hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 539 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 19:01 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.05. 19:31
Hozzászólások: 9
Hy.
Előre is bocs ha hülyeséget irok de nem nagyon értek hozzá! :)

Szóval egy olyat plugint szeretnék ami egy bizonyos körbe újra mapot vált
Pl: [~Hard.round]65/65 tehát a 65-dik kör végén mapot vált. Ennek a példájára kellene megcsinálni..
Only D2 szerver vagyunk szóval mindíg a dust2-re kellene,hogy újra váltson.

Aki tud segíteni az segítsen!! Fontos!

És bocs még 1x ha hülyeséget írtam..:)

Köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 19:05 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kód:

#include <amxmodx>
#define MAX_ROUNDS 65
new gRounds

public plugin_init()
{
   
register_plugin("PLUGIN""1.0""Silent");
   
register_logevent("fwdStart"2"1=Round_Start");
}
public 
fwdStart()
{
   if(
gRound <= MAX_ROUNDS)
   {
       
gRounds++
   }
   else
   {
       
server_cmd("changelevel de_dust2");
   }
}
 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 19:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Kód:
mp_maxrounds "64"

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 19:14 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
fuck604 írta:
Kód:
mp_maxrounds "64"

az nekem mindig bugolt, ha only d2
mindig valami nagyon ismeretlen pályákra váltott, amik fenn se voltak szerveren

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.10. 19:27 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nekem tökéletesen működik :)

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.11. 23:32 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Talan mapcykle?v nemtoom hogy irjak :DAdd meg csak a dust2 es akkor csak arra fogja valtani:D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.12. 07:06 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
DeteCT0R írta:
Talan mapcykle?v nemtoom hogy irjak :DAdd meg csak a dust2 es akkor csak arra fogja valtani:D


Ha nincs maps.ini akkor igen, MAPCYCLE-t használ. De am ott van amit írtam, egykét dolgot még beleírsz és csodás arra amire neked kell... Vagy ha semmiféle képpen nem mũködik egyik sem, akkor használd alap cvart és mapváltáskor leellenõrzöd mapnevét, és ha nem d2 elváltatod vele.. Ez benne van a trollmódban is, ki tudod venni :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Plugin készítés!
HozzászólásElküldve: 2012.04.13. 09:44 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Megj:

Kód:
gRound <= MAX_ROUNDS

helyett
Kód:
gRounds <= MAX_ROUNDS


Ezzel csupán az a gond, hogy ha lelépnek és visszalépnek (körresi van), akkor nem nullázódik a érték. Nem tudom mennyire gond ez, de érdemes a fent említett CVart használni, emiatt van kitalálva.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 116 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole