hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 06:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 328 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 326 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.26. 21:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szeretnék kérni egy ejtőernyő ki-be kapcsoló plugint, az oldalon is van ilyen csak bunnyhoppal.
köszönöm

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.26. 21:23 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ezt úgy érted h mindenki kikapcsolja magának vagy teljesen kikapcsolni mert ha a második akkor van rá cvar:
Kód:
"sv_parachute"  "0"

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.26. 21:43 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ki-be kapcsolás / kliens
beírja /ejtoernyo es csak nekik kikapcsol, megint beirja akkor bekapcsol

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 13:05 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nesze ittvan:


Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <engine>

  4. #include <cstrike>

  5.  

  6. #define PLUGINNAME      "AMXX Parachute"

  7. #define VERSION         "0.2.3"

  8. #define AUTHOR          "KRoT@L"

  9.  

  10. new bool:has_parachute[33];

  11. new para_ent[33];

  12. new bool:had_parachute[33];

  13. new bool:player_died[33];

  14. new bool:vanejtorenyo[33];

  15.  

  16. public plugin_init()

  17. {

  18.         register_plugin( PLUGINNAME, VERSION, AUTHOR )

  19.        

  20.         register_dictionary( "parachute.txt" )

  21.        

  22.         register_concmd( "say buy_parachute", "buy_parachute" )

  23.         register_concmd( "say sell_parachute", "sell_parachute" )

  24.         register_concmd( "amx_parachute", "give_parachute", ADMIN_LEVEL_A, "amx_parachute <name, @all>" )

  25.         register_clcmd("say /ejtoernyo", "ejtoernyo")

  26.  

  27.         register_cvar( "sv_parachute", "1" )

  28.         register_cvar( "parachute_cost", "1000" )

  29.         register_cvar( "parachute_payback", "75" )

  30.         register_cvar( "admin_parachute", "0" )

  31.         register_cvar( "para_free", "0" )

  32.        

  33.         register_logevent( "event_roundstart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start" )

  34.         register_logevent( "event_roundend", 2, "0=World triggered", "1=Round_End" )

  35.         register_event( "ResetHUD", "event_resethud", "be" )

  36.         register_event( "DeathMsg", "death_event", "a" )

  37. }

  38.  

  39. public plugin_modules() {

  40.         require_module( "engine" )

  41.         require_module( "cstrike" )

  42. }

  43.  

  44. public plugin_precache()

  45. {

  46.         precache_model("models/parachute.mdl")

  47. }

  48.  

  49. public ejtoernyo(id)

  50. {

  51.         if(vanejtorenyo[id] == true)

  52.         {      

  53.                 vanejtorenyo[id] = false;

  54.                 client_print(id, print_center, "Ejtoernyo kikapcsolva!")

  55.                 return

  56.         }

  57.        

  58.         if(vanejtorenyo[id] == false)

  59.         {      

  60.                 vanejtorenyo[id] = true;

  61.                 client_print(id, print_center, "Ejtoernyo bekapcsolva")

  62.                 return

  63.         }

  64. }

  65. public client_connect(id)

  66. {

  67.         if(para_ent[id] > 0)

  68.         {

  69.                 remove_entity(para_ent[id])

  70.         }

  71.         vanejtorenyo[id] = true;

  72.         has_parachute[id] = false

  73.         para_ent[id] = 0

  74. }

  75.  

  76. public event_roundstart() {

  77.         new MaxPlayers = get_maxplayers();

  78.         for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {

  79.                 if( had_parachute[id] == true && player_died[id] == false ) {

  80.                         has_parachute[id] = true

  81.                 }

  82.         }

  83.         set_task( 3.0, "free_parachute" );

  84.                

  85. }

  86.  

  87. public event_roundend() {

  88.         new MaxPlayers = get_maxplayers();

  89.         for( new id; id < MaxPlayers; id++ ) {

  90.                 if( is_user_alive( id ) ) {

  91.                         if( has_parachute[id] == true ) {

  92.                                 had_parachute[id] = true;

  93.                         }else{

  94.                                 had_parachute[id] = false;

  95.                         }

  96.                         player_died[id] = false;

  97.  

  98.                 }else {

  99.                         if(para_ent[id] > 0) {

  100.                                 remove_entity(para_ent[id])

  101.                         }

  102.                         has_parachute[id] = false

  103.                         para_ent[id] = 0

  104.                         player_died[id] = true;

  105.                 }

  106.         }

  107.                

  108. }

  109.  

