hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Skin alapra cseréje
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3380
Oldal: 1 / 3

Szerző:  keptelen [ 2012.02.10. 16:52 ]
Hozzászólás témája:  Skin alapra cseréje

Hello. valaki megtudná nekem csinálni azt, hogy /alap parancssal az usp, knife, scout skinjei alappá változzanak, illetve ha mégegyszer beírjak akkor ismét azok a skinek fussanak amik fent vannak szerveren.
A player csak saját magának tudja állítani:D

Szerző:  DeteCT0R [ 2012.02.10. 20:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

Ilyet aszhiszem nemlehet :DMax ha atalitsa akkor reconctelnie kene :DMegvarom metal valaszat

Szerző:  IrOn [ 2012.02.10. 21:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

meglehet és nem nehéz

Szerző:  Metal [ 2012.02.10. 21:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

Igen

keptelen írta:
Hello. valaki megtudná nekem csinálni azt, hogy /alap parancssal az usp, knife, scout skinjei alappá változzanak, illetve ha mégegyszer beírjak akkor ismét azok a skinek fussanak amik fent vannak szerveren.
A player csak saját magának tudja állítani:D

Szerző:  IrOn [ 2012.02.10. 21:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public 
plugin_precache() {
    
precache_model("models/v_mp5_new.mdl");
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /alap""Alap");
    
register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public 
client_putinserver(id) {
    
alap[id] = true;
}

public 
Alap(id) {
    if(
alap[id]) {
        
alap[id] = false;
    } else {
        
alap[id] = true;
    }
}

public 
fegyvervaltas(id)
{
    new 
clipammo
    
new weap get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!
alap[id]) { //ha alap nem igaz, tehát nem alap fegyvereket kapcsolta be
        
if(weap == CSW_MP5NAVY//Ha mp5, model CSW neve
        
{
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/v_mp5_new.mdl"//v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        
}
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;

Szerző:  keptelen [ 2012.02.11. 12:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/v_mp5_new.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /alap", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap 
= get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) { //ha alap nem igaz, tehát nem alap fegyvereket kapcsolta be
        if(weap == CSW_MP5NAVY) //Ha mp5, model CSW neve
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_mp5_new.mdl") //v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Megnézem nemsoká, de ha jó akkor is egypluginba kéne nekem a 3 skin cseréje.

Szerző:  IrOn [ 2012.02.11. 12:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

ezt a részt sokszorozod:
Kód:
if(weap == CSW_MP5NAVY) //Ha mp5, model CSW neve
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_mp5_new.mdl") //v model elérési út
            //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_mp5_new.mdl") //p model elérési út
        }

Szerző:  keptelen [ 2012.02.11. 15:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

Ez nem csinál semmit, mit szúrtam el?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        if(weap == CSW_USP)
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Szerző:  kiki [ 2012.02.11. 15:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

Jövő héten megcsinálom, amikr meglesz a gepem, mert telool eleg nehez! Amm ebbe az elagazasokat kurtad el!

Szerző:  IrOn [ 2012.02.11. 15:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin alapra cseréje

keptelen írta:
Ez nem csinál semmit, mit szúrtam el?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public plugin_precache() {
    precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /defw", "Alap");
    register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public client_putinserver(id) {
    alap[id] = true;
}

public Alap(id) {
    if(alap[id]) {
        alap[id] = false;
    } else {
        alap[id] = true;
    }
}

public fegyvervaltas(id)
{
    new clip, ammo
    new weap = get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!alap[id]) {
        if(weap == CSW_KNIFE)
        if(weap == CSW_USP)
        if(weap == CSW_SCOUT)
        {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl") 
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new alap[33];

public 
plugin_precache() {
    
precache_model("models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl");
    
precache_model("models/KT3guns/KT3knife2.mdl");
    
precache_model("models/KT3guns/KT3KZ.mdl");
}

public 
plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_clcmd("say /defw""Alap");
    
register_event("CurWeapon","fegyvervaltas","be","1=1");
}

public 
client_putinserver(id) {
    
alap[id] = true;
}

public 
Alap(id) {
    if(
alap[id]) {
        
alap[id] = false;
    } else {
        
alap[id] = true;
    }
}

public 
fegyvervaltas(id)
{
    new 
clipammo
    
new weap get_user_weapon(id,clip,ammo)
    if(!
alap[id]) {
        if(
weap == CSW_KNIFE)
        {
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3knife2.mdl")
        }
        if(
weap == CSW_USP)
        {
        
//ide USP-s modelt, nem tudom meik az!
        //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
        //vagy (amelyik nem az USP azt töröld, a másiknál meg a másikat)
        //entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/KT3guns/KT3KZ.mdl")  
        
}
        if(
weap == CSW_SCOUT)
        {
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/K3PT3L3N.mdl")
            
entity_set_string(idEV_SZ_viewmodel"models/KT3guns/KT3KZ.mdl")  
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}  

Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/