hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Szerver Bolt [Másképp] [FIXÁLÁS]
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=4292
Oldal: 1 / 1

Szerző:  csmania991 [2012.05.03. 16:38 ]
Hozzászólás témája:  Szerver Bolt [Másképp] [FIXÁLÁS]

Sziasztok!
Lehet hogy emlékeztek a fórumon olyan témára hogy, Szerver Bolt [Másképp] ....
Ez meg is lett csinálva csak kicsit buggos és kéne még bővíteni is (az eredeti témát ki lehet törölni ha dupla témának érzi valaki) :P :D
Ezt kéne kijavítani! Nem sok munka.

Javítani valók:

-A boltba a cuccokat mindig kapja meg a játékos mert így csak kör elején lehet megvásárolni..

-A csavarhúzót buggmentesíteni kellene [1körig tartson,és azonnal megkapja a játékos ne csak a következő körbe]

-A pontokat egy Nagy HUD ! üzenetként tartsa számon nagy betűvel a képernyő bal felső sarkán a radar alatt! [Kéken ha lehet]

-Pluszba kéne bele egy láncfűrész 100 as sebzéssel [1 körig] v_lancfuresz és p_lancfuresz a neve.. elérhetőség models/v_lancfuresz
p_lancfuresz

Itt az SMA


Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new g_pontok[33];
new bool:g_csavar[33];
new shop1;
new shop2;
new shop3;
new shop4;
new shop5;
new syncObjp;

new VIEW_MODELCSAVAR[]       = "models/v_csavarhuzo.mdl";//elfelejtetted leirni mi az elérés
new PLAYER_MODELCSAVAR[]    = "models/p_csavarhuzo.mdl";

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   register_event("CurWeapon",    "Change_Weapon", "be", "1=1");
   
   register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
   
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
   
   shop1 = register_cvar("shop_1", "5");
   shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
   shop3 = register_cvar("shop_3", "15");
   shop4 = register_cvar("shop_4", "20");
   shop5 = register_cvar("shop_5", "35");
   syncObjp = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
{
    precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
    precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
}
public Death()
{
   new id = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
   {
      g_pontok[attacker]+=1;
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public boltmenu(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         static opcion[64];
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"[JB] Rab Bolt");
         new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
         menu_additem(iMenu, opcion, "1");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wPajzs \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
         menu_additem(iMenu, opcion, "2");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGranatok \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
         menu_additem(iMenu, opcion, "3");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wElet(+50) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
         menu_additem(iMenu, opcion, "4");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wUsp \r%d pont", get_pcvar_num(shop5));
         menu_additem(iMenu, opcion, "5");
         
         menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
         menu_display(id, iMenu, 0);
      }
      else
      {
         ColorChat(id, GREEN, "Csak elok hasznalhatjak a boltot");
      }
   }
   else
   {
      ColorChat(id, GREEN, "Csak terroristak hasznalhatjak a boltot");
   }
                 
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public boltmenuh(id, menu, item)
{
   
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new Data[6], Name[64];
   new Access, Callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
   
   new elo    = is_user_alive(id);
   new item_ar1    = get_pcvar_num(shop1);
   new item_ar2    = get_pcvar_num(shop2);
   new item_ar3    = get_pcvar_num(shop3);
   new item_ar4    = get_pcvar_num(shop4);
   new item_ar5    = get_pcvar_num(shop5);
   
   new Key = str_to_num(Data);
   
   switch (Key)
   {
      case 1:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar1;
            g_csavar[id] = true;
         }
      }
      case 2:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar2;
            set_user_armor(id, 100);
         }
      }
      case 3:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar3;
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
         }
      }
      case 4:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar4;
            set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
         }
      }
      case 5:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar5 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar5;
            give_item(id, "weapon_usp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
         }
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public Change_Weapon(id)
{
      new weaponID = read_data(2);
     
      if(get_user_team(id) == 1)
      {
            if(weaponID == CSW_KNIFE && g_csavar[id])
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
            }
      }
      return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayerSpawn(id)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      if(get_user_team(id) == 1)
         boltmenu(id);
   }
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
   if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)   
   {
      if(get_user_team(attacker) == 1 && g_csavar[attacker])
      {
         SetHamParamFloat(4, 50.0);
      }
   }
   return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 255, 255, 0.9, 0.8, 0, 6.0, 4.5);
      ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontok: %i", g_pontok[id]);
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Szerző:  csmania991 [2012.05.04. 18:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver Bolt [Másképp] [FIXÁLÁS]

[Ne duplaposztolj]

Szerző:  HunGamer [2012.05.05. 12:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver Bolt [Másképp] [FIXÁLÁS]

Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new g_pontok[33];
new bool:g_csavar[33];
new bool:g_lanc[33];
new shop1;
new shop2;
new shop3;
new shop4;
new shop5;
new shop6;
new syncObjp;

new VIEW_MODELCSAVAR[]       = "models/v_csavarhuzo.mdl";
new PLAYER_MODELCSAVAR[]    = "models/p_csavarhuzo.mdl";

new VIEW_MODELLANC[]       = "models/v_lancfuresz.mdl";
new PLAYER_MODELLANC[]    = "models/p_lancfuresz.mdl";

