hlmod.hu
https://hlmod.hu/

player menü
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3456
Oldal: 1 / 4

Szerző:  rericsi8 [2012.02.16. 20:45 ]
Hozzászólás témája:  player menü

hi
készítene valaki nekem egy playermenüt :D
először csak 1-1 modellel :D
például a terrorista beírja hogy /skins akkor kijön neki egy menü és választhat player skint.
persze minden csapatnak a saját modelljei jöjjenek ki :D
először elég lessz ha a leet-el meg a gign-el csináljátok meg nekem :D és ha elmagyarázzátok hogy mit kell benne bővítenem ha több skint akarok berakni akkor hálás lennék :D

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.02.17. 13:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

Ebből kiindulhatsz.
viewtopic.php?f=29&t=3009

Szerző:  rericsi8 [2012.02.17. 14:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

ez tökre nem ugyanaz de nem baj :D
azt hiszem kiírom az aláírásomba hogy nem tudok plugint írni/moódosítani :D

Szerző:  fear_ezmegmi [2012.02.17. 14:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

Átolvastam még 1x a kérdést és tényleg nem jó a plugin xd

Szerző:  IrOn [2012.02.17. 14:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

precache-t nem tettem bele, azt remélem azért tudod
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
 
public plugin_init()
 {
    
register_clcmd"say /skins","skinmenu");
 }
 public 
skinmenu(id)
 {
    new 
menu menu_create("\rValassz ruhat:""menu_handler")
    
    if(
cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    
menu_additem(menu"Gign""1"0);
    
//Többi ct modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
    
    
} else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
    
menu_additem(menu"Leet""2"0);
    
//Többi terror modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
    
    
} else { return PLUGIN_HANDLED; }
    
    
menu_setprop(menuMPROP_EXITMEXIT_ALL);
    
menu_display(idmenu0);
 }
 public 
menu_handler(idmenuitem)
 {
    if( 
item == MENU_EXIT )
    {
        
menu_destroy(menu);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }

    new 
data[6], szName[64];
    new 
accesscallback;
    
menu_item_getinfo(menuitemaccessdata,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

    new 
key str_to_num(data);

    switch(
key)
    {
        case 
1// 1. ct model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        
{
            
cs_set_user_model(id"gign"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        
}
        case 
2// 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        
{
            
cs_set_user_model(id"leet"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        
}
    }

    
menu_destroy(menu);
    return 
PLUGIN_HANDLED;
 } 

Szerző:  rericsi8 [2012.02.19. 17:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

hogyan kéne ehhez hozzáírni?
így jó?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
 public plugin_init()
 {
    register_clcmd( "say /skins","skinmenu");
 }
 public skinmenu(id)
 {
    new menu = menu_create("\rValassz ruhat:", "menu_handler")
   
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    menu_additem(menu, "Gign", "1", 0);
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    menu_additem(menu, "ctmodel", "2", 0);
    //Többi ct modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
   
    } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
    menu_additem(menu, "Leet", "4", 0);
    } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
    menu_additem(menu, "tmodel", "5", 0);
    //Többi terror modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
   
    } else { return PLUGIN_HANDLED; }
   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id, menu, 0);
 }
 public menu_handler(id, menu, item)
 {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

    new key = str_to_num(data);

    switch(key)
    {
        case 1: // 1. ct model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "gign"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
            cs_set_user_model(id, "ctmodel"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 2: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "leet"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
            cs_set_user_model(id, "tmodel"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
    }

    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
 }

Szerző:  IrOn [2012.02.19. 17:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

nem, amit a menüben megadsz számot:

Idézet:
menu_additem(menu, "Gign", "1", 0);


azt kell utána új case-be:

Idézet:
case 1: // 1. ct model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
{
cs_set_user_model(id, "gign"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
}


tehát ha 3as:
Idézet:
menu_additem(menu, "temodel", "3", 0);

akkor létrehozol újat:
Idézet:
case 3:
{
cs_set_user_model(id, "temodel"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
}

Szerző:  rericsi8 [2012.02.19. 17:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

köszönöm
még egy kérdés
a menu_additem-nél jó lessz ha rögtön utána írom a következőt?
így:
Kód:
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    menu_additem(menu, "Gign", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Gign2", "2", 0);

Szerző:  Silent [2012.02.19. 17:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

rericsi8 írta:
köszönöm
még egy kérdés
a menu_additem-nél jó lessz ha rögtön utána írom a következőt?
így:
Kód:
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    menu_additem(menu, "Gign", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Gign2", "2", 0);


ja.

Szerző:  rericsi8 [2012.02.19. 17:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: player menü

tehát akkor ez elvileg jó és még ennél is többet adhatok hozzá?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
 public plugin_init()
 {
    register_clcmd( "say /skins","skinmenu");
 }
 public skinmenu(id)
 {
    new menu = menu_create("\rValassz ruhat:", "menu_handler")
   
    if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
    menu_additem(menu, "SealTeam6", "1", 0);
    menu_additem(menu, "Gsg9", "2", 0);
    menu_additem(menu, "Sas", "3", 0);
    menu_additem(menu, "Gign", "4", 0);
    menu_additem(menu, "Spetsnaz", "5", 0);
    //Többi ct modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
   
    } else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
    menu_additem(menu, "PhoeniConnexion", "6", 0);
    menu_additem(menu, "EliteCrew", "7", 0);
    menu_additem(menu, "ArcticAvengers", "8", 0);
    menu_additem(menu, "GuerillaWarfare", "9", 0);
    menu_additem(menu, "MidwestMilitia", "10", 0);
    //Többi terror modell felső mintájára vigyázz a számmal, ne legyen 2 ugyan az!
   
    } else { return PLUGIN_HANDLED; }
   
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_display(id, menu, 0);
 }
 public menu_handler(id, menu, item)
 {
    if( item == MENU_EXIT )
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new data[6], szName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

    new key = str_to_num(data);

    switch(key)
    {
        case 1: // 1. ct model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "urban"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 2: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "gsg9"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 3: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "sas"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 4: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "gign"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 5: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "spetsnaz"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 6: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "terror"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 7: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "leet"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 8: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "arctic"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 9: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "guerilla"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
        case 10: // 1. terror model(ide azt a számot írod amit fenn megadtál!
        {
            cs_set_user_model(id, "militia"); //Mappa és model neve ugyan az legyen
        }
    }

    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
 }

Oldal: 1 / 4 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/