  110. public event_resethud( id ) {

  111.         if(para_ent[id] > 0)

  112.         {

  113.                 remove_entity(para_ent[id])

  114.         }

  115.         has_parachute[id] = false

  116.         para_ent[id] = 0

  117. }

  118.  

  119. public death_event()

  120. {

  121.         new id = read_data(2)

  122.  

  123.         if(para_ent[id] > 0)

  124.         {

  125.                 remove_entity(para_ent[id])

  126.         }

  127.         has_parachute[id] = false

  128.         para_ent[id] = 0

  129.         player_died[id] = true

  130. }

  131.  

  132. public buy_parachute(id) {

  133.        

  134.         if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0)

  135.         {

  136.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")

  137.                 return PLUGIN_HANDLED

  138.         }

  139.  

  140.         if(has_parachute[id])

  141.         {

  142.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )

  143.                 return PLUGIN_HANDLED          

  144.         }

  145.  

  146.         new money = cs_get_user_money(id)

  147.         new cost = get_cvar_num( "parachute_cost" )

  148.  

  149.         if(money < cost)

  150.         {

  151.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_money", cost)

  152.                 return PLUGIN_CONTINUE

  153.         }

  154.  

  155.         cs_set_user_money(id, money - cost)

  156.         client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_buy" )

  157.         has_parachute[id] = true

  158.  

  159.         return PLUGIN_CONTINUE

  160. }

  161.  

  162. public sell_parachute(id) {

  163.         if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0) {

  164.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")

  165.                 return PLUGIN_CONTINUE

  166.         }

  167.         if (has_parachute[id]) {

  168.                 if(para_ent[id] > 0)

  169.                 {

  170.                         if(is_valid_ent(para_ent[id])) {

  171.                                 remove_entity(para_ent[id])

  172.                         }

  173.                 }

  174.                 has_parachute[id] = false

  175.                 para_ent[id] = 0

  176.  

  177.                 new money = cs_get_user_money(id)

  178.                 new cost = get_cvar_num("parachute_cost")

  179.                 new payback = floatround(float(cost) * (get_cvar_float("parachute_payback") / 100))

  180.                 cs_set_user_money(id, money + payback)

  181.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_sell", payback)

  182.         }

  183.         return PLUGIN_CONTINUE

  184. }

  185. public free_parachute() {

  186.         new maxPlayers = get_maxplayers();

  187.         if(get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0) return PLUGIN_CONTINUE

  188.  

  189.         for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )

  190.         {

  191.                 if( !is_user_connected( i ) ) return PLUGIN_CONTINUE

  192.                

  193.                 if ( get_cvar_num( "para_free") == 1 ) {

  194.                         client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )

  195.                         has_parachute[i] = true

  196.                        

  197.                         return PLUGIN_CONTINUE

  198.                 }

  199.                 if ( get_cvar_num("admin_parachute") == 1 && get_user_flags( i ) && ADMIN_LEVEL_A ) {

  200.                         client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_admin_free" )

  201.                         has_parachute[i] = true

  202.                        

  203.                         return PLUGIN_CONTINUE

  204.                 }

  205.         }

  206.         return PLUGIN_CONTINUE

  207. }

  208.  

  209. public give_parachute(id, level, cid) {

  210.        

  211.         if (!cmd_access(id, level, cid, 2 ) ) {

  212.                 return PLUGIN_CONTINUE

  213.         }

  214.        

  215.         if (get_cvar_num("sv_parachute") == 0 ) {

  216.                 client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_disabled")

  217.                

  218.                 return PLUGIN_CONTINUE

  219.         }else{

  220.                 new arg[32]

  221.                 read_argv( 1, arg, 31 )

  222.                 if (arg[0] == '@' && arg[1] == 'a') {

  223.                         new maxPlayers = get_maxplayers();

  224.                         for( new i = 1; i <= maxPlayers; i++ )

  225.                         {

  226.                                 client_print( i, print_chat, "%L", LANG_PLAYER, "para_free_all" )

  227.                                 has_parachute[i] = true

  228.                         }

  229.                        

  230.                         return PLUGIN_CONTINUE

  231.                 }

  232.                 new player = cmd_target( id, arg, 4 )

  233.                

  234.                 if (has_parachute[id]) {

  235.                         client_print(id, print_chat, "%L", id, "para_has" )

  236.                        

  237.                         return PLUGIN_CONTINUE

  238.                 }

  239.                 if( !player ) {

  240.                         client_print( id, print_chat, "%L", id, "para_no_player" )

  241.        

  242.                         return PLUGIN_CONTINUE

  243.                 }else{

  244.                         client_print(player, print_chat, "%L", player, "para_give" )

  245.                         has_parachute[player] = true

  246.                        