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   register_event("CurWeapon",    "Change_Weapon", "be", "1=1");
   
   register_clcmd("say /bolt", "boltmenu");
   
   register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
   
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1);
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
   
   shop1 = register_cvar("shop_1", "5");
   shop6 = register_cvar("shop_6", "15");
   shop2 = register_cvar("shop_2", "10");
   shop3 = register_cvar("shop_3", "15");
   shop4 = register_cvar("shop_4", "20");
   shop5 = register_cvar("shop_5", "35");
   syncObjp = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
{
   precache_model(VIEW_MODELCSAVAR);
   precache_model(PLAYER_MODELCSAVAR);
   precache_model(VIEW_MODELLANC);
   precache_model(PLAYER_MODELLANC);
}
public Death()
{
   new id = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
   {
      g_pontok[attacker]+=1;
   }
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
   g_pontok[id] = 0;
   g_csavar[id] = false;
   g_lanc[id] = false;
}
public client_disconnect(id)
{
   g_pontok[id] = 0;
   g_csavar[id] = false;
   g_lanc[id] = false;
}
public boltmenu(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         static opcion[64];
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\y[JB] Rab Bolt");
         new iMenu = menu_create(opcion, "boltmenuh");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wCsavarhuzo \r%d pont", get_pcvar_num(shop1));
         menu_additem(iMenu, opcion, "1");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wLancfuresz \r%d pont", get_pcvar_num(shop6));
         menu_additem(iMenu, opcion, "2");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wPajzs \r%d pont", get_pcvar_num(shop2));
         menu_additem(iMenu, opcion, "3");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wGranatok \r%d pont", get_pcvar_num(shop3));
         menu_additem(iMenu, opcion, "4");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wElet(+50) \r%d pont", get_pcvar_num(shop4));
         menu_additem(iMenu, opcion, "5");
         
         formatex(opcion, charsmax(opcion),"\wUsp \r%d pont", get_pcvar_num(shop5));
         menu_additem(iMenu, opcion, "6");
         
         menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
         menu_display(id, iMenu, 0);
      }
      else
      {
         ColorChat(id, GREEN, "Csak elok hasznalhatjak a boltot");
      }
   }
   else
   {
      ColorChat(id, GREEN, "Csak terroristak hasznalhatjak a boltot");
   }
                  
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public boltmenuh(id, menu, item)
{
   
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new Data[6], Name[64];
   new Access, Callback;
   
   menu_item_getinfo(menu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);
   
   new elo    = is_user_alive(id);
   new item_ar1    = get_pcvar_num(shop1);
   new item_ar2    = get_pcvar_num(shop6);
   new item_ar3    = get_pcvar_num(shop2);
   new item_ar4    = get_pcvar_num(shop3);
   new item_ar5    = get_pcvar_num(shop4);
   new item_ar6    = get_pcvar_num(shop5);
   
   new Key = str_to_num(Data);
   
   switch (Key)
   {
      case 1:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar1 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar1;
            g_csavar[id] = true;
            if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
            }
         }
      }
      case 2:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar2 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar2;
            g_lanc[id] = true;
            if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELLANC);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELLANC);
            }
         }
      }
      case 3:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar3 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar3;
            set_user_armor(id, 100);
         }
      }
      case 4:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar4 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar4;
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
         }
      }
      case 5:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar5 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar5;
            set_user_health(id, get_user_health(id)+50);
         }
      }
      case 6:
      {
         if (g_pontok[id]>= item_ar6 && elo)
         {
            g_pontok[id] -= item_ar6;
            give_item(id, "weapon_usp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
            give_item(id, "ammo_45acp");
         }
      }
   }
   
   menu_destroy(menu);
   return PLUGIN_HANDLED;
}
public Change_Weapon(id)
{
      new weaponID = read_data(2);
      
      if(get_user_team(id) == 1 && weaponID == CSW_KNIFE)
      {
            if(g_csavar[id])
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELCSAVAR);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELCSAVAR);
            }
            if(g_lanc[id])
            {
               entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, VIEW_MODELLANC);
               entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, PLAYER_MODELLANC);
            }
      }
      return PLUGIN_CONTINUE;
}
public round_end()
{
   new players[32], pnum, tempid;
   get_players(players, pnum, "c");
   
   for(new i; i<pnum; i++)
   {
      tempid = players[i];
      g_csavar[tempid] = false;
      g_lanc[tempid] = false;
   }
}
public PlayerSpawn(id)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      if(get_user_team(id) == 1)
      {
         boltmenu(id);
      }
   }
}
public TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_bits)
{
   if(get_user_team(attacker) == 1 && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)   
   {
      if(g_csavar[attacker])
      {
         SetHamParamFloat(4, 50.0);
      }
      if(g_lanc[attacker])
      {
         SetHamParamFloat(4, 100.0);
      }
   }
   return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_hudmessage(0, 0, 255, 0.03, 0.26, 0, 6.0, 0.5)
      ShowSyncHudMsg(id, syncObjp,"Pontok: %i", g_pontok[id]);
   }
   return PLUGIN_CONTINUE;
}

Szerző:  csmania991 [2012.05.05. 13:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Szerver Bolt [Másképp] [FIXÁLÁS]

Köszönöm szépek *.* :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/