hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 00:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 159 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 158 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FPS kijelző
HozzászólásElküldve: 2021.05.08. 11:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok!
Régebben láttam fent egy olyan plugint, hogyha beirjuk a chatbe /fps akkor kiirja chatbe, hogy xy-nak van 150 FPS-e.
Használtam már ezt a plugint, viszont nem emlékszem rá, hogy mi lehet a neve.
A segítségeteket megköszönöm! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FPS kijelző
HozzászólásElküldve: 2021.05.08. 14:53 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2020.06.14. 17:59
Hozzászólások: 368
Megköszönt másnak: 64 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Zolika_36 írta:
Sziasztok!
Régebben láttam fent egy olyan plugint, hogyha beirjuk a chatbe /fps akkor kiirja chatbe, hogy xy-nak van 150 FPS-e.
Használtam már ezt a plugint, viszont nem emlékszem rá, hogy mi lehet a neve.
A segítségeteket megköszönöm! :D



Tessék, :D
  1. /*
  2.     *
  3.     * FPS:
  4.     *
  5.     *
  6.     * CVars:
  7.     *         cfps             1/0 // Enable/Disable FPS.                Default: 1/on.
  8.     *         cfpsall             1/0 // Print FPS MSG to all players?    Default: 1/on.
  9.     *         cfpsvisual         1/0 // Show/Hide /fps chat message?    Default: 1/on.
  10.     *
  11.     * Usage:
  12.     *         Type " /fps <nick/#userid> " in say.
  13.     *         Type " /cfps " in say/say_team for about plugin.
  14.     *
  15.     * Notes:
  16.     *         To change delay between user /fps command, edit DELAY_COMMAND and recompile.
  17.     *        This is engine FPS.
  18.     *         Original FPS Code by newbie.
  19.     */
  20.      
  21.     #include <amxmodx>
  22.     #include <amxmisc>
  23.     #include <fakemeta>
  24.      
  25.     #define PLUGIN_NAME        "FPS.Meter"
  26.     #define PLUGIN_VERSION        "1.0"
  27.     #define PLUGIN_AUTHOR        "Raggy"
  28.      
  29.     #pragma semicolon        1
  30.      
  31.     #define DELAY_COUNT        1.0    //Delay between frame counts, adjust this according to server ticrate. MUST BE FLOAT
  32.      
  33.     #define DELAY_COMMAND        5.0    //Delay between user /fps command. MUST BE FLOAT
  34.     #define COLOR            0x03    //0x01 normal, 0x04 green, 0x03 other. MUST BE CHAR
  35.      
  36.     #define MAX_PLAYERS        32 + 1
  37.      
  38.     new g_iUserFPS[MAX_PLAYERS];
  39.      
  40.     new g_irFPS;
  41.     new g_irFPSAll;
  42.     new g_irFPSVisual;
  43.      
  44.     public plugin_init()
  45.     {
  46.         register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  47.         register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  48.        
  49.         g_irFPS        = register_cvar("cfps",        "1");
  50.         g_irFPSAll    = register_cvar("cfpsall",    "1");
  51.         g_irFPSVisual    = register_cvar("cfpsvisual",    "1");
  52.        
  53.         register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink");
  54.        
  55.         register_clcmd("say",            "sayHandle");
  56.         register_clcmd("say /fps",        "cmdAboutrFPS");
  57.         register_clcmd("say_team /fps",    "cmdAboutrFPS");
  58.     }
  59.      
  60.     public fwdPlayerPreThink(id)
  61.     {
  62.         if ( !get_pcvar_num(g_irFPS) )
  63.             return FMRES_IGNORED;
  64.        
  65.         static Float:fGameTime, Float:fCountNext[MAX_PLAYERS], iCountFrames[MAX_PLAYERS];
  66.        
  67.         if ( fCountNext[id] >= (fGameTime = get_gametime()) )
  68.         {
  69.             iCountFrames[id]++;
  70.            
  71.             return FMRES_IGNORED;
  72.         }
  73.        
  74.         g_iUserFPS[id]        = iCountFrames[id];
  75.         iCountFrames[id]    = 0;
  76.        
  77.         fCountNext[id]        = fGameTime + DELAY_COUNT;
  78.        