  247.                         return PLUGIN_CONTINUE

  248.                 }

  249.                

  250.         }

  251.         return PLUGIN_CONTINUE

  252. }

  253.  

  254. public client_PreThink(id)

  255. {

  256.         if( get_cvar_num( "sv_parachute" ) == 0 )

  257.         {

  258.                 return PLUGIN_CONTINUE

  259.         }

  260.  

  261.         if( !is_user_alive(id) )

  262.         {

  263.                 return PLUGIN_CONTINUE

  264.         }

  265.  

  266.         if( has_parachute[id] && vanejtorenyo[id] == true )

  267.         {

  268.                 if (get_user_button(id) & IN_USE )

  269.                 {

  270.                         if ( !( get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND ) )

  271.                         {

  272.                                 new Float:velocity[3]

  273.                                 entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  274.                                 if(velocity[2] < 0)

  275.                                 {

  276.                                         if (para_ent[id] == 0)

  277.                                         {

  278.                                                 para_ent[id] = create_entity("info_target")

  279.                                                 if (para_ent[id] > 0)

  280.                                                 {

  281.                                                         entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")

  282.                                                         entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)

  283.                                                         entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)

  284.                                                 }

  285.                                         }

  286.                                         if (para_ent[id] > 0)

  287.                                         {

  288.                                                 velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < -100) ? velocity[2] + 40.0 : -100.0

  289.                                                 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  290.                                                 if (entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) < 0.0 || entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) > 254.0)

  291.                                                 {

  292.                                                         if (entity_get_int(para_ent[id], EV_INT_sequence) != 1)

  293.                                                         {

  294.                                                                 entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)

  295.                                                         }

  296.                                                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)

  297.                                                 }

  298.                                                 else

  299.                                                 {

  300.                                                         entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, entity_get_float(para_ent[id], EV_FL_frame) + 1.0)

  301.                                                 }

  302.                                         }

  303.                                 }

  304.                                 else

  305.                                 {

  306.                                         if (para_ent[id] > 0)

  307.                                         {

  308.                                                 remove_entity(para_ent[id])

  309.                                                 para_ent[id] = 0

  310.                                         }

  311.                                 }

  312.                         }

  313.                         else

  314.                         {

  315.                                 if (para_ent[id] > 0)

  316.                                 {

  317.                                         remove_entity(para_ent[id])

  318.                                         para_ent[id] = 0

  319.                                 }

  320.                         }

  321.                 }

  322.                 else if (get_user_oldbutton(id) & IN_USE)

  323.                 {

  324.                         if (para_ent[id] > 0)

  325.                         {

  326.                                 remove_entity(para_ent[id])

  327.                                 para_ent[id] = 0

  328.                         }

  329.                 }

  330.         }

  331.        

  332.         return PLUGIN_CONTINUE

  333. }


Ha valami lang kell vagy akár mi akkor itt az eredeti: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=11514

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 22:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
AMúgy ezt ha felrakom a régi ejtőernyő plugin nemis kell ?
szerk.: magyar lang (fogalmazási hibánál szóljatok xd)
Kód:
[hu]
para_disabled = [AMXX] Ejtoernyo hasznalata kikapcsolva.
para_has = [AMXX] Mar van ejtoernyod.
para_money = [AMXX] Nincs eleg penzed ($%i kell).
para_buy = [AMXX] Megvetted az ejtoernyot. HAsznalatahoz nyomd meg az E betut.
para_sell = [AMXX] Eladtad az ejtoernyod %i -ert.
para_free_all = [AMXX] Az admin adott mindenkinek ejtoernyot.
para_admin_free = [AMXX] Van egy ingyenes ejtoernyod.
para_no_player = [AMXX] Nincs ilyen jatekos.
para_give = [AMXX] Az admintol kaptal egy ejtoernyot.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 22:56 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott:2012.04.16. 22:32
Hozzászólások:104
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Nem ;)

_________________
Ha segítettem: Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.27. 23:15 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
És itt hogy állítok alapból mindenkinek ejtőernyőt ? mert a parachute_cost 0 már nem ad, van egy para_free cvar de az se jó....

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.04.28. 06:42 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Igazából nem értem miért vezetsz be egy új változót.. Lehet babrálni a has_parachute-t is. Sôt, biztosabb és kevesebb memóriát zabál xd


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 00:51 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2012.02.14. 15:09
Hozzászólások:1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Akkor ebből sem lesz semmi ? xd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ejtőernyő ki-be kapcsolása
HozzászólásElküldve:2012.05.01. 14:22 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
a kikié működik szerintem

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole