hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunnyhop
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3417
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kekalma [ 2012.02.12. 18:40 ]
Hozzászólás témája:  Bunnyhop

Valaki tudna nekem irni / küldeni egy onlyan plugint aminek az a lényege, hogy beirom /bhop és offolja annak az autobunnyt aki beirta és ha beirja megint akkor újból megy neki az autobunny?

Szerző:  Metal [ 2012.02.12. 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Ha ez kell, akkor át kell írni a plugint.

kekalma írta:
Valaki tudna nekem irni / küldeni egy onlyan plugint aminek az a lényege, hogy beirom /bhop és offolja annak az autobunnyt aki beirta és ha beirja megint akkor újból megy neki az autobunny?

Szerző:  kekalma [ 2012.02.12. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

És átírnád nekem?

Szerző:  rericsi8 [ 2012.02.12. 20:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

hi kekalma
hallottam eltávoztál a stayhosting-tól :D
na mind1, ahhoz hogy valaki átírjon valamit neked kell az sma is :D
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define   FL_WATERJUMP   (1<<11)   // player jumping out of water
#define   FL_ONGROUND   (1<<9)   // At rest / on the ground

public plugin_init() {
   register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
   register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

   register_cvar("bh_enabled", "1")
   register_cvar("bh_autojump", "1")
   register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
   if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
      return PLUGIN_CONTINUE

   entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)      // Disable slow down after jumping

   if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
      return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)      Make a player jump automatically
   if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {   // If holding jump
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return PLUGIN_CONTINUE

      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      velocity[2] += 250.0
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)   // Play the Jump Animation
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
   set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
   if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
      return PLUGIN_HANDLED

   if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
      client_print(id, print_chat, "[AMX] A nyu'lugra's bekapcsolva.Nem lassulsz le ugra's uta'n.")
   } else {
      client_print(id, print_chat, "[AMX] Az automatikus nyu'lugra's bekapcsolva.Csak nyomd az ugrast folyamatosan.")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 20:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Parancsok:
/on - bekapcsolás
/off - kikapcsolás

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground

public plugin_init() {
    
register_plugin("Super Bunny Hopper""1.2""Cheesy Peteza")
    
register_cvar("sbhopper_version""1.2"FCVAR_SERVER)

    
register_cvar("bh_enabled""1")
    
register_cvar("bh_autojump""1")
    
register_cvar("bh_showusage""1")
    
register_clcmd("say /off""bhopoff")
    
register_clcmd("say /on""bhopon")
}

public 
client_PreThink(id) {
    if (!
get_cvar_num("bh_enabled"))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    entity_set_float
(idEV_FL_fuser20.0)        // Disable slow down after jumping

    
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return 
PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically
    
if (entity_get_int(idEV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        
new flags entity_get_int(idEV_INT_flags)

        if (
flags FL_WATERJUMP)
            return 
PLUGIN_CONTINUE
        
if ( entity_get_int(idEV_INT_waterlevel) >= )
            return 
PLUGIN_CONTINUE
        
if ( !(flags FL_ONGROUND) )
            return 
PLUGIN_CONTINUE

        
new Float:velocity[3]
        
entity_get_vector(idEV_VEC_velocityvelocity)
        
velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector
(idEV_VEC_velocityvelocity)

        
entity_set_int(idEV_INT_gaitsequence6)    // Play the Jump Animation
    
}
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
client_authorized(id)
    
set_task(30.0"showUsage"id)

public 
showUsage(id) {
    if ( !
get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
        return 
PLUGIN_HANDLED

    
if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
        
client_print(idprint_chat"[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    } else {
        
client_print(idprint_chat"[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED
}
public 
bhopoff(id){
    
client_cmd(id"amx_cvar bh_autojump 0");
}
public 
bhopon(id){
     
client_cmd(id"amx_cvar bh_autojump 1");    

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 20:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

jJuj ez csak adminnak jó.:s
Valaki nemtudja azt a parancsot amivel adminjog nélküld a szerver állít cvárt? mert így csak olyan tud akinek van elérhetősége cvarhoz.

Szerző:  IrOn [ 2012.02.12. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

CocaIne.^ írta:
jJuj ez csak adminnak jó.:s
Valaki nemtudja azt a parancsot amivel adminjog nélküld a szerver állít cvárt? mert így csak olyan tud akinek van elérhetősége cvarhoz.

ha átálítod cvart mindenkinek át lesz állítva, nem ezt kérte

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 20:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

na,de ha id? és ha átalakítom akkor nem lesz bhop

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 20:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

De akkor itt az id nemszámít?
client_cmd(id, "amx_cvar bh_autojump 0");
Akkor is mindenkinek átalakítja?

Szerző:  IrOn [ 2012.02.12. 20:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

CocaIne.^ írta:
De akkor itt az id nemszámít?
client_cmd(id, "amx_cvar bh_autojump 0");
Akkor is mindenkinek átalakítja?

ez a játékoson futtatja le a parancsot, csak beírja az ő konzoljába
na látom nem megy: (kiki kedvéért így írtam:D)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground

new bool: onoff[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
    register_clcmd("say /bhop", "bhoponoff")
}

public client_PreThink(id) {
    if(onoff[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if 
(!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE

    entity_set_float
(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically
    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return PLUGIN_CONTINUE

        new Float
:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector
(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
    set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
    if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
        return PLUGIN_HANDLED

    if 
( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    } else {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public bhoponoff(id){
    onoff[id] = onoff[id] ? false : true;
}

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/