hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.19. 07:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 29 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 29 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.06. 12:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Hali.
Létezik olyan plugin, hogy admin előhoz egy menüt pl /adminskinek és tud választani ingyen fegyverskineket 20-30 közül is akár? Keresgéltem de nem találtam :( .
Ha valaki tud dobna egy linket köszönömszépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.06. 14:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Szerintem ez érthető.



Off Topic
}

public plugin_init()
{
register_clcmd( "say /adminskin", "adminskin " );
}

public adminskin(id)
{

if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
tovabb_skinekhez(id);
}
else client_print_color(id, print_team_default, "Információ - Ezt a menüt csak az Admin használhatja!");
}

public tovabb_skinekhez(id)
{
new cim[121];

format(cim, charsmax(cim), "Szerver Neve");
new menu = menu_create(cim, "skinek_h");



menu_additem(menu, "AK47 - SKIN", "1", 0);
}

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára FonoK 2020.08.06. 16:34-kor.

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: tren (2020.08.06. 16:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.06. 18:45 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Nem tudom tovább folytatni Kaphatnék egy kicsi segítséget?í
Ha igen, köszönöm előre!


Csatolmányok:
adminfegyoskinv2.sma [3.11 KiB]
Letöltve 124 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.06. 19:30 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Amikor kiválasztja a skint akkor a fegyverre való skint akarod neki adni, vagy a fegyvert is + a skint?

  1. public plugin_precache() {
  2. }


-->

  1. public plugin_precache() {

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: tren (2020.08.07. 16:26)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 09:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Pika írta:
Amikor kiválasztja a skint akkor a fegyverre való skint akarod neki adni, vagy a fegyvert is + a skint?

  1. public plugin_precache() {
  2. }


-->

  1. public plugin_precache() {




A fegyverre való skint. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 14:02 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "Admin fegyverskin";
  8. new const VERSION[] = "1.0";
  9. new const AUTHOR[] = "author"; //NE ÍRD A NEVEM, KÖSZI
  10.  
  11.  
  12. #define ACCESS_FLAG ADMIN_LEVEL_C
  13.  
  14. new ak47[33];
  15.  
  16.  
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  21.  
  22.     register_clcmd( "say /adminskin", "adminskin" );
  23.    
  24.     //Fegyverváltás
  25.     register_event("CurWeapon", "fegyvervaltas", "be", "1=1");
  26. }
  27.  
  28. public adminskin(id)
  29. {
  30.  
  31. if(get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)
  32. {
  33. tovabb_skinekhez(id);
  34. }
  35. else ColorChat(id, GREEN, "Információ - Ezt a menüt csak az Admin használhatja!");
  36. }
  37.  
  38. public tovabb_skinekhez(id)
  39. {
  40. new cim[121];
  41.  
  42. format(cim, charsmax(cim), "Szerver Neve");
  43. new menu = menu_create(cim, "skinek_h");
  44.  
  45.     menu_additem(menu, "ak1teszt", "0", 0); // Case legelső száma 0! itt is az lesz
  46.     menu_additem(menu, "uzimac2teszt", "1", 0);
  47.     menu_additem(menu, "ak3teszt", "2", 0);
  48.     menu_additem(menu, "ak4teszt", "3", 0);
  49.     menu_additem(menu, "ak5teszt", "4", 0);
  50.     menu_additem(menu, "ak6teszt", "5", 0);
  51.     menu_additem(menu, "ak7teszt", "6", 0);
  52.     menu_additem(menu, "ak8teszt", "7", 0);
  53.     menu_additem(menu, "ak9teszt", "8", 0);
  54.     menu_additem(menu, "ak10teszt", "9", 0);
  55.     menu_additem(menu, "ak11teszt", "10", 0);
  56.     menu_additem(menu, "ak12teszt", "11", 0);
  57.     menu_additem(menu, "ak13teszt", "12", 0);
  58.  
  59.     menu_display(id, menu, 0)
  60. }
  61.  
  62. public skinek_h(id, menu, item)
  63. {
  64. if(item == MENU_EXIT)
  65.     {
  66.         menu_destroy(menu);
  67.         return PLUGIN_HANDLED;
  68.     }
  69.  
  70.     new data[9], szName[64];
  71.     new access, callback;
  72.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  73.     new key = str_to_num(data);
  74.  
  75.     switch(key)
  76.     {
  77.         case 0: ak47[id] = 1;
  78.         case 1: ak47[id] = 2;
  79.         case 2: ak47[id] = 3;
  80.         case 3: ak47[id] = 4;
  81.         case 4: ak47[id] = 5;
  82.         case 5: ak47[id] = 6;
  83.         case 6: ak47[id] = 7;
  84.         case 7: ak47[id] = 8;
  85.         case 8: ak47[id] = 9;
  86.         case 9: ak47[id] = 10;
  87.         case 10: ak47[id] = 11;
  88.         case 11: ak47[id] = 12;
  89.         case 12: ak47[id] = 13;
  90.  
  91.     }
  92.  
  93.     if(item == MENU_EXIT)
  94.     {
  95.         menu_cancel(id)
  96.         return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98.  
  99.     return HAM_IGNORED;
  100. }
  101. public plugin_precache() {
  102.     precache_model("models/ak1/ak1.mdl");
  103.     precache_model("models/uzimac2/uzimac2.mdl");
  104.     precache_model("models/ak3/ak3.mdl");
  105.     precache_model("models/ak4/ak4.mdl");
  106.     precache_model("models/ak5/ak5.mdl");
  107.     precache_model("models/ak6/ak6.mdl");
  108.     precache_model("models/ak7/ak7.mdl");
  109.     precache_model("models/ak8/ak8.mdl");
  110.     precache_model("models/ak9/ak9.mdl");
  111.     precache_model("models/ak10/ak10.mdl");
  112.     precache_model("models/ak11/ak11.mdl");
  113.     precache_model("models/ak12/ak12.mdl");
  114.     precache_model("models/ak13/ak13.mdl");
  115. }
  116.  
  117. public fegyvervaltas(id) {
  118.     new fgy = get_user_weapon(id)
  119.    
  120.     if(ak47[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  121.     {
  122.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak1/ak1");
  123.     }
  124.     if(ak47[id] == 2 && fgy == CSW_AK47)
  125.     {
  126.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/uzimac2/uzimac2.mdl");
  127.     }
  128.     if(ak47[id] == 3 && fgy == CSW_AK47)
  129.     {
  130.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak3/ak3.mdl");
  131.     }
  132.     if(ak47[id] == 4 && fgy == CSW_AK47)
  133.     {
  134.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak4/ak4.mdl");
  135.     }
  136.     if(ak47[id] == 5 && fgy == CSW_AK47)
  137.     {
  138.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak5/ak5.mdl");
  139.     }
  140.     if(ak47[id] == 6 && fgy == CSW_AK47)
  141.     {
  142.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak6/ak6.mdl");
  143.     }
  144.     if(ak47[id] == 7 && fgy == CSW_AK47)
  145.     {
  146.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak7/ak7.mdl");
  147.     }
  148.     if(ak47[id] == 8 && fgy == CSW_AK47)
  149.     {
  150.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak8/ak8.mdl");
  151.     }
  152.     if(ak47[id] == 9 && fgy == CSW_AK47)
  153.     {
  154.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak9/ak9.mdl");
  155.     }
  156.     if(ak47[id] == 10 && fgy == CSW_AK47)
  157.     {
  158.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak10/ak10.mdl");
  159.     }
  160.     if(ak47[id] == 11 && fgy == CSW_AK47)
  161.     {
  162.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak11/ak11.mdl");
  163.     }
  164.     if(ak47[id] == 12 && fgy == CSW_AK47)
  165.     {
  166.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak12/ak12.mdl");
  167.     }
  168.     if(ak47[id] == 13 && fgy == CSW_AK47)
  169.     {
  170.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/ak13/ak13.mdl");
  171.     }
  172.  
  173.     return;
  174. }

