Idézet:
.....
Buta nem vagyok nem csak a mappa nevét kapta meg a kód.
A teljes forrás így nézne ki:
client_cmd(0, "spk TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
De sajna akkor sem, és szerintem hogy 2x bele írtam ugyan azt nem szabadnak befolyásolni a plugin működését.
Számomra megtévesztő volt az, hogy wav és mp3 fájlt egyaránt beleírtad a pluginba...
Idézet:
client_cmd(0, "spk TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
Nekem ez még mindig nem stimmel egyébként.
Idézet:
De sajna akkor sem, és szerintem hogy 2x bele írtam ugyan azt nem szabadnak befolyásolni a plugin működését.
Én nem is mondtam, hogy zavarni fogja a plugint. Viszont ha 2x precacheled ugyanazt a fájlt, akkor az felesleges, és optimalizáció szempontjából nem a legelőnyösebb...
regener írta:
mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.
Ezt nem tudtam :S
A kódot én is leteszteltem, nekem sem működött, úgyhogy picit megpróbáltam bűvészkedni vele, és így már nekem tökéletes:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3
#if !defined MP3
new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}
public plugin_precache()
{
#if defined MP3
precache_sound(sSound);
#else
precache_generic("sound/%s", sSound);
#endif
}
// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_bot(id))
return
set_task(1.0, "play", id)
}
public play(id){
#if !defined MP3
client_cmd(id, "spk sound/%s", sSound);
#else
client_cmd(id, "mp3 play sound/%s", sSound);
#endif
}
// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
#if !defined MP3
client_cmd(0, "stopsound");
#else
client_cmd(0, "mp3 stop");
#endif
return FMRES_IGNORED;
}
Idézet:
Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.
Bocsi, elsiklottam felette :/