hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Vissza szálálás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3493
Oldal: 1 / 2

Szerző:  fuck604 [ 2012.02.20. 13:03 ]
Hozzászólás témája:  Vissza szálálás

Üdv 1 olyan plugin kéne ami bomba felrobbanása előtt visszaszámlál 10ről és amikor azt mondja hogy 1 akkor még ne robbanjon de 0-át már ne játssza meg mert az nincs. a hangok megvannak ha lehet sound/c4/1.mp3 sound/c4/2.mp3 elérési útvonalat adjátok meg a hang megvan.

Ui.: mp3ba vannak a hangok és nem wav-ban

köszi előre is!

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.02.20. 13:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

[error]Vissza szálálás[/error]

~~>

Vissza számlálás


Klikk :]

Picit átírod és jó lesz :D

Szerző:  fuck604 [ 2012.02.20. 14:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

hát nem tudom elég béna vagyok ezt alkottam és nem működik :)

Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}


mit kéne átírnom lese töltötte a szerver a hangokat.

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.02.20. 14:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

Szerintem az a baj ,hogy nincsen benne Precacher de lehet hülyeséget mondtam :DDD

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.02.20. 14:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

fear_ezmegmi írta:
Szerintem az a baj ,hogy nincsen benne Precacher de lehet hülyeséget mondtam :DDD

Igen,precachelni kell a hangokat.

Szerző:  fuck604 [ 2012.02.20. 14:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

hmm.. és azt hogy kell?

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.02.20. 15:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

Kód:
public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/hang.mp3 )

Szerző:  IrOn [ 2012.02.20. 15:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

Kód:
mp3

-->
Kód:
mp3 play

Szerző:  fuck604 [ 2012.02.21. 19:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

Hát 4 error. Mit rontottam?? Am az mp3 play-t jó helyre írtam?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/c4/1.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/2.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/3.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/4.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/5.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/6.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/7.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/8.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/9.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/10.mp3 )

Szerző:  IrOn [ 2012.02.21. 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Vissza szálálás

fuck604 írta:
Hát 4 error. Mit rontottam?? Am az mp3 play-t jó helyre írtam?
Kód:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "CountDown"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "asd"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted;



stock const count_sounds[][] = {

"sound/c4/1.mp3",
"sound/c4/2.mp3",
"sound/c4/3.mp3",
"sound/c4/4.mp3",
"sound/c4/5.mp3",
"sound/c4/6.mp3",
"sound/c4/7.mp3",
"sound/c4/8.mp3",
"sound/c4/9.mp3",
"sound/c4/10.mp3"
}

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
PlaySound()
set_task(1.0, "PlaySound", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}

public PlaySound()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
switch(g_c4timer)
{

case 10: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 9: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 8: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 7: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 6: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 5: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 4: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 3: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 2: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);

case 1: client_cmd(0, "mp3 play %s", count_sounds[g_c4timer]);   

}
--g_c4timer;
}
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound( sound/c4/1.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/2.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/3.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/4.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/5.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/6.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/7.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/8.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/9.mp3 )
    precache_sound( sound/c4/10.mp3 )

precache rész:
Kód:
public plugin_precache()
{
    
precache_sound"sound/c4/1.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/2.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/3.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/4.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/5.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/6.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/7.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/8.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/9.mp3" )
    
precache_sound"sound/c4/10.mp3" )
}  

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/