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk

Ők köszönték meg FonoK nek ezt a hozzászólást: tren (2020.08.07. 16:19)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 15:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Fonok:

A case legelső szàma csak akkor lesz 0,ha megadod. Megadhatsz ‘a’-t is a helyére,vagy 1-et.
Ha nincs indexelve akkor viszont igen,mindig 0 lesz.
Nem kell túlbonyolítani a handlert,menu_item_getinfo egyáltalán nem kell.
Itemben tárolja a “lenyomott gombot”.
Ergó:

public m_handler(id,menu,item)

ak[id]=item+1 (mert nálad 0 a legelső és 1 kell hogy legyen)
Megspórolsz egy switchet és a végtelen case-t,sőt még a bővítésnél sem kell akkor foglalkozni a casekkel

Illetve még annyit,hogy nem kell 2x a MENU_EXIT.
Amúgy korrekt,csak a fele ebben az esetben felesleges.
Nem oktatásnak szántam,hanem inkább egy tippnek. (Kevesebb változó)

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást (összesen 2): FonoK (2020.08.07. 15:27) • tren (2020.08.07. 16:18)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 16:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Köszönöm szépen, nagyon!
Meg 1 kérdésem volna.. a fegyvereknek azt a CSW_fegyo honnan tudom megnézni mert nem csak ak lenne. Koszonom előre , szép napot!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 16:24 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
ultraibolya írta:
Fonok:

A case legelső szàma csak akkor lesz 0,ha megadod. Megadhatsz ‘a’-t is a helyére,vagy 1-et.
Ha nincs indexelve akkor viszont igen,mindig 0 lesz.
Nem kell túlbonyolítani a handlert,menu_item_getinfo egyáltalán nem kell.
Itemben tárolja a “lenyomott gombot”.
Ergó:

public m_handler(id,menu,item)

ak[id]=item+1 (mert nálad 0 a legelső és 1 kell hogy legyen)
Megspórolsz egy switchet és a végtelen case-t,sőt még a bővítésnél sem kell akkor foglalkozni a casekkel

Illetve még annyit,hogy nem kell 2x a MENU_EXIT.
Amúgy korrekt,csak a fele ebben az esetben felesleges.
Nem oktatásnak szántam,hanem inkább egy tippnek. (Kevesebb változó)


Bocsánat, ezt szájbarágósabban lehetne? Persze csak ha van kedved, nagyon megköszönném mert nagyon érdekel, ha igen köszönöm előre!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver skin menü.
HozzászólásElküldve: 2020.08.07. 17:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szerkesztés gombot használd, lehet nem vetted észre, de már pár hozzászólásod össze húztam.. Köszi.
7. Azonos felhasználótól 2 vagy annál több egymás utáni hozzászólás egy témán belül tilos.

Ők köszönték meg Pika nek ezt a hozzászólást: tren (2020.08.07. 19:09)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole