hlmod.hu
https://hlmod.hu/

swap teams módosítás (cs 1.6)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=4333
Oldal: 1 / 4

Szerző:  captainadder [2012.05.07. 16:54 ]
Hozzászólás témája:  swap teams módosítás (cs 1.6)

sziasztok,

Ehhez a csapatcsere pluginhoz szeretnék, egy olyan módosítást, hogy a csapatcsere után a csapatok pontszámát is vigye át.
http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=DSL

Tudna segíteni valaki ebben? Nem találtam olyan függvényt amivel le lehetne kérdezni vagy be lehetne állítani a csapat pontszámot :-(

Szerző:  expert [2012.05.07. 20:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

nekem is ezvan a szerveremen és nem lehet átírni " Iron mondta " Pedig ugy nagyon frankó lenne ! :D De hátha lessz rá megoldás !

Szerző:  fuck604 [2012.05.07. 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

reggel megpróbálom nektek megcsinálni

Szerző:  IrOn [2012.05.07. 20:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

expert írta:
nekem is ezvan a szerveremen és nem lehet átírni " Iron mondta " Pedig ugy nagyon frankó lenne ! :D De hátha lessz rá megoldás !

miért ne lehetne? nincs kedvem != nem lehet

Szerző:  fuck604 [2012.05.07. 20:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

Próbáljátok ki unatkoztam
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
new roundcounter
, swap_teams_round;
 
public plugin_init
()
{
    register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")
    register_dictionary("swapteams.txt")
    swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","3");
         register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
}
 
public noveld
()
  {
  roundcounter++;
  if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {
  set_task(2.0,"korvege");
  roundcounter = 0;
  }
}
 
public korvege
()
{
client_print(0,print_chat,"%L",0,"SWAP_1");
set_task(1.0,"Event_Round_End");
}
 
public Event_Round_End
(){
    set_cvar_num("mp_limitteams", 0)
    new CsTeams:team
    new Players
[32]
    new playerCount, i, player
    get_players
(Players, playerCount, "h")
    new Frags = get_user_frags(Players) 
    new Deaths 
= get_user_deaths(Players)
    for (i=0; i<playerCount; i++) {
    player = Players[i]
 
    team
=cs_get_user_team(player)
        if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)
        else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)
        cs_reset_user_model(player)
    }
    set_cvar_num("mp_limitteams", 1)
    set_task(6.0,"rezetmodelsz");
    set_user_frags (player, Frags)
    set_user_deaths (player, Deaths)
}
 
public rezetmodelsz
() {
    new Players[32]
    new playerCount, i, player
    get_players
(Players, playerCount, "h")
    for (i=0; i<playerCount; i++) {
    player = Players[i]
    cs_reset_user_model(player) 
    
}
 

Szerző:  captainadder [2012.05.07. 21:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

Még nem próbáltam ki élesben amit írtál, de így ránézésre nem a játékosok fragjeivel operál?
Mert ha igen, azt alapból is viszik magukkal és mi van ha nem frag alapján nyernek, hanem mert felrobban a bomba, vagy kimenekítik a túszokat?

A csapatok győzelmét még lehetne számolgatni, asszem erre van valamilyen esemény, de hogy írom vissza amikor cserél a két csapat?

Szerző:  fuck604 [2012.05.07. 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

ez annyit csinál hogy csapat csere előtt lekéri a frageket és halálokat aztán csere után beállítja ugyan arra az értékre

Szerző:  IrOn [2012.05.07. 21:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

captainadder írta:
Tudna segíteni valaki ebben? Nem találtam olyan függvényt amivel le lehetne kérdezni vagy be lehetne állítani a csapat pontszámot :-(

Szerző:  fuck604 [2012.05.07. 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

Bocsi félre néztem:) hamarosan megcsinálom :DD

Szerző:  Silent [2012.05.08. 06:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: swap teams módosítás (cs 1.6)

Ezt egy message-el tudod megoldani.

Oldal: 1 / 4 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/