hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.13. 06:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 556 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 556 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.10. 16:52 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Hello. valaki megtudná nekem csinálni azt, hogy /alap parancssal az usp, knife, scout skinjei alappá változzanak, illetve ha mégegyszer beírjak akkor ismét azok a skinek fussanak amik fent vannak szerveren.
A player csak saját magának tudja állítani:D

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.10. 20:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Ilyet aszhiszem nemlehet :DMax ha atalitsa akkor reconctelnie kene :DMegvarom metal valaszat

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.10. 21:01 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
meglehet és nem nehéz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.10. 21:04 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Igen

keptelen írta:
Hello. valaki megtudná nekem csinálni azt, hogy /alap parancssal az usp, knife, scout skinjei alappá változzanak, illetve ha mégegyszer beírjak akkor ismét azok a skinek fussanak amik fent vannak szerveren.
A player csak saját magának tudja állítani:D

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.10. 21:12 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public 
plugin_precache() {
    
precache_model("models/v_mp5_new.mdl");
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /alap""Alap");
    
register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public 
client_putinserver(id) {
    
alap[id] = true;
}

public 
Alap(id) {
    if(
alap[id]) {
        
alap[id] = false;
    } else {
        
alap[id] = true;
    }
}

public 
fegyvervaltas(id)
{
    new 
clipammo
    
new weap get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!
alap[id]) { //ha alap nem igaz, tehát nem alap fegyvereket kapcsolta be
        
if(weap == CSW_MP5NAVY//Ha mp5, model CSW neve
        
{
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/v_mp5_new.mdl"//v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        
}
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 12:43 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/v_mp5_new.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /alap", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap 
= get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) { //ha alap nem igaz, tehát nem alap fegyvereket kapcsolta be
        if(weap == CSW_MP5NAVY) //Ha mp5, model CSW neve
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_mp5_new.mdl") //v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Megnézem nemsoká, de ha jó akkor is egypluginba kéne nekem a 3 skin cseréje.

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 12:58 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ezt a részt sokszorozod:
Kód:
if(weap == CSW_MP5NAVY) //Ha mp5, model CSW neve
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_mp5_new.mdl") //v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 15:03 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2010.08.13. 21:48
Hozzászólások: 108
Ez nem csinál semmit, mit szúrtam el?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        if(weap == CSW_USP)
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

_________________
212 map pontosan:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 15:05 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Jövő héten megcsinálom, amikr meglesz a gepem, mert telool eleg nehez! Amm ebbe az elagazasokat kurtad el!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin alapra cseréje
HozzászólásElküldve: 2012.02.11. 15:09 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
keptelen írta:
Ez nem csinál semmit, mit szúrtam el?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        if(weap == CSW_USP)
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public 
plugin_precache() {
    
precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    
precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    
precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /defw""Alap");
    
register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public 
client_putinserver(id) {
    
alap[id] = true;
}

public 
Alap(id) {
    if(
alap[id]) {
        
alap[id] = false;
    } else {
        
alap[id] = true;
    }
}

public 
fegyvervaltas(id)
{
    new 
clipammo
    
new weap get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!
alap[id]) {
        if(
weap == CSW_KNIFE)
        {
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(
weap == CSW_USP)
        {
        
//ide USP-s modelt, nem tudom meik az!
        //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
        //vagy (amelyik nem az USP azt töröld, a másiknál meg a másikat)
        //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl")  
        
}
        if(
weap == CSW_SCOUT)
        {
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3KZ.mdl")  
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole