hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Zene a páylán. https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30863 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.18. 19:38 ] |
Hozzászólás témája: | Zene a páylán. |
Sziasztok. Keresnék 1 olyan plugint ami a pálya elejétől-végéig zene szól, jelen esetben 30 percről van szó. Köszönöm. |
Szerző: | Pika [ 2021.01.18. 20:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.
|
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.19. 14:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
Pika írta: Össze googleztam egy plugint. Remélem működik. tesi.
Nem működik. Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi. |
Szerző: | DexoN [ 2021.01.19. 14:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
Idézet: Nem működik. Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi. Szia. Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot? Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet. |
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.19. 14:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
DexoN írta: Idézet: Nem működik. Meg próbáltam először 192Kb/s- os zenével, nem volt jó utánna 112kb/s-os bitsebességű zenével(amit támogat) de úgy sem szólal meg semmi. Szia. Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot? Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet.
|
Szerző: | DexoN [ 2021.01.19. 15:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
Idézet:
1. A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak. Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése: .wav, akkor Kód: client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav") .mp3, akkor Kód: client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3") Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül. 2. A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez. Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése: .wav, akkor Kód: precache_sound("mappa1/valami.wav") .mp3, akkor Kód: precache_sound("mappa1/valami.mp3") Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS Akkor:
|
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
DexoN írta: Idézet:
1. A public plugin_init-ben tisztelt Pika azért adott meg 2 parancsot, mert azok 2 különböző kiterjesztésű fájl lejátszására szolgálnak. Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése: .wav, akkor Kód: client_cmd(0, "spk mappa1/valami.wav") .mp3, akkor Kód: client_cmd(0, "mp3 play mappa1/valami.mp3") Mind a kettő esetnél ki kell írnod a fájl teljes útvonalát (beleértve a kiterjesztést is) a sound mappán belül. 2. A public plugin_precache-nél feleslegesen írtad le kétszer ugyanazt, ez nem fog semmit sem csinálni, itt is a kiterjesztéssel együtt kell beírni 1 hangfájlt csak 1x a függvényhez. Tehát, ha a hangfájlod kiterjesztése: .wav, akkor Kód: precache_sound("mappa1/valami.wav") .mp3, akkor Kód: precache_sound("mappa1/valami.mp3") Végül, például ha a hangfájlod neve fortnite.mp3, mappád neve pedig TwixX_QS Akkor:
..... Buta nem vagyok nem csak a mappa nevét kapta meg a kód. A teljes forrás így nézne ki:
De sajna akkor sem, és szerintem hogy 2x bele írtam ugyan azt nem szabadnak befolyásolni a plugin működését. |
Szerző: | regener [ 2021.01.19. 16:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
DexoN írta: Szia. Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot? Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet. Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára. A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik. Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból! Kód: #include <amxmodx> 1. pont így igaz. 2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el. Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096 WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni. Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges. |
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:12 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. | ||
regener írta: DexoN írta: Szia. Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot? Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet. Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára. A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik. Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból! Kód: #include <amxmodx> 1. pont így igaz. 2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el. Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096 WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni. Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges. Nem sikerült lefordítani
|
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.01.19. 16:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Zene a páylán. |
kajlakaki01 írta: regener írta: DexoN írta: Szia. Pedig működnie kéne, csatolnád az általad szerkesztett forráskódot? Megjegyzés: A hangfájl nevének nem szabad tartalmaznia ékezetet. Nem működhet, mert plugin_init lefutáskor még nincs egy kliens sem csatlakozva állapotban, később csatlakozókra sem érvényes. A plugin_end-nél pedig már nem jut el a klienshez, ott max a memóriában tárolhatsz valamit a következő plugin_init-ig az új páyára. A kért módszer nem megvalósítható ilyen módon, mivel ha valaki nem mapváltásnál van fent akkor neki később kezdődik a zene és nem szól végig, így mindig csak a végét hallaná ha épp későn csatlakozik. Ha ez nem gond akkor így menni fog. Csak azt használd amilyen formátumú hangod van a parancsokból! Kód: #include <amxmodx> 1. pont így igaz. 2. pont: mp3 fájlt nem kell hangként precachelni, elég precache_generic-el. Hangfájlok precache limit 511, generic limitje pedig 4096 WAV formátumot persze muszáj hangként kezelni. Kiegészítésképp a "stopsound" nem állít meg mp3 hangot, arra az "mp3 stop" parancs szükséges. Nem sikerült lefordítani SorrY! Elbaxtam a kimásolást xd De viszont most se szól! |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |