hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 07:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 527 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 526 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 10:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
Hali mindenkinek!

Egy plugint szeretnék kérné ami úgy működik, hogy mindig kiírja kör elején, hogy 10/30 10-ik kör van a 30-ból 11/30 és így tovább... az hogy ép hányadik kör van jelen esetben mint a 10-es az csapat szín legyen a 30-as meg legyen mindig szürke, köszönöm előre is aki megcsinálja. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 12:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
txt:
Kód:
[hu] RND_MSG = !y[~Info]: !t%d/30 kor van a 30-bol


Sma:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vox Round Say"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Small"

new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new say_text;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
   register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
   register_dictionary("round_message.txt");
   play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
   chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
   say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
   rounds_elapsed += 1;
   
   new p_playernum;
   p_playernum = get_playersnum(1);
   
   if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
   {   
      client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
   }
   if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
   {
      new rndctstr[21]
      num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
      client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
   }   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
   rounds_elapsed = 0;   
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
   
   new msg[191], players[32], count = 1;
   vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
   
   replace_all(msg,190,"!g","^4");
   replace_all(msg,190,"!y","^1");
   replace_all(msg,190,"!t","^3");
   
   if(id)
      players[0] = id;
   else
      get_players(players,count,"ch");
   
   new index;
   for (new i = 0 ; i < count ; i++)
   {
      index = players[i];
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
      write_byte(index);
      write_string(msg);
      message_end(); 
   } 
   
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 12:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
Köszi :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 12:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
WTF?

Kód:
client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers); 


Egy warmot megérdemelnél az author átírása miatt!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 13:51 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
kiki írta:
WTF?

Kód:
client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers); 


Egy warmot megérdemelnél az author átírása miatt!


Most akkor hibás a plugin, vagy mi?:D Mert még nem volt időm kipróbálni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 13:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
A plugin jó,az a probléma,hogy ő úgy állította be,mintha ő írta volna.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vox Round Say"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "God@Dorin"

new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new say_text;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
   register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
   register_dictionary("round_message.txt");
   play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
   chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
   say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
   rounds_elapsed += 1;
   
   new p_playernum;
   p_playernum = get_playersnum(1);
   
   if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
   {   
      client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed, g_map, p_playernum, g_maxplayers);
   }
   if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
   {
      new rndctstr[21]
      num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
      client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
   }   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
   rounds_elapsed = 0;   
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
   
   new msg[191], players[32], count = 1;
   vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
   
   replace_all(msg,190,"!g","^4");
   replace_all(msg,190,"!y","^1");
   replace_all(msg,190,"!t","^3");
   
   if(id)
      players[0] = id;
   else
      get_players(players,count,"ch");
   
   new index;
   for (new i = 0 ; i < count ; i++)
   {
      index = players[i];
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
      write_byte(index);
      write_string(msg);
      message_end(); 
   } 
   
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 13:54 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Virtual: +A langban nem íratja ki a stringeket amik megvannak adva a forrásban!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 13:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Igen,közben észrevettem.

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vox Round Say"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "God@Dorin"

new rounds_elapsed;
new play_sound;
new chat_message;
new say_text;

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
   register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
   register_dictionary("round_message.txt");
   play_sound = register_cvar("amx_playsound","1");
   chat_message = register_cvar("amx_chatmessage","1");
   say_text = get_user_msgid("SayText");
}
public new_round()
{
   rounds_elapsed += 1;
   
   if(get_pcvar_num(chat_message) == 1)
   {   
      client_printc(0, "%L", 0, "RND_MSG", rounds_elapsed);
   }
   if(get_pcvar_num(play_sound) == 1)
   {
      new rndctstr[21]
      num_to_word(rounds_elapsed, rndctstr, 20);
      client_cmd(0, "spk ^"vox/round %s^"",rndctstr)
   }   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_round()
{
   rounds_elapsed = 0;   
}
stock client_printc(const id, const string[], {Float, Sql, Resul,_}:...) {
   
   new msg[191], players[32], count = 1;
   vformat(msg, sizeof msg - 1, string, 3);
   
   replace_all(msg,190,"!g","^4");
   replace_all(msg,190,"!y","^1");
   replace_all(msg,190,"!t","^3");
   
   if(id)
      players[0] = id;
   else
      get_players(players,count,"ch");
   
   new index;
   for (new i = 0 ; i < count ; i++)
   {
      index = players[i];
      message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, say_text,_, index);
      write_byte(index);
      write_string(msg);
      message_end(); 
   } 
   
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 13:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
kiki írta:
Virtaul: +A langban nem íratja ki a stringeket amik megvannak adva a forrásban!


És ezt tudja valaki javítani?:D

UPDATE: Köszi virtual :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 14:01 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
Még esetleg annyi, hogy a körök számát sma-ba kell beállítani? Ha igen akkor hol?
Vagy elég itt beírnom hogy mp_maxrounds 30?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 137 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole