hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Zene a páylán.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30863
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.18. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Zene a páylán.

Sziasztok.
Keresnék 1 olyan plugint ami a pálya elejétől-végéig zene szól, jelen esetben 30 percről van szó.
Köszönöm.

Szerző:  Pika [ 2021.01.18. 20:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("mappa1/valami.wav")
  18.     precache_sound("mappa1/valami.mp3")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.19. 14:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

Pika írta:
Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("mappa1/valami.wav")
  18.     precache_sound("mappa1/valami.mp3")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }



Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.

Szerző:  DexoN [ 2021.01.19. 14:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

Idézet:
Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.


Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.19. 14:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

DexoN írta:
Idézet:
Nem működik.
Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi.


Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  13.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  14. }
  15. public plugin_precache()
  16. {
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18.     precache_sound("TwixX_QS/")
  19. }
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }

Szerző:  DexoN [ 2021.01.19. 15:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

Idézet:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  11.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16.     precache_sound("TwixX_QS/")
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }


1.
A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")

Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül.

2.
A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.mp3")


Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS
Akkor:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/fortnite.mp3")
  11. }
  12. public plugin_precache(){
  13.     precache_sound("TwixX_QS/fortnite.mp3")
  14. }
  15. public plugin_end() {
  16.     client_cmd(0, "stopsound")
  17. }

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

DexoN írta:
Idézet:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "spk TwixX_QS/")
  11.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/")
  12. }
  13.  
  14. public plugin_precache()
  15. {
  16.     precache_sound("TwixX_QS/")
  17.     precache_sound("TwixX_QS/")
  18. }
  19.  
  20. public plugin_end() {
  21.     client_cmd(0, "stopsound")
  22. }


1.
A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3")

Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül.

2.
A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez.
Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése:
.wav, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.wav")

.mp3, akkor
Kód:
precache_sound("mappa1/valami.mp3")


Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS
Akkor:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "New Plug-In"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "author"
  7.  
  8. public plugin_init(){
  9.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  10.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/fortnite.mp3")
  11. }
  12. public plugin_precache(){
  13.     precache_sound("TwixX_QS/fortnite.mp3")
  14. }
  15. public plugin_end() {
  16.     client_cmd(0, "stopsound")
  17. }


..... :)


Buta nem vagyok nem csak a mappa nevét kapta meg a kód.
A teljes forrás így nézne ki:
  1. client_cmd(0, "spk TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")
  2.     client_cmd(0, "mp3 play TwixX_QS/TwixX_Full_zene.mp3")

De sajna akkor sem, és szerintem hogy 2x bele írtam ugyan azt nem szabadnak befolyásolni a plugin működését.

Szerző:  regener [ 2021.01.19. 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

regener írta:
DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.


Nem sikerült lefordítani

Csatolmányok:
ii.jpg
ii.jpg [ 432.63 KiB | Megtekintve 1204 alkalommal ]

Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zene a páylán.

kajlakaki01 írta:
regener írta:
DexoN írta:
Szia.
Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot?

Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.


Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára.
A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik.
Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

// MP3 hanghoz, ha WAV-ot használsz kommenteld ki két // jellel!
#define MP3

#if !defined MP3
   new sSound[32] = "mappa1/valami.wav"
#else
   new sSound[32] = "mappa1/valami.mp3"
#endif

public plugin_init()
{
   register_plugin("A zene az jó", "0.1", "HLmod Forum");
   register_forward(FM_ChangeLevel, "changelevel_forward");
}

public plugin_precache()
{
   #if defined MP3
   precache_sound(sSound);
   #else
   precache_generic(sSound);
   #endif
}

// Csatlakozás után
public client_putinserver(id)
{
   if(is_user_bot(id))
      return

   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "spk %s", remove_quotes(sSound));
   #else
   client_cmd(0, "mp3 play %s", remove_quotes(sSound));
   #endif
}

// Pályaváltáskor (menüből és időlejáratkor is lefut)
public changelevel_forward()
{
   #if !defined MP3
   client_cmd(0, "stopsound");
   #else
   client_cmd(0, "mp3 stop");
   #endif

   return FMRES_IGNORED;
}






1. pont így igaz.

2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el.
Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096
WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni.

Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges.


Nem sikerült lefordítani


SorrY!
Elbaxtam a kimásolást xd
De viszont most se szól!

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/