hlmod.hu
https://hlmod.hu/

DJ, LJ
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3845
Oldal: 1 / 2

Szerző:  tson_ [2012.03.24. 23:23 ]
Hozzászólás témája:  DJ, LJ

Hali egy plugin kérnék mint ami ebben a pluginban is van: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=493055
A lényege hogy ha beírjuk /dj akkor kettőt lehet ugrani, ha /lj akkor meg longjumpolni (hosszú ugrás, táv ugrás ? xd).
Ezeket csak 15 mp-ként lehessen használni és chatbe vagy bal oldalt egy kék hud üzenetbe kiírni.
/dj
hud vagy chat: Dupla ugras bekapcsolva
/lj
hud vagy chat: Longjump(magyarul nemtok rendes forditastxd) bekapcsolva
a dj-t is meg a lj-t is csak 15 mpként lehessen szal olyat ne lehessen hogy dj majd egyből lj-zni lehessen.
:)

Szerző:  Silent [2012.03.25. 07:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

Majd ma kerítek rá idôt..

Szerző:  tson_ [2012.03.26. 17:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

Ndby?

Szerző:  VirTuaL ~` [2012.03.27. 17:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

[error]
tson_ írta:
Ndby?
[/error]

Nem...

...Nbdy? :P

Szerző:  tson_ [2012.03.27. 18:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

So? :D

Szerző:  Silent [2012.03.29. 18:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

Teszt nemvolt:

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new bool:can_press[33], bool:has_longjump[33], bool:has_multi[33];

new 
jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false

public plugin_init() {
    
register_plugin(PLUGINVERSIONAUTHOR)
    
register_logevent("logevent_end"2"Round_End");
    
register_logevent("logevent_start"2"Round_Start");
    
register_clcmd("say /lj""give_longjump");
    
register_clcmd("say /dj""give_multi");
}

public 
give_multi(id)
{
    if(
can_press[id])
    {
        
can_press[id] = false;
        
has_multi[id] = true;
        
set_task(15.0"del_multi");
    }
}

public 
del_multi(id)
{
    
has_longjump[id] = false;
    
can_press[id] = true;
    
}

public 
give_longjump(id)
{
    if(
can_press[id])
    {
        
give_item(id"item_longjump");
        
set_task(15.0"del_longjump");
        
has_longjump[id] = true;
        
can_press[id] = false;
    }
    else
    {
        
client_print(idprint_chat"Most nem tudsz venni longjumpot!");
    }
}

public 
del_longjump(id)
{
    
has_longjump[id] = false;
    
can_press[id] = true;
}



public 
logevent_end(i)
{
    
can_press[i] = false;
    
has_longjump[i] = false;
    
has_multi[i] = false;
}

public 
logevent_start(i)
{
    
can_press[i] = true;
    
has_longjump[i] = false;
    
has_multi[i] = false;
}

public 
client_connect(i)
{
    
can_press[i] = true;
    
has_longjump[i] = false;
    
has_multi[i] = false;
}

public 
client_disconnect(i)
{
    
can_press[i] = false;
    
has_longjump[i] = false;
    
has_multi[i] = false;
}

public 
client_PreThink(id)
{
    
multi(id);    
}

public 
multi(id)
{
    if(
has_multi[id])
    {
        if(
is_user_alive(id))
        {
            new 
nbut get_user_button(id)
            new 
obut get_user_oldbutton(id)
            if((
nbut IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut IN_JUMP))
            {
                if(
jumpnum[id] < 2)
                {
                    
dojump[id] = true
                    jumpnum
[id]++
                    return 
PLUGIN_CONTINUE
                
}
            }
            if((
nbut IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
            {
                
jumpnum[id] = 0
                
return PLUGIN_CONTINUE
            
}
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE;
}

public 
client_PostThink(id)
{
    if(
has_multi[id]) {
        if(
is_user_alive(id)) {
            if(
dojump[id] == true)
            {
                new 
Float:velocity[3]    
                
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
                
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
                
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
                
dojump[id] = false
                
return PLUGIN_CONTINUE
            
}
        }
    }
    return 
PLUGIN_CONTINUE

Szerző:  tson_ [2012.03.29. 19:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

ez nem igazán jött be beírtam /dj 3at ugrott azután /lj-t nem is lehetett se semmi xd

Szerző:  Silent [2012.03.29. 19:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

tson_ írta:
ez nem igazán jött be beírtam /dj 3at ugrott azután /lj-t nem is lehetett se semmi xd

huuhhh...majd hnap megnezem :D

Szerző:  tson_ [2012.03.29. 19:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

de vágod hogy kéne
/dj 2őt ugrik utána se /dj se /lj 10 Mp ig
/lj hosszat ugrik utána se /lj se /dj 10 Mp ig ..xd

Szerző:  Silent [2012.03.30. 13:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: DJ, LJ

De egyszer lehet hosszat meg kettot ugrani vagy 10masodpercig?

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/