  79.         return FMRES_IGNORED;
  80.     }
  81.      
  82.     public sayHandle(id)
  83.     {
  84.         if ( !get_pcvar_num(g_irFPS) )
  85.             return PLUGIN_CONTINUE;
  86.        
  87.         new szArgs[64];
  88.         read_args(szArgs, charsmax(szArgs));
  89.         remove_quotes(szArgs);
  90.         trim(szArgs);
  91.        
  92.         if ( !szArgs[0] )
  93.             return PLUGIN_HANDLED;
  94.        
  95.         if ( szArgs[0] != '/' )
  96.             return PLUGIN_CONTINUE;
  97.        
  98.        
  99.         //Command
  100.         new szTarget[32];
  101.        
  102.         parse(szArgs,\
  103.         szArgs, charsmax(szArgs),\
  104.         szTarget, charsmax(szTarget));
  105.        
  106.         if ( !equali(szArgs, "/fps", 4) )
  107.             return PLUGIN_CONTINUE;
  108.         //Command
  109.        
  110.        
  111.         //Delay
  112.         new Float:fCommandDelay = DELAY_COMMAND;
  113.        
  114.         static Float:fCommandUsed[MAX_PLAYERS];
  115.        
  116.         if ( fCommandUsed[id] > get_gametime() )
  117.         {
  118.             printMessage(id, id, "^x01Kérlek várj^x04 %.0f^x03 másodpercet^x01 a parancsok között!", fCommandDelay);
  119.             return PLUGIN_HANDLED;
  120.         }
  121.         //Delay
  122.        
  123.        
  124.         //Display
  125.         trim(szTarget);
  126.        
  127.         if ( !szTarget[0] )
  128.             fCommandUsed[id] = displayFPS(id, id, fCommandDelay);
  129.         else {
  130.             new targetId = cmd_target(id, szTarget, 2);
  131.            
  132.             if ( targetId )
  133.                 fCommandUsed[id] = displayFPS(id, targetId, fCommandDelay);
  134.             else {
  135.                 printMessage(id, id, "Nem található vagy túl sok játékos található ezzel a névvel: ^x04 %s", szTarget);
  136.                 return PLUGIN_HANDLED;
  137.             }
  138.         }
  139.         //Display
  140.        
  141.        
  142.         return get_pcvar_num(g_irFPSVisual) ? PLUGIN_CONTINUE : PLUGIN_HANDLED;
  143.     }
  144.      
  145.     Float:displayFPS(id, targetId, Float:fCommandDelay)  
  146.     {
  147.         new szName[32];
  148.         get_user_name(targetId, szName, charsmax(szName));
  149.        
  150.         new szMsg[192];
  151.         formatex(szMsg, charsmax(szMsg), "^x04%s^x01-nak^x04 %d^x03 FPS^x01-e van.", szName, g_iUserFPS[targetId]);
  152.        
  153.         printMessage(id, get_pcvar_num(g_irFPSAll) ? 0 : id, szMsg);
  154.        
  155.         return get_gametime() + fCommandDelay;
  156.     }
  157.      
  158.     printMessage(id, targetId, const sMsg[], any:...)
  159.     {
  160.         new szMessage[192];
  161.        
  162.         vformat(szMessage, charsmax(szMessage), sMsg, 4);
  163.         format(szMessage, charsmax(szMessage), "%c[FPS] %s", COLOR, szMessage);
  164.        
  165.         static iSayText;
  166.        
  167.         if ( !iSayText )
  168.             iSayText = get_user_msgid("SayText");
  169.        
  170.         message_begin(targetId ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, iSayText, {0, 0, 0}, targetId);
  171.         write_byte(id);
  172.         write_string(szMessage);
  173.         message_end();
  174.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FPS kijelző
HozzászólásElküldve: 2021.05.08. 18:59 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Köszönöm szépen! :)
Kiváló :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FPS kijelző
HozzászólásElküldve: 2021.05.09. 05:22 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 273
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Ez automatikusan mutatja, nem kell hozzá parancs, viszont a pluginba tudod ki kapcsolni
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=90398?t=90398
  1. amx_fps_display <1/0> <Be / Ki>

(Hogy consolba működik e a parancs, nem tudom)

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole