hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2022.06.26. 16:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 54 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 54 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.07. 13:04 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 267
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Megint 1 amatőr kérdés.
1 Olyan plugint keresek, ami kör végén kinyírja a vesztes csapatott.
Tehát ha nem sikerült a bombát hatástalanítani akkor ölje meg a ct csapatott.
Ha felszedik a bombát akkor a T-ket.

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.07. 14:32 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 42 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init(){
    register_plugin("Kör végi leölés", "1.0.0", "DexoN")

    register_event("SendAudio", "@KillT", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
    register_event("SendAudio", "@KillCt", "a", "2&%!MRAD_terwin")
}

@KillT() KillPlayers(CS_TEAM_T);
@KillCt() KillPlayers(CS_TEAM_CT);

KillPlayers(CsTeams:iTeam){
    for(new i = 1; i <= 32; i++)
        if(CsTeams:get_user_team(i) == iTeam)
            user_kill(i, 1);
}


Egyébként ilyen kérésnél tudsz a plugin kérésekbe is posztolni

Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: kajlakaki01 (2022.06.07. 18:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.07. 18:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 267
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Majd tesztelem! :D

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.17. 21:48 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 350 alkalommal
Esetleg a hangszűrést lehetne finomítani, mert így minden X/Y csapat győzelemkor kinyírja a másikat, nem csak akkor ha mondjuk a bomb defused hang ment végbe.
Plusz meg is állhat ha a target csapatból már nincs élő.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.18. 00:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
Hozzászólások: 103
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 42 alkalommal
regener írta:
Esetleg a hangszűrést lehetne finomítani, mert így minden X/Y csapat győzelemkor kinyírja a másikat, nem csak akkor ha mondjuk a bomb defused hang ment végbe.

Valóban, viszont a poszt írója úgy kérte, hogy minden körben legyen kill.
kajlakaki01 írta:
kör végén kinyírja a vesztes csapatott.

A bombás rész csak egy példa volt (gondolom).
---------
regener írta:
Plusz meg is állhat ha a target csapatból már nincs élő.

Igazából mindkét módszer megteszi szerintem, az is amit fentebb láttál + amit te mondtál (a get_playersre céloztál gondolom), mert teljesítményben nézve szerintem a kettő nem tér el nagyon egymástól. Az egyiken 32 játékoson végig cikázol, lekéred a csapatát a másikon meg létrehozol 33 változót, lekéred beléjük az adatokat, majd azon is végig cikázol. De ha rosszul gondolom, javíts ki.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.19. 22:42 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
Hozzászólások: 267
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
DexoN írta:
regener írta:
Esetleg a hangszűrést lehetne finomítani, mert így minden X/Y csapat győzelemkor kinyírja a másikat, nem csak akkor ha mondjuk a bomb defused hang ment végbe.

Valóban, viszont a poszt írója úgy kérte, hogy minden körben legyen kill.
kajlakaki01 írta:
kör végén kinyírja a vesztes csapatott.

A bombás rész csak egy példa volt (gondolom).
---------
regener írta:
Plusz meg is állhat ha a target csapatból már nincs élő.

Igazából mindkét módszer megteszi szerintem, az is amit fentebb láttál + amit te mondtál (a get_playersre céloztál gondolom), mert teljesítményben nézve szerintem a kettő nem tér el nagyon egymástól. Az egyiken 32 játékoson végig cikázol, lekéred a csapatát a másikon meg létrehozol 33 változót, lekéred beléjük az adatokat, majd azon is végig cikázol. De ha rosszul gondolom, javíts ki.


Még most se teszteltem mert meg találtam azt ami a gépemen volt, és tuti azt csinálja amit én akarok :D

Szóval ÉN annyit akartam ezzel hogy ha a CT-k nem hatástalanítsak a bombát akkor meghaljanak bomba robbanáskor. ( Csapat büntetés )
Ha a CT-k felszedik a bombát, akkor a T-k haljanak meg ( CSAAPT BÜNNTETÉS )
Ha nem rakják le a bombát a T-k és letelik az idő, akkor a T-k halnak meg.

Tehát ennyit akartam volna, de ne haragudjatok 1 terrás vinyon annyi szar van, hogy inkább kiírom ide :D
(csoro nem tud plugint irni )

_________________
Kép
FÓRUM


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.20. 16:36 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1095
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 194 alkalommal
és az publikus uram? Mert engem érdekelne, persze nem ingyen, kivéve ha még is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve: 2022.06.20. 18:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 470
Megköszönt másnak: 226 alkalommal
Megköszönték neki: 38 alkalommal
kajlakaki01 írta:
DexoN írta:
regener írta:
Esetleg a hangszűrést lehetne finomítani, mert így minden X/Y csapat győzelemkor kinyírja a másikat, nem csak akkor ha mondjuk a bomb defused hang ment végbe.

Valóban, viszont a poszt írója úgy kérte, hogy minden körben legyen kill.
kajlakaki01 írta:
kör végén kinyírja a vesztes csapatott.

A bombás rész csak egy példa volt (gondolom).
---------
regener írta:
Plusz meg is állhat ha a target csapatból már nincs élő.

Igazából mindkét módszer megteszi szerintem, az is amit fentebb láttál + amit te mondtál (a get_playersre céloztál gondolom), mert teljesítményben nézve szerintem a kettő nem tér el nagyon egymástól. Az egyiken 32 játékoson végig cikázol, lekéred a csapatát a másikon meg létrehozol 33 változót, lekéred beléjük az adatokat, majd azon is végig cikázol. De ha rosszul gondolom, javíts ki.


Még most se teszteltem mert meg találtam azt ami a gépemen volt, és tuti azt csinálja amit én akarok :D

Szóval ÉN annyit akartam ezzel hogy ha a CT-k nem hatástalanítsak a bombát akkor meghaljanak bomba robbanáskor. ( Csapat büntetés )
Ha a CT-k felszedik a bombát, akkor a T-k haljanak meg ( CSAAPT BÜNNTETÉS )
Ha nem rakják le a bombát a T-k és letelik az idő, akkor a T-k halnak meg.

Tehát ennyit akartam volna, de ne haragudjatok 1 terrás vinyon annyi szar van, hogy inkább kiírom ide :D
(csoro nem tud plugint irni )

"csoro nem tud plugint irni" --> "Csóró, nem tud plugint írni."

_________________
ha valakinek kell, Mysql, WebTárhely, 1.6 szerver tesztre akkor olvasd el a le írásom. :)
Írj chat témába le írás meg található!:)
8mTNNe @ Írj! - Chat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole