.
Itemben tárolja a “lenyomott gombot”.
Ergó:

public m_handler(id,menu,item)

ak[id]=item+1 (mert nálad 0 a legelső és 1 kell hogy legyen)
Megspórolsz egy switchet és a végtelen case-t,sőt még a bővítésnél sem kell akkor foglalkozni a casekkel

Illetve még annyit,hogy nem kell 2x a MENU_EXIT.
Amúgy korrekt,csak a fele ebben az esetben felesleges.
Nem oktatásnak szántam,hanem inkább egy tippnek. (Kevesebb változó)


Bocsánat, ezt szájbarágósabban lehetne? Persze csak ha van kedved, nagyon megköszönném mert nagyon érdekel, ha igen köszönöm előre!

Szerző:  Pika [ 2020.08.07. 17:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin menü.

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szerkesztés gombot használd, lehet nem vetted észre, de már pár hozzászólásod össze húztam.. Köszi.
7. Azonos felhasználótól 2 vagy annál több egymás utáni hozzászólás egy témán belül tilos.